ویژگی جدید Instacart به خریداران «مورد علاقه» این امکان را می‌دهد تا سفارش‌های آینده توسط آنها انجام شود.

Instacart امروز اعلام کرد که ویژگی جدیدی را معرفی می کند که به شما امکان می دهد خریداران تکراری “مورد علاقه” مورد اعتماد شما را برای انجام سفارش های آینده خود توسط آنها انجام دهند. این شرکت در حال آزمایش این ویژگی در هفته های آینده با مشتریان منتخب در برخی مناطق از جمله نیویورک، فیلادلفیا، دالاس، سالت لیک سیتی، فینیکس و سایرین است.

خریداران و مشتریان منتخب ایمیل دریافت می کنند و به آنها اطلاع می دهد که می توانند ویژگی خریدار مورد علاقه را آزمایش کنند. خریداران می توانند ببینند کدام یک از مشتریان آنها را مورد علاقه خود قرار داده اند و در صورت تمایل می توانند آنها را حذف کنند. Instacart قصد دارد این ویژگی را در ماه های آینده آزمایش کند.

ویژگی جدید خریدار مورد علاقه Instacart

اعتبار تصویر: اینستاکارت

“ما اغلب می شنویم که هم مشتریان و هم خریداران دوست دارند که مشتری پس از یک تجربه عالی، سفارش خود را با یک خریدار خاص برنامه ریزی کند، و ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که به زودی این ویژگی مورد توجه را در این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت. این ویژگی علاوه بر اینکه به مشتریان امکان سفارش‌دهی با اطمینان بیشتر را می‌دهد، ابزار جدیدی را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند ارتباطات عمیق‌تری با مشتریان خود ایجاد کنند و کسب‌وکار خود را توسعه دهند.»

اگر با خریدار مورد علاقه خود برخورد کردید، شاید به این دلیل که سریع به پیام‌ها پاسخ می‌داد یا از صحت سفارش شما اطمینان می‌داد، ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد او را مورد علاقه خود قرار دهید و سفارش‌ها را بر اساس در دسترس بودنشان برنامه‌ریزی کنید. در آینده، هنگامی که همه موارد را برای سفارش خود انتخاب کردید، این گزینه را خواهید داشت که یک گزینه جدید “زمان بندی با خریدار مورد علاقه” را در صفحه پرداخت انتخاب کنید.

شایان ذکر است که Instacart تنها سرویس تحویل نیست که دارای ویژگی خریدار مورد علاقه است. در سال 2021، Shipt ویژگی «خریداران ترجیحی» را معرفی کرد که به مشتریان امکان می‌دهد خریداران را برای سفارش‌های آینده انتخاب کنند.