وسواس سرمایه گذاران فناوری در مورد سود در حال کاهش است

وقتی شد واضح است که بازار عمومی برای همیشه از اوج سال 2021 نزول کرده است، سرمایه گذاران خطرپذیر تصمیم گرفتند کمپ را شکسته و به سراشیبی بروند و به شرکت های پرتفوی خود توصیه کردند که روی کاهش میزان سوخت خود تمرکز کنند زیرا سرمایه ناگهان گران شده است.

چرا روی کاهش هزینه ها تمرکز می شود؟ از آنجا که صرفه جویی در پول نقد راه آسانی برای استارت آپ ها برای به تعویق انداختن جمع آوری کمک است و به آنها زمان بیشتری می دهد تا هم درآمد خود را افزایش دهند و هم منتظر بمانند تا ارزیابی های فناوری بهبود یابد.

اما داده‌های جدید نشان می‌دهد که ترجیح سرمایه‌گذاران شبیه به یک آونگ است: آنها می‌خواستند استارت‌آپ‌ها با هم دست و پنجه نرم کنند و تمرکز خود را از طرز فکر «رشد به هر قیمتی» به سودآور شدن با هزینه کم تغییر دهند، و اکنون آنها در حال بررسی هستند. برای رشد دوباره


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ، تغییر سریع ترجیحات سرمایه‌گذاران ممکن است شبیه یک اره مویی باشد. اما چنین تحولی در ترجیحات بازار در واقع نسبتاً منطقی است و صادقانه بگویم، در نحوه انجام آن تا حدودی خسته کننده است.

برای نشان دادن، اجازه دهید ابتدا به داده ها نگاه کنیم و سپس در مورد آنچه استارتاپ ها باید از اطلاعات حذف کنند صحبت کنیم. بالاخره آخر هفته است، تا بتوانیم پاهایمان را کمی دراز کنیم. برای کار!

آنچه داده ها می گویند

تیم ابری در Bessemer – صندوق سرمایه گذاری که شاخص ابر بازار عمومی را ایجاد کرد که ما اغلب به عنوان شاخص ارزش گذاری فناوری از آن استفاده می کنیم – گزارش سالانه دیگری را تهیه کرده است که این هفته منتشر شد. (وب سایت اینجا، خروجی Slideshare در اینجا.)