ویژگی اعلان ریتم قلب نامنظم سامسونگ برای گلکسی واچ مجوز FDA دریافت می کند

سامسونگ امروز اعلام کرد که ویژگی اعلان ریتم قلب نامنظم برای گلکسی واچ مجوز FDA را دریافت کرده است. همراه با عملکرد الکتروکاردیوگرام (ECG) گلکسی واچ، ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب، ریتم های قلب را که نشان دهنده فیبریلاسیون دهلیزی است نظارت می کند.

هنگامی که این ویژگی در برنامه مانیتور سلامت سامسونگ فعال شد، ریتم های نامنظم قلب را در پس زمینه از طریق سنسور BioActive Galaxy Watch بررسی می کند. اگر تعداد معینی از اندازه‌گیری‌های متوالی نامنظم باشد، ساعت هوشمند به کاربر خود از فعالیت احتمالی AFib هشدار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد با استفاده از ساعت خود نوار قلب بگیرند تا اندازه‌گیری دقیق‌تری داشته باشند.

تصویری که ویژگی ضربان قلب نامنظم سامسونگ را بر روی یک ساعت کهکشانی نشان می دهد

اعتبار تصویر: سامسونگ

ویژگی Irregular Heart Rhythm Notification به عنوان بخشی از ساعت One UI 5 که به تازگی معرفی شده در دسترس خواهد بود، ابتدا برای دستگاه های Galaxy Watch آینده در اواخر امسال عرضه می شود و بعداً به نسخه های قبلی گسترش می یابد. در مقایسه، ساعت‌های هوشمند اپل از سال 2018 ویژگی اعلان ریتم نامنظم را ارائه کرده‌اند.

Hon Pak، معاون رئیس جمهور و رئیس FDA گفت: “ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم اعلان ریتم نامنظم قلب، طراحی شده برای کمک به میلیون ها نفر در سراسر جهان که ممکن است از خطر قلبی بالقوه آگاه نباشند، توسط FDA پاک شده است.” تیم سلامت دیجیتال در سامسونگ الکترونیکس، در یک بیانیه مطبوعاتی. “این نمونه دیگری از این است که چگونه سامسونگ راه حل های ایمنی فعال را در اولویت قرار می دهد و به کاربران امکان می دهد درک جامع تری از سلامت قلبی عروقی و کلی خود دریافت کنند.”

سامسونگ خاطرنشان می کند که این ویژگی برای ارائه اعلان در هر قسمت از ریتم نامنظم نشان دهنده AFib نیست. این غول فناوری همچنین توضیح می دهد که عدم وجود یک اعلان به معنای عدم وجود روند بیماری نیست. این ویژگی برای کاربران مبتلا به سایر آریتمی های شناخته شده یا کاربران زیر 22 سال در نظر گرفته نشده است.

ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب به ویژگی‌های سلامت فعلی ساعت گلکسی که از سنسور BioActive آن استفاده می‌کند، می‌پیوندد، از جمله ضبط ECG بر حسب تقاضا و عملکرد هشدار HR که ضربان قلب بالا یا پایین غیرعادی را تشخیص می‌دهد.