وسایل نقلیه اشتراکی پرنده اکنون در برنامه برنامه ریزی حمل و نقل Moovit – TechCrunch

برنامه برنامه ریزی حمل و نقل Moovit اکنون اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه های الکترونیکی مشترک Bird را در برنامه خود دارد. از روز پنجشنبه، کاربران Moovit در 65 شهر در 12 کشور – از جمله اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، اسرائیل، ایتالیا، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و بریتانیا – می‌توانند وسایل نقلیه Bird را به صورت واقعی پیدا کنند. زمان، اندازه گیری کنید که چقدر طول می کشد تا آنجا راه بروید و محدوده باتری وسیله نقلیه را ببینید.

Moovit می گوید که قصد دارد در آینده نزدیک ادغام Bird را در شهرهای ایالات متحده باز کند، اما زمان آن را مشخص نکرد.

Bird دارای حدود 20 ادغام mobility-as-a-service (MaaS) است، از جمله با نهادهای کوچکتر مانند myCicero در ایتالیا و Skipr در بلژیک و فرانسه، با ادغام برنامه ریزی شده با Jelbi آلمان. این شرکت اخیراً در کنار رقبای Spin و Lime با Google Maps ادغام شده است که هر دو قبلاً در برنامه Moovit نشان داده شده اند.

وسایل نقلیه بردز را می توان در بیش از 300 شهر در سراسر جهان یافت و این شرکت همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش دسترسی خود است. در ماه ژوئن، این اپراتور یک پلتفرم «Smart Bikeshare» را راه‌اندازی کرد که به ارائه‌دهندگان دوچرخه الکترونیکی و دوچرخه‌های الکترونیکی مشترک محلی و برنامه‌های حمل‌ونقل اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه خود را در برنامه Bird نشان دهند. از آنجایی که ریزحرکت به طور فزاینده ای به بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم حمل و نقل تبدیل می شود، این نوع ادغام های بین پلتفرمی موظف به ادامه پیدایش هستند.

Moovit، که می‌گوید به بیش از 1 میلیارد کاربر شهری در بیش از 1500 شهر در 112 کشور خدمات ارائه کرده است، حدود 300 ارائه‌دهنده تحرک را در برنامه خود ادغام کرده است، از جمله Tier، Voi، Beam، Helbiz، Beryl، Zwings، Revel و بسیاری دیگر. شرکت. به عنوان بخشی از ادغام، Bird و Moovit قصد دارند در تحقیقات تحرک شهری در این مناطق برای به دست آوردن دیدگاه های محلی در مورد روندهای تحرک همکاری کنند.

شارون کالاسی، مدیر ارتباطات شرکتی جهانی در Moovit، به TechCrunch گفت: «هدف Moovit ساده کردن تحرک شهری در سراسر جهان و کارآمدتر، در دسترس‌تر و پایدارتر کردن آن است. «ادغام شرکت‌های بخش خصوصی مانند Bird و Lime با تشویق سواران به سفرهای چندوجهی و بدون خودرو به حمایت از این هدف کمک می‌کند. همچنین برای افرادی که به روال‌های پیش از COVID-19 بازمی‌گردند، گزینه‌های اولین و آخرین مایل به‌راحتی قابل دسترسی را برای سفرهای بدون دردسر فراهم می‌کند.»

Moovit می خواهد یک پلت فرم MaaS واقعی باشد و این به معنای ارائه اشکال بیشتری از حمل و نقل جایگزین است. جدا از ادغام‌های micromobility، Moovit On-Demand، ویژگی برنامه‌ریزی تحرک مشترک این شرکت، در برنامه مصرف‌کننده Moovit در مناطق خاص ادغام شده است. نوامبر گذشته، Moovit با SMART، یک اپراتور حمل و نقل با شماره گیری در خارج از دیترویت، همکاری کرد تا خدمات خود را مدرن کند و زمان انتظار را کاهش دهد. اکنون، مردم محلی می توانند از برنامه Moovit برای رزرو وسایل حمل و نقل مورد تقاضا استفاده کنند.

Moovit همچنین یک برنامه برچسب سفید را برای آژانس‌های حمل‌ونقل و شهرهایی که می‌خواهند تحرک مشترک بر اساس تقاضا ارائه دهند، قدرت می‌دهد. همین امسال، ارائه‌دهنده اتوبوس استرالیایی Ventura یک سرویس و اپلیکیشن جدید بر اساس تقاضا را برای ساکنان ملبورن راه‌اندازی کرد، به نام FlexiRide که توسط Moovit On-Demand پشتیبانی می‌شود، و دو منطقه اسکاتلند، اسکاتلند Borders و Aberdeenshire نیز خدمات مشابهی را راه‌اندازی کردند.

Kaslassi گفت: “حمل و نقل عمومی و مشترک ستون فقرات جامعه است و اهداف Moovit این است که از قدرت MaaS استفاده کند که توسط داده های بزرگ هدایت می شود تا جهانی با روش های ساده تر و شهودی تر برای دسترسی و مصرف حمل و نقل ایجاد کند.” هدف Moovit کاهش ازدحام، افزایش تعداد سواری و افزایش کارایی تحرک با راهنمایی افراد در رفت و آمد با استفاده از هر نوع وسیله نقلیه (به جز استفاده از وسایل نقلیه شخصی) است.

Moovit را می توان در App Store و Google Play دانلود کرد.