پتی ها پنی ها را به ارث خواهند برد

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

نمایش دوشنبه ما آخرین اخبار فناوری آخر هفته و آنچه را که در اوایل هفته به تیتر اخبار تبدیل می شود را پوشش می دهد. امروز ما در مورد کریپتو، اوبر و چگونگی کوچک بودن در مقیاس صحبت می کنیم. در اینجا چیزی است که ما وارد آن شدیم:

  • در سرتاسر جهان سرمایه، ما در برخی از بخش‌های ثبات قیمت در بازارهای ارزهای دیجیتال سردرگم هستیم. کمی تقلبی به نظر می رسد، اگر منطقی باشد.
  • جایی که قیمت‌ها کمتر ثابت است، دنیای استارت‌آپ‌های YC است، جایی که بار دیگر، شکایت‌هایی در میان سرمایه‌گذاران خطرپذیر درباره ارزش‌گذاری‌هایی که برخی از شرکت‌های فناوری در مراحل اولیه وجود دارند وجود دارد. شاید با توجه به وضعیت جهان تخفیف بیشتری پیش بینی می شد.
  • اوبر بخشی از Careem را در معامله ای به ارزش 400 میلیون دلار می فروشد. اوبر می خواهد کارهایی را روی چرخ انجام دهد. یک شرکت برنامه فوق العاده، حداقل در خاورمیانه، اینطور نیست. اما در شرف داشتن یک بانک بزرگ جدید است.
  • نبرد Musk v. Substack در آخر هفته اکسیژن زیادی را به خود اختصاص داد و نشان داد که حفظ آزادی بیان خود در زمانی که دیگر نمی‌خواهید، اغلب سخت است.

همه اینها و اسناد جدید FTX وجود دارد! حذه! بیا هفته خوبی داشته باشیم