وقتی کار می‌کنم، یک برنامه پیام‌رسان که به تیم‌های مبتنی بر شیفت اجازه می‌دهد تا کار و موارد دیگر را برنامه‌ریزی کنند، ۲۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند – TechCrunch

کارگران ساعتی تقریباً 55٪ از جهان کار را تشکیل می دهند، اما وقتی صحبت از فناوری ساخته شده برای دنیای کار می شود، همتایان به اصطلاح کارگر دانش آنها بر فضا تسلط دارند. امروزه، اپلیکیشنی که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای اولی ساخته شده است، دور بزرگی از بودجه را اعلام می‌کند – که هم بر چشم‌انداز در حال تکامل نرم‌افزارهای کسب‌وکار تاکید می‌کند و هم اینکه چگونه کارگران ساعتی و شیفتی به طور فزاینده‌ای به خود می‌آیند.

When I Work – یک پلت فرم پیام رسانی محبوب که به کارگران ساعتی که در یک کسب و کار استخدام می شوند اجازه می دهد تا در شیفت ها ثبت نام کنند، نوبت های کاری را با همکاران خود مبادله کنند و به مدیریت و دیگران اطلاع دهند که نمی توانند به یک شیفت کاری برسند – دور رشد 200 میلیون دلاری را بسته است. بودجه ای که شرکت هم برای توسعه کسب و کار و هم برای توسعه محصول خود استفاده خواهد کرد.

این سرمایه‌گذاری از سوی یک سرمایه‌گذار به نام Bain Capital (به ویژه صندوق فرصت‌های فناوری آن) تامین می‌شود، و در حالی که این جفت ارزش‌گذاری را فاش نمی‌کند، به‌عنوان «سرمایه‌گذاری رشد اکثریت» توصیف می‌شود که به چیزی حدود 400 میلیون دلار اشاره دارد. مدیر عامل شرکت مارتین هارتشورن در مصاحبه ای گفت که وقتی من کار می کنم سودآور است و از ژوئن سال گذشته تا کنون بوده است – با توجه به اینکه ما در اعماق زندگی همه گیر و عدم اطمینان اقتصادی قرار داشتیم – و افزایش مداوم آن دلیل افزایش در حال حاضر، پس از تنها 24 میلیون دلار در 11 سال قبل جمع آوری کرد.

او گفت: «ما وارد مرحله جدیدی شده‌ایم، با رشدی که در حال حاضر «شمال 35 درصد» است و سود ایجاد می‌کند. «مشتریان محصول را دوست دارند و فرهنگ واقعاً خوب است. ما چیز بزرگی داریم و زمان آن فرا رسیده است که آن را دنبال کنیم.»

حامیان قبلی عبارتند از Arthur Ventures، Drive Capital، Greycroft و High Alpha.

هنگامی که من کار می کنم، که در سال 2010 در مینیاپولیس تأسیس شد، می گوید که برنامه آن در حال حاضر توسط حدود 10 میلیون کارگر ساعتی در ایالات متحده در حدود 200000 کسب و کار، با تمرکز بر مشاغل کوچکتر و حق رای دادن به نام های شناخته شده استفاده می شود (این لیست شامل Dunkin، Ace Hardware، Ben & Jerry’s و Kenneth Cole). بخشی از این رشد به طور خاص ناشی از نیازهای در حال تغییر بازار است: در حالی که برخی از خرده فروشان مجبور به تعطیلی فعالیت خود شدند و برخی به طور کلی تعطیل شدند، بخش‌های دیگر مانند مراقبت‌های بهداشتی افزایش یافت.

هارتشورن خاطرنشان کرد که در سه ماهه دوم سال جاری، این شرکت بیش از 50 مشتری را انتخاب کرد که “عملیات واکسیناسیون” را انجام می دادند – یعنی سیستم های مبتنی بر شیفت را برای مدیریت این تلاش ها ساختند. این طرح ادامه دوبرابر کردن فرصت ها در ایالات متحده و همچنین شروع حرکت به سایر بازارهای بین المللی خواهد بود.

در مورد خود برنامه، این برنامه عمدتاً با ارائه ابزارهایی برای آسان‌تر کردن ارتباط با کارکنان نوبت‌کار و ساعتی شناخته شده است، افرادی که ساعات کاری آنها به این معنی است که بعید است همه در یک زمان در محل کار برای جلسات حضور داشته باشند. و برنامه‌های بالقوه متغیرتری در هنگام کار دارند، برنامه‌هایی که اغلب بسته به ترافیک مشتری و شرایط خود کارگران نیاز به تغییر دارند.

همانطور که از نامش پیداست، وقتی من کار می کنم، پرکاربردترین عملکردها و مدیریت شیفت ها و برقراری ارتباط با تیم، رسیدگی به بزرگترین و کلی ترین چالش های بهره وری برای آن بخش از کارگران است. اما با گذشت زمان بر روی مخاطبان و مشارکت برای افزودن خدمات دیگری مانند تسهیل حقوق و دستمزد (ارتباط با نرم‌افزار اختصاصی‌تر حقوق و دستمزد)، گزارش‌های کار و تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری کرده است، و ایده این است که این بخش هم به صورت ارگانیک و هم احتمالاً به رشد خود ادامه خواهد داد. از طریق کسب.

نرم‌افزاری که به دنیای کار در یک یا دو دهه گذشته عمدتاً بر روی به اصطلاح کارگران دانش متمرکز بوده است: مجهز به رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و مرتبط با کار متکی به نرم‌افزار و برنامه‌ها، این بخش برای ابزارهای نرم‌افزاری بیشتر مناسب بود. ، که اگر هر چیزی فقط در طول زمان تخصصی تر می شود، به عمودی های خاص و موارد استفاده می پردازد.

با این حال، دگرگونی دیجیتال و افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند در میان جمعیت عمومی، فرصت‌های جدیدی را برای گسترش محصولات و استفاده از کیس‌های نرم‌افزاری در محل کار برای دستیابی به طیف وسیع‌تری از کارگران ارائه کرده است. جمعیت به طور کلی به استفاده از برنامه ها و سایر محصولات دیجیتال در زندگی غیر کاری روزمره خود روی آورده اند، بنابراین آنها نیز می خواهند و آماده هستند تا این ابزارها به آنها کمک کند تا کار خود را نیز آسان تر انجام دهند.

در مورد وقتی کار می‌کنم، کارمندان آن را روی تلفن‌های هوشمند خود نصب می‌کنند، سیگنالی که نشان می‌دهد چگونه دستگاه خود را بیاورید، روندی حتی قوی‌تر در این دسته از کارگران نسبت به کارگران دانش‌آموز بوده است. (آنها مانند هر برنامه مبتنی بر کار دیگری، بر اساس شرکتی که در آن کار می کنید و شماره تلفن همراه یا ایمیل شما وارد سیستم می شوند.) هارتشورن گفت که بخش خوبی از رشد آن از طریق دهان به دهان بوده است. کارمندانی که آن را از کارفرمایان جدید درخواست می کنند، زیرا در شغل قبلی از آن استفاده کرده اند.

اما با توجه به این روند گسترده‌تر، جای تعجب نیست که شرکت بدون رقیب نیست، و همچنین دیگرانی که به همان بخش از کارگران توجه می‌کنند که به طور بالقوه می‌توانند به رقیب تبدیل شوند. آنها شامل شرکت هایی مانند Homebase می شوند که در اوایل سال جاری 71 میلیون دلار جمع آوری کردند. Workiz، که بر روی حرفه ای خدمات خانگی تمرکز دارد. Fountain و Wonolo (هر دو در حال حاضر بیشتر به دنبال جذب و امضای قرارداد با افراد کمتر از تمام وقت تا شیفت هستند). WorkWhile; Yoobic (در حال حاضر بیشتر یک پلت فرم بهره وری برای کارگران خط مقدم است). خدمه (که Square اوایل امسال به دست آورد)؛ محل کار (که اکنون 7 میلیون کاربر پرداخت کننده دارد). و Justworks (که در ماه سپتامبر برای عمومی شدن ثبت شد). این واقعیت که برخی از اینها همان بخش از کاربران را مورد خطاب قرار می دهند، اما با ویژگی های متفاوت، همچنین چیزی شبیه به یک نقشه راه برای When I Work و چگونگی گسترش آن نیز ارائه می دهد.

فیل مایلر، پزشک در Bain Capital Tech Opportunities، گفت که تعامل با When I Work – 85٪ از کاربران آن حداقل یک بار در هفته از آن استفاده می کنند – این برنامه را به یکی از جذاب ترها در این زمینه بزرگ تبدیل می کند.

او گفت: «در نیروی کار مدرن امروزی، داشتن راه‌حلی که چنین دستاوردهای بهره‌وری واضح و مشارکت قوی کارکنان را به همراه داشته باشد، منحصر به فرد است. «انجام کاری که در مقیاس و کارآمد انجام می‌دهد دشوار است. ترکیبی از رشد و سودآوری بخش اصلی این بود که چرا ما درباره «وقتی کار می‌کنم» هیجان‌زده بودیم.»

او اضافه کرد که بین “دیدگاه مارتین” برای ادامه توسعه مجموعه منابع انسانی را به اشتراک می گذارد. ساختن محصول از دید کارمندان از چه چیز دیگری استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانیم زندگی آن‌ها را آسان‌تر کنیم، هدف این است، و اساس فوق‌العاده‌ای در برنامه‌ریزی دارد. این یک فرصت منحصر به فرد برای رشد ارگانیک و از طریق M&A است.”