پاندا اکسپرس مرغ پرتقالی Beyond Meat را به مکان های دیگری در سراسر ایالات متحده می آورد – TechCrunch

پس از اعلام نسخه آزمایشی نسخه محدود در تابستان، پاندا اکسپرس امروز صبح اعلام کرد که مرغ پرتقالی مبتنی بر گوشت فراتر از گوشت را به 70 مکان در سراسر ایالات متحده می آورد که در ابتدا در چندین مکان در شهر نیویورک و جنوب کالیفرنیا معرفی شد. ورودی‌های مستقر به مکان‌های دیگری در کالیفرنیا، نیویورک، جورجیا، ایلینوی، تگزاس، فلوریدا، واشنگتن، پنسیلوانیا، مریلند و ویرجینیا می‌آیند.

جیمی وانگ، مدیر اجرایی نوآوری آشپزی پاندا اکسپرس در بیانیه‌ای گفت: «زمانی که مرغ پرتقالی فراتر از اورجینال مرغ نارنجی را در اوایل سال جاری معرفی کردیم، پاسخ بسیار مثبتی دریافت کردیم. در واقع، ما فقط در روز اول بیش از 1300 پوند مرغ پرتقالی اورجینال را شلیک کردیم. این یکی از موفق‌ترین راه‌اندازی‌های منطقه‌ای پاندا تا به امروز است که تمایلی را که مهمانانمان برای گزینه‌های گیاهی و متنوع‌تر می‌بینیم را بیشتر تقویت می‌کند.»

برای زنجیره فست فود چینی آمریکا، همکاری با Beyond فرصتی برای گسترش منوی غیر گوشتی آن است که در حال حاضر شامل توفو بادمجان، سبزیجات فوق العاده، چاو ماین و اسپرینگ رول سبزیجات است. این شرکت همچنین برنج قهوه‌ای و سفید را به‌عنوان نمونه‌هایی از آیتم‌های منوی گیاه‌خواری‌اش فهرست می‌کند، که احتمالاً به خوبی نشانه‌ای از این است که این شرکت راه‌هایی برای ادامه این مسیر دارد.

هر چیزی که جایگزینی برای مصرف گوشت ارائه دهد احتمالاً در نهایت یک مثبت خالص است. علاوه بر Panda Express، Beyond جایگزین های گوشتی مختلفی برای پیتزا هات، KFC، Denny’s و Dunkin ارائه کرده است. مرغ نارنجی بدون گوشت جدید از امروز در آن مکان های جدید در دسترس است.