ولاد نواکوفسکی و نیکول کوئین برای جمع آوری کمک های مالی سری A – TechCrunch

ولاد نواکوسکی در سال 2017 Lunchclub را به عنوان راهی برای بهبود شبکه های حرفه ای تاسیس کرد. در سال 2020 ، شرکت فشار زیادی را به سمت فیلم ها (با تشکر ، COVID) انجام داد و در نهایت کشش کافی را برای جذب 24.2 میلیون دلار سری A با ارزش بالای 100 میلیون دلار مشاهده کرد. نیکول کوئین از Lightspeed Ventures هدایت افزایش را بر عهده دارد.

ما خوشحالیم که هر دو را در TechCrunch Live برای کمک به توضیح نحوه افزایش دور تامین مالی سری A داریم.

TechCrunch Live همچنین دارای TCL Pitch-Off است که به مخاطبین این فرصت را می دهد که دست خود را بلند کرده و راه اندازی خود را به مهمانان ما ارائه دهند ، که بازخورد زنده خود را ارائه می دهند.

نیکول کوئین پیشرو در سرمایه گذاری خطرپذیر است و نمونه کارهای او چشمگیر است ، با سرمایه گذاری هایی مانند Cameo ، Zola ، Goop ، Calm ، Haus Laboratories و دیگران.

ولاد نواکوسکی در سال 2017 به همراه اسکات وو و هایلی لیبسون ، باشگاه ناهار را تاسیس کردند. در سال 2019 این شرکت مبلغ 4 میلیون دلار به رهبری Andreessen Horowitz با سرمایه گذاری های دیگر از بنیانگذاران Quora ، بنیانگذاران Robinhood و بنیانگذاران Flexport جمع آوری کرد. هنگامی که همه گیری در اوایل سال 2020 رخ داد ، این شرکت به سرعت تمرکز خود را بر روی اتصال مجازی متخصصان متمرکز کرد.

کی به کی دست دراز کرده؟ چه چیزی طول کشید تا کوین چک را به نواکوفسکی و تیم بنویسد؟ آنها در حال حاضر چگونه با هم کار می کنند؟ چهارشنبه ، 6 اکتبر ، ساعت 12 بعد از ظهر PDT/3 بعد از ظهر EDT به ما در TechCrunch Live بپیوندید تا بدانید!

TechCrunch Live برای افرادی که بصورت زنده حضور دارند 100٪ رایگان است ، اما فقط اعضای TechCrunch+ می توانند به محتویات درخواستی دسترسی داشته باشند. اگر هنوز عضو TechCrunch+ نشده اید ، اینجا ثبت نام کنید.