پانوراما 60 میلیون دلار در سری C به رهبری آتلانتیک جمع آوری می کند تا به مدارس در درک بهتر دانش آموزان کمک کند-TechCrunch

آموزش پانوراما، که یک بستر نرم افزاری آموزشی K-12 ایجاد کرده است ، 60 میلیون دلار در دور دور C از بودجه به سرپرستی جنرال آتلانتیک جمع آوری کرده است.

حامیان فعلی Owl Ventures ، Emerson Collective ، Uncork Capital ، Chan Zuckerberg Initiative و Tao Capital Partners نیز در تأمین مالی شرکت کردند ، که مجموع سرمایه این شرکت مستقر در بوستون از بدو تأسیس در سال 2012 را به 105 میلیون دلار می رساند.

پانوراما از افشای ارزش C Series خودداری کرد و معیارهای رشد مالی خاصی را ارائه نکرد. مدیر عامل و بنیانگذار شرکت آرون فویر گفت که این شرکت در حال حاضر به 13 میلیون دانش آموز در 23000 مدرسه در سراسر ایالات متحده خدمات رسانی می کند ، این بدان معناست که 25 درصد از دانش آموزان آمریکایی در منطقه ای که امروزه تحت پوشش پانوراما است ثبت نام کرده اند.

بیش از 50 مورد از 100 منطقه بزرگ مدرسه و آژانس های دولتی در کشور از بستر آن استفاده می کنند. درمجموع ، بیش از 1500 منطقه مدرسه از مشتریان آن هستند. مشتریان شامل اداره آموزش شهر نیویورک ، منطقه مدرسه ای کلارک در نوادا ، ISD دالاس در تگزاس و وزارت آموزش هاوایی ، و سایر موارد است.

به گفته فوئر ، از مارس 2020 ، پانوراما 700 منطقه مدرسه را به مشتریان خود اضافه کرده است که تقریباً 800 مورد را که 18 ماه قبل خدمت می کرد ، دو برابر کرده است.

دقیقاً Panorama دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ به طور خلاصه ، کسب و کار SaaS از دانش آموزان ، والدین و معلمان برای جمع آوری داده های عملی استفاده می کند. دانش آموزان سابق فارغ التحصیل از دانشگاه ییل ، ​​فیور و ژان تانر ، این شرکت را در تلاش برای یافتن بهترین راه برای جمع آوری و درک بازخورد دانش آموزان از مدارس ، راه اندازی کردند.

با توجه به شیوع همه گیر COVID-19 که باعث می شود بسیاری از دانش آموزان به طور مجازی به مدرسه بروند ، احتمالاً نیاز به برآوردن نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش آموزان از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است. بسیاری از کودکان و نوجوانان به دلیل منزوی شدن از همسالان خود دچار افسردگی و اضطراب شده اند و برخی معتقدند تأثیر بر سلامت روانی آنها حتی بیشتر از هرگونه پیامدهای منفی تحصیلی بوده است.

به عنوان مثال ، از دانش آموزان س questionsالاتی پرسیده می شود تا مشخص شود چقدر در مدرسه احساس امنیت می کنند ، چقدر به معلمان خود اعتماد دارند و فکر می کنند چقدر پتانسیل دارند.

فایور به TechCrunch گفت: “ما به مدارس کمک می کنیم تا دانش آموزان ، معلمان و والدین را برای درک محیط و تجربیات مدرسه مورد بررسی قرار دهند.” “و سپس ما به مدارس کمک می کنیم تا رشد اجتماعی و عاطفی را بسنجند تا به همان شیوه ای که ممکن است داده های دقیقی در زمینه ریاضی داشته باشید ، اکنون بتوانید اطلاعاتی درباره یادگیری و رفاه عاطفی اجتماعی به دست آورید.”

به عنوان مثال ، در یک سال گذشته ، 25 میلیون نفر در سراسر کشور نظرسنجی پانوراما را انجام داده اند که به اطلاعات کاملی منجر شده است. این شرکت قادر است با تمام سیستم های داده موجود در یک منطقه ادغام شود تا بتواند یک “پانوراما” از داده های خود ، به علاوه اطلاعات مربوط به یک دانش آموز را جمع آوری کند.

“واقعاً قدرتمند است زیرا معلم می تواند وارد سیستم شده و همه چیز را در مورد یک دانش آموز در یک مکان مشاهده کند.” “اما مهمتر از همه ، ما به معلمان ابزارهایی برای برنامه ریزی اقدامات برای یک دانش آموز می دهیم.”

این شرکت مدعی است که با استفاده از نرم افزار خود ، مناطق می توانند مزایایی مانند بهبود نرخ فارغ التحصیلی ، ارجاع رفتار کمتر ، زمان بیشتر درگیر یادگیری و ایجاد ارتباطات حمایتی قوی تر با بزرگسالان و همسالان.

پانوراما قصد دارد از سرمایه جدید خود در جهت ادامه توسعه محصول ، تعمیق بیشتر مشارکت های منطقه ای خود و طبیعتاً جهت استخدام استفاده کند. پانوراما در حال حاضر حدود 250 کارمند دارد.

نکته قابل توجه این است که پانوراما در چند سال گذشته سرمایه ای جمع نکرده بود ، زیرا به گفته فوئر ، به پول نیاز نداشت.

او به TechCrunch گفت: “ما با جنرال آتلانتیک ملاقات کردیم و این فرصت را برای دستیابی به سطح بعدی تأثیرگذاری بر مدارس خود درک کردیم.” اما برای من مهم بود که نیازی به جمع آوری پول نداشته باشیم. ما این کار را انتخاب کردیم زیرا می خواهیم بتوانیم در تجارت سرمایه گذاری کنیم. “

تانزین سید ، مدیرعامل جنرال آتلانتیک ، گفت که فناوری مهمترین حوزه تمرکز برای این شرکت بوده است.

“زمانی که ما با نگاهی به سیستم آموزشی ایالات متحده ، ما فکر کردیم که یک فرصت بزرگ وجود دارد و ما در مراحل اولیه استفاده از نرم افزار و فناوری برای افزایش تجربه دانش آموزان هستیم. “

وقتی صحبت از پانوراما شد ، او معتقد است “این فقط یک تجارت نیست” برای شرکت.

سید به TechCrunch گفت: “آنها واقعاً و عمیقا به ارائه ابزارهایی برای دانش آموزان و مدیران برای بهبود تجربه دانش آموزان اهمیت می دهند.” “و آنها به طور دیوانه واری روی توسعه نوع محصول تمرکز کرده اند تا به آنها این امکان را بدهد. علاوه بر این ، ما با بسیاری از مدارس و مناطق صحبت کردیم و بازخورد همواره مثبت بود. “