ورق مولتی استایل چیست؟

مولتی استایل جنسی است شبیه فلز از جنس پلاستیک انعطاف پذیر و با روکشی در رنگ های متنوع مثل طلایی نقره ای و مسی موجود است و جایگزین مناسبی برای فلز می باشد. قیمت ورق مولتی استایل نقره ای همچنین خشک انعطاف پذیر است ولی به دلیل دارا بودن مقدار نیکل و خرید آنلاین ورق مولتی استایل نقره ای سطوح بکار می تواند جایگزین کم هزینه بودن ، قیمت مولتی استایل نقره ای داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری زیادی دارند.

وزن کم، انعطاف پذیری بالا، تنوع در طرح و رنگ و سهولت در حمل و نقل، برش و نصب از مزایای این ورق ها به شمار می آید. حتماً به ویژه رنگ طلایی آن را در تابلوها دیده اید. مولتی استایل کمی خشک هست اما قابلیت انعطاف پذیری دارد و اگر آن را بیش از حد خم نکنید می توانید به راحتی به آن شکل و فرم دهید. همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم مولتی استایل عنصری پلاستیکی اما شبیه فلز است که انعطاف پذیری بالایی دارد. این ورق ها از دو لایه ساخته شده اند اما با این حال مقاومت شان به اندازه فلز نیست هرچند مزایای بیشماری که دارد همچون هزینه کمتر، وزن سبک تر، قابلیت نصب آسان، قابلیت حکاکی آسان و غیره باعث می شود که به فلز ترجیح داده شود.

وزن کمی دارند و سبک هستند. بنابراین اگر به دنبال راه اندازی کسب و کاری کوچک و کار در منزل هستید این ورق ها می توانند با کمی خلاقیت برای شما درآمدزایی فراوانی کنند. ورق مولتی استایل در حقیقت ورق پلاستیکی طرح فلز است که با ورق پلاستیکی شفاف تفاوت دارد و به خاطر شباهت زیاد با فلز اشتباه گرفته می شود. مولتی استایل در دو رنگ طلایی و نقره ای بسیار رایج است و طرح روی آن به دو دسته ساده براق و خش دار مات تقسیم می شود. کاربرد دیگر آن هم در ساخت تندیس و لوح های تقدیر است که در مراسم ها و افتتاحیه ها و فرش قرمز ها رد و بدل می شوند.

قابلیت حک و برش مولتی استایل با دستگاه های لیزر توجه خاص شرکتهای تبلیغاتی را جهت ساخت انواع پلاکهای صنعتی و تجاری و تبلیغاتی، تندیس، استند، تابلو راهنما، لوح تقدیر و … از آنجا که قابلیت برش و حکاکی هم دارند بسیار کاربردی هستند. پلی کربنات ماده ای است که به جای شیشه می توان از آن استفاده کرد ، این ماده بسیار شفاف و سخت است و همین امر باعث شده که بتوانیم به جای شیشه استفاده کنیم . وقتی ازپلی کربنات به جای شیشه استفاده می کنیم .

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد گردنبند مولتی استایل بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.