پاندورا با SoundCloud برای راه اندازی ایستگاه جدید – TechCrunch همکاری می کند

Pandora متعلق به SiriusXM با SoundCloud همکاری می کند تا “The Lookout by SoundCloud” را راه اندازی کند ، ایستگاه جدیدی که در Pandora موجود است و هدف آن نمایش موسیقی “سوپراستارهای هیپ هاپ فردا” است. اطلاعیه امروز در حالی منتشر می شود که شرکت مادر پاندورا ، SiriusXM ، اخیراً با SoundCloud همکاری کرده است تا یک نمایش با همین نام را در کانال Hip-Hop Nation خود راه اندازی کند. جای تعجب نیست که SiriusXM با SoundCloud در املاک خود متحد می شود ، زیرا این شرکت سال گذشته 75 میلیون دلار در SoundCloud سرمایه گذاری کرده است.

The Lookout by SoundCloud هنرمندان جدیدی را به صورت هفتگی مانند Toosii ، Sheff G ، Metro Marrs ، Young Devyn ، $ NOT ، Dro Kenji ، Cico P ، Flo Milli ، Nevi ، SoFaygo ، Isaiah Rashad ، Sleepy Rose و دیگر ویژگی ها دارد. ایستگاه دارای آهنگ هایی است که در برنامه SiriusXM SoundCloud شنیده می شود.

“با یک اسلات موفق در Hip-Hop Nation SiriusXM و در حال حاضر خانه جدید در Pandora ، لیست پخش برتر SoundCloud ،” The Lookout “، منبع اصلی با بزرگترین دسترسی صوتی دیجیتال برای طرفداران است تا بهترین ها را در شکستن هیپ هاپ کشف کنند. “R. Caiaffa ، سرپرست موقت موسیقی در SoundCloud ، در بیانیه ای گفت. پیوستن نیروها با پاندورا برای گسترش “The Lookout by SoundCloud” تعهد مشترک ما را برای کمک به شنیدن و کشف جامعه هنرمندان نوظهور هیپ هاپ تقویت می کند. “

این ایستگاه جدید از یکی از محبوب ترین لیست های پخش SoundCloud ، “The Lookout” ، که در سال 2019 راه اندازی شد ، سرچشمه می گیرد. لیست پخش از آن زمان به مقصدی محبوب برای کشف نسل بعدی ستاره های نوظهور در هیپ هاپ تبدیل شده است.

SiriusXM خاطرنشان می کند که The Lookout برخی از بزرگترین هنرمندان امروزی در هیپ هاپ را قبل از اینکه به نام عمومی تبدیل شوند ، مورد توجه قرار داده است ، از جمله Pop Smoke ، Megan Thee Stallion ، Roddy Ricch ، Rod Wave و سایر هنرمندان.

واضح است که SiriusXM با مشارکت های مختلف خود با SoundCloud به دنبال جذب شنوندگان جوان تری در سراسر ارائه های خود است. علاوه بر این ، SiriusXM اخیراً یک کانال رادیویی TikTok را راه اندازی کرده است ، که سازندگان TikTok را به عنوان میزبان کانال نشان می دهد ، در تلاش دیگری برای جذب مخاطبان جوان. این ایستگاه طوری طراحی شده است که شبیه نسخه رادیویی فید “For You” TikTok باشد.

طی چند سال گذشته ، SiriusXM و Pandora همچنین با Simplecast و Stitcher توافق کرده اند تا در پخش موسیقی و پادکست رقابت بیشتری داشته باشند. اخیراً ، SiriusXM با استودیوی تولید سرگرمی های صوتی Audio Up همکاری کرد تا پادکست های جدید اسکریپت دار جدیدی تولید کند.