ویژگی جدید 1Password به شما امکان می دهد با خیال راحت گذرواژه ها را فقط با استفاده از یک پیوند – TechCrunch به اشتراک بگذارید

اشتراک گذرواژه در محل کار و در خانه یک روش معمول است ، اما انجام ایمن این کار می تواند مشکل باشد. هدف 1Password این است که با ویژگی جدید خود به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات ورود به سیستم را با افرادی که حساب کاربری ندارند ، به شیوه ای ایمن به اشتراک بگذارید. نام آن Psst! است که مخفف کلمه Password Secure Sharing Tool است و ظاهراً یکی از درخواست شده ترین ویژگی های این شرکت است.

بر اساس تحقیقی که این شرکت انجام داد ، اکثر کارگران از اعتبارات شرکت استفاده می کنند. از این افراد ، 36 درصد اعتراف کردند که ورود به سیستم را با سایر کارگران و مشتریان از طریق کانال های ناامن ، از جمله ایمیل ، برنامه های چت ، صفحات گسترده ، اسناد و متون به اشتراک گذاشته اند. در یک نظرسنجی دیگر ، 1Password دریافت که اکثر خانواده ها رمزهای عبور را بین اعضا به اشتراک می گذارند و همچنین از روش های ناامن مانند نوشتن و ارسال پیام به یکدیگر استفاده می کنند.

Psst! به شما امکان می دهد با ایجاد پیوند با اطلاعاتی که افراد دیگر می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند ، حتی اگر حساب 1Password ندارند ، اعتبارنامه را با هر کسی به اشتراک بگذارید. می توانید مدت زمان اعتبار پیوند را از یک ساعت تا 30 روز انتخاب کنید و پس از آن به طور خودکار منقضی می شود. همچنین می توانید اعتبارنامه را با هرکسی که پیوند را دارد یا فقط با افراد خاصی به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. اگر مورد دوم را انتخاب کنید ، سرویس از گیرنده می خواهد قبل از دسترسی به وی ، با تأیید آدرس ایمیل خود ، هویت خود را تأیید کند.

این سرویس همراه با اعلام اینکه اکنون بیش از 100000 مشتری تجاری دارد و تعداد کارکنان خود را به 500 نفر می رساند ، این ویژگی جدید را راه اندازی کرده است. جف شینر ، مدیرعامل 1Password ، در بیانیه ای گفت:

“داشتن قابلیت به اشتراک گذاشتن گذرواژه ها و سایر اطلاعات معتبر در خارج از یک کسب و کار یا خانواده یکی از ویژگی های بسیار درخواست شده ما بوده است ، و من از راه اندازی امروز Psst بسیار هیجان زده هستم! زیرا به همه ، نه فقط مشتریان 1Password ، در امنیت آنلاین کمک می کند. عبور از مرز 100000 مشتری تجاری نشان می دهد که مشاغل نیاز به حفاظت از رمزهای عبور و سایر اطلاعات حساس خود را به صورت آنلاین درک می کنند. “

1 کلمه عبور

1 کلمه عبور

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.