ویلیام شاتنر در 12 اکتبر در پرواز بعدی انسان در Blue Origin پرواز می کند – TechCrunch

لیست مسافران بعدی Blue Origin شامل ویلیام شاتنر ، کهنه کار اکتشافات تلویزیونی و فیلم ، به همراه آدری پاورز ، خود Blue Origin ، که به عنوان رئیس صدای شرکت ماموریت و عملیات پرواز فعالیت می کند. این دو نفر خدمه چهار نفره ای را شامل می شوند که شامل مسافران قبلاً اعلام شده Chris Boshuizen و Glen de Vries است ، در پرتاب که قرار است در 12 اکتبر انجام شود.

شاتنر ، که البته در فیلم Star Trek نقش کاپیتان جیمز تی کرک را بازی می کرد ، در هنگام سفر به مسن ترین فردی تبدیل می شود که در فضا پرواز کرده است و رکورد فعلی والی فانک ، پیشگام هوافضا را که با اولین انسان Blue Origin پرواز کرد ، از بین برد. پرواز فضایی در 20 جولای در کنار جف بزوس. شاتنر 90 ، فانک 82 سال دارد.

علاوه بر خود بزوس ، آدری پاورز اولین کارمند Blue Origin خواهد بود که با این شرکت به فضای زیر مداری سفر می کند. او از سال 2013 در تیم Blue Origin بوده است و قبل از ترک تیم ماموریت و عملیات پرواز برای موشک New Shepard این شرکت ، به عنوان معاون مشاور عمومی آن خدمت کرده است.

بشویزن و دی وریس ، که دیگر مسافران قبلی اعلام کرده بودند ، هفته گذشته معرفی شدند. Boshuizen یکی از بنیانگذاران Planet Labs و شریک فعلی شرکت VC DCVC است. De Vries یکی از بنیانگذاران راه اندازی نرم افزار پزشکی Medidata Solutions است که توسط Dassault Systems خریداری شد.

پس از آنکه الکساندرا آبرامز ، کارمند سابق ، با نامه ای که به همراه 20 کارمند فعلی و سابق شرکت تألیف کرده بود ، توضیحاتی درباره اتهامات مربوط به نگرانی های ایمنی و سابقه آزار جنسی در شرکت ارائه کرد ، Blue Origin در حال بررسی و انتقاد است. به نظر نمی رسد این امر بر برنامه راه اندازی این شرکت تاثیری داشته باشد ، اگرچه گفته می شود FAA نگرانی های ایمنی را که در نامه آبرامز آشکار شده است ، بررسی می کند.