ویندوز 11 5 اکتبر راه اندازی می شود – TechCrunch

مایکروسافت با انتشار ویندوز 11 ، در ماه ژوئن ، تاریخ انتشار گسترده “تعطیلات 2021” را ارائه کرد. البته ، دقیقاً مشخص نکرد که کدام تعطیلات است. شاید هدف این شرکت روز جهانی معلم ، سوکوت دیرهنگام یا هالووین بسیار زود بود. پس از تأکید شدید بر انتشار اواخر اکتبر چند ماه قبل (که برخی به بیستم اشاره می کنند) ، این شرکت صبح امروز اعلام کرد که سیستم عامل قرار است در 5 اکتبر وارد بازار شود.

تاریخ بدون شک در قسمت اولیه پنجره انتشار مایکروسافت قرار دارد. اولین نسخه اصلی از سال 2015 به عنوان یک ارتقاء رایگان برای کاربران دارای رایانه واجد شرایط ویندوز 10 در دسترس خواهد بود. در 5 اکتبر نیز در دسترس بودن اولین سیستم ها با پیش بارگذاری ویندوز 11 مشاهده می شود.

دسکتاپ ویندوز 11

اعتبار تصویر: مایکروسافت

فردریک اولین نسخه پیش نمایش را هنگامی که از طریق Windows Insider Dev Channel در دسترس قرار گرفت ، نوشت. وی در آن زمان خاطرنشان کرد: “این قطعاً چیزی بیشتر از یک به روز رسانی دوسالانه ویندوز 10 با چند تغییر جزئی در رابط کاربری نیست.”

در واقع ، این شرکت به درستی یک پست وبلاگ 11 نقطه ای ارائه می دهد که تغییرات عمده ای را که در به روزرسانی اکتبر رخ می دهد ، برجسته می کند. اولین – و فوراً آشکار – یکی است که از زمان ساخت اولیه پیش نمایش وجود داشته است. طراحی سیستم عامل برای تمیزتر شدن در سراسر ظاهر شده است.

این شامل چیدمانهای جدید Snap ، Groups و Desktop است که برای ارائه روشی سازمان یافته تر برای چند وظیفه طراحی شده است. تعدادی از خدمات آنلاین این شرکت عمیق تر در سیستم عامل ادغام شده اند. مایکروسافت 365 در منوی Start تعبیه شده است و امکان دسترسی به فایل های اخیراً مشاهده شده را برای یکپارچگی بیشتر بین پلتفرم ها فراهم می کند. در همین حال ، تیم ها به نوار وظیفه (مایکروسافت واقعا از شما می خواهد از تیم ها استفاده کنید) ویجت ها را نیز با دسترسی سریع به اطلاعات مانند اخبار ، آب و هوا ، ورزش و سهام در آنجا خواهید یافت.

https://www.youtube.com/watch؟v=yb63YJe_Vyg

طیف وسیعی از به روز رسانی های قابلیت دسترسی وجود دارد. مایکروسافت در یک پست طولانی از ماه جولای ، این به روز رسانی ها را برجسته می کند و خاطرنشان می کند: “فناوری قابل دسترسی یک بلوک اساسی اساسی است که می تواند فرصت ها را در هر بخشی از جامعه باز کند. یک تجربه ویندوز با دسترسی بیشتر می تواند به مقابله با “شکاف معلولیت” کمک کند – به آموزش و فرصت های شغلی بیشتر برای افراد دارای معلولیت در سراسر جهان کمک کند.

فروشگاه مایکروسافت نیز دارای ارتقاء طراحی است و این شرکت قول داده است که دسترسی بیشتری به توسعه دهندگان مستقل برای ایجاد ابزارهای جدید برای سیستم عامل داشته باشد. نسخه جدید ویندوز همچنان بر بازی های رومیزی تمرکز دارد و دارای ویژگی هایی مانند e DirectX12 Ultimate ، DirectStorage و Auto HDR است.

ویجت های ویندوز 11

اعتبار تصویر: مایکروسافت

در مورد آنچه که دقیقاً همه اینها برای ماشینهای پشتیبانی نشده اواخر وجود دارد – همچنین ، صراحتاً ، اینکه کدام ماشینها به عنوان پشتیبانی شناخته می شوند ، سردرگمی وجود دارد. اوایل این هفته گزارش شد که سیستم هایی که در محدوده پارامترهای مایکروسافت قرار نمی گیرند ، هنگام نصب دستی سیستم عامل جدید ، Windows Update را دریافت نمی کنند. با توجه به این که این برنامه وصله های امنیتی و سایر به روز رسانی ها را ارائه می دهد ، بدیهی است که این یک مشکل بزرگ است.

این شرکت در پست صبح امروز خود می نویسد: “ارتقاء رایگان ویندوز 11 از 5 اکتبر شروع می شود و مرحله به مرحله و با تمرکز بر کیفیت اندازه گیری می شود.” “به دنبال آموخته های فوق العاده از ویندوز 10 ، ما می خواهیم مطمئن شویم که بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار می دهیم. این بدان معناست که دستگاههای واجد شرایط جدید ابتدا ارتقاء داده می شوند. سپس ارتقاء به مرور زمان بر اساس مدلهای هوشمندی که شایستگی سخت افزار ، معیارهای قابلیت اطمینان ، سن دستگاه و سایر عوامل م thatثر بر تجربه ارتقاء را در نظر می گیرند ، به دستگاه های موجود در بازار عرضه می شود. “

این شرکت می گوید انتظار دارد به همه ماشین های واجد شرایط تا اواسط سال 2022 ارتقاء داده شود. مایکروسافت می گوید برای سیستم هایی که ارتقا نیافته اند ، پشتیبانی از ویندوز 10 را تا 14 اکتبر 2025 ادامه خواهد داد.