پروژه ارز دیجیتال سام آلتمن Worldcoin در آخرین افزایش 115 میلیون دلاری، سکه بیشتری به دست آورد

من را در توییتر دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

سکه گرفتی؟ نه؟ خوب، Worldcoin انجام داد.

Tools for Humanity، تیم سازنده Worldcoin، ۱۱۵ میلیون دلار در دور سری C به رهبری Blockchain Capital جمع آوری کرد.

این پروژه متمرکز بر کریپتو توسط سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI با یک ماموریت سه قسمتی تأسیس شد: ایجاد یک شناسه جهانی، یک ارز جهانی و یک برنامه که امکان پرداخت، خرید و نقل و انتقالات را با استفاده از توکن خود در کنار سایر ارزهای دیجیتال و دارایی های سنتی فراهم می کند.

ورلد کوین با نگرانی هایی از سوی افرادی که نگران خطرات حفظ حریم خصوصی هستند، مواجه شده است، زیرا در ازای دریافت توکن خود، نیاز به اسکن کره چشم یک میلیارد نفر با یک کره رنگی پنج پوندی به نام «گوی» دارد.

اسپنسر بوگارت، شریک عمومی Blockchain Capital، روز چهارشنبه در پستی نوشت: «به دلایل خوب، مردم در مورد بیومتریک نگران و حساس می‌شوند – به‌ویژه وقتی مقداری از رمزنگاری را اضافه می‌کنید».

بوگارت افزود: «با این حال، چیزی که در زیر کاپوت اتفاق می‌افتد این است که گوی از یک عنبیه عکس می‌گیرد و دستگاه متعاقباً یک رمزگذاری منحصر به فرد از تصادفی بودن عنبیه (یک «کد عنبیه») ایجاد می‌کند. “به طور پیش فرض، بیومتریک اصلی بلافاصله از بین می رود و کد عنبیه تنها چیزی است که از گوی خارج می شود.”

در حالی که مردم ممکن است مردد باشند، سرمایه‌گذاران هنوز در حال غوطه‌ور شدن در این پروژه هستند، زیرا این یکی از معدود شرکت‌های رمزنگاری است که هنوز مبالغ هنگفتی از سرمایه را در میان بازار نزولی مداوم دریافت می‌کند.

سایر سرمایه گذاران در دور سری C عبارتند از a16z، Bain Capital Crypto و Distributed Global. در مارس 2022، Worldcoin با ارزش 3 میلیارد دلاری، 100 میلیون دلار افزایش داد.

در سال 2021، الکس بلانیا، مدیر عامل Worldcoin به TechCrunch گفت که این ارز بخشی از تلاش بزرگتر برای هدایت یک اقتصاد جهانی یکپارچه تر و عادلانه تر است که توسط اقتصاد اینترنتی هدایت می شود، چیزی که ارزهای دیجیتال در چند سال اول خود به طور قابل توجهی موفق نشده اند.

آخرین افزایش افزایش به سمت شناسایی، تحقیق و توسعه ربات و گسترش پروژه و برنامه Worldcoin آن خواهد بود. Worldcoin در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است و حدود دو میلیون کاربر را در پنج قاره جذب کرده است.

Bogart و Blockchain Capital بر این باورند که Worldcoin می‌تواند به بزرگ‌ترین رمپ برای ارزهای دیجیتال تبدیل شود و World App می‌تواند به محبوب‌ترین کیف پول رمزنگاری تبدیل شود. همه اینها TBD است.

این هفته در وب 3

گروه تحت حمایت Arrington Capital برای به دست آوردن دارایی های سلسیوس

پس از یک فرآیند ورشکستگی، دارایی‌های وام‌دهنده رمزارز شکست خورده Celsius Network قرار است توسط کنسرسیومی به نام فارنهایت خریداری شود. در پشت این نام، گروهی از مناقصه گران به رهبری شرکت سرمایه گذاری Arrington Capital را خواهید یافت. دیگر اعضای این کنسرسیوم، شرکت استخراج ارز دیجیتال US Bitcoin Corp، Proof Group، Steven Kokinos و Ravi Kaza هستند.

نگاهی به اولین گروه استارت آپ های مبتنی بر بیت کوین Wolf بیاندازید (TC+)

In Wolf’s Clothing (Wolf)، یک شتاب دهنده استارت آپی که توسط شرکت مدیریت دارایی Stone Ridge راه اندازی شده است، می خواهد برنامه های کاربردی متمرکز بر بیت کوین و موارد استفاده را تقویت کند. اولین گروه آن، Wolfpack 1، متشکل از هشت تیم و 23 بنیانگذار از 10 کشور بود و آنها ایده های خود را در روز چهارشنبه در یک روز نمایشی ارائه کردند که به طور انحصاری توسط TechCrunch+ پوشش داده شد.

دادگاه مونته نگرو وثیقه دو کوون بنیانگذار ترافورم را لغو کرد

دادگاه عالی در مونته نگرو تصمیم قبلی دادگاه بدوی را که مبنی بر آزادی دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه های Terraform به قید وثیقه، نقض کرد. این حکم تقریباً دو هفته پس از آن صادر شد که دادگاه پایه مونته نگرو با آزادی کوون بازداشت شده و همکار سابقش چانگ جون هان به قید وثیقه موافقت کرد.

اگر ایمنی و سادگی در اولویت قرار گیرند، مسترکارت نویدهای زیادی در فناوری بلاک چین می بیند. (TC+)

در حالی که دنیای وب 3 شاهد هجوم قابل توجهی از سرمایه، نوآوری و استعداد بوده است، برای اطمینان از اینکه بازیکنان سنتی – و همچنین بازیکنان جدید – می توانند با اطمینان وارد اکوسیستم شوند، به کار بیشتری نیاز است. راج داموداران، EVP مسترکارت و رئیس کریپتو و بلاک چین، در طی یک پنل متمرکز بر بلاک چین گفت: «مردم به کریپتو نگاه می کنند و به آن به عنوان یک سرمایه گذاری فکر می کنند، اما یک بخش کلی وجود دارد که برای صنایع مالی به طور کلی بسیار مفیدتر است. در رویداد روز نوآوری آمریکای شمالی این شرکت. این فناوری به خودی خود نویدهای زیادی دارد.»

سولانا پلاگین ChatGPT را برای کمک به کاربران در تعامل با شبکه خود راه اندازی می کند (TC+)

با ادامه گرم شدن بازار هوش مصنوعی، تعدادی از بازیگران کریپتو – بزرگ و کوچک – در حال غواصی هستند. بنیاد Solana، سازمان غیرانتفاعی پشت بلاک چین لایه 1 Solana، به طور رسمی هوش مصنوعی را با یک پلاگین ChatGPT در شبکه خود ادغام کرده است. -در توسعه یافته توسط Solana Labs، تیم به طور انحصاری به TechCrunch+ گفت. (آزمایشگاه های سولانا محصولات و ابزارهای تیم سازی برای بلاک چین است.)

جدیدترین غلاف

برای قسمت هفته گذشته، ژاکلین مصاحبه کرد سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران Chainlink، پروتکلی که یک شبکه اوراکل را برای تامین قراردادهای هوشمند فراهم می کند.

Chainlink همچنین به عنوان یک پلت فرم خدمات وب 3 شناخته می شود که افراد، مشاغل و داده ها را با دنیای وب 3 مرتبط می کند. و دلیل خوبی دارد – بیش از 7 تریلیون دلار حجم تراکنش را در سراسر DeFi، بازی، NFT و سایر صنایع بزرگ فعال کرده است.

قبل از تأسیس Chainlink، نظروف چهار کسب و کار دیگر را تأسیس کرد که اخیراً SmartContract – که بر قراردادهای هوشمند متمرکز بود.

ما در مورد چندین چیز در مورد قراردادهای هوشمند، شبکه های اوراکل، قابلیت همکاری زنجیره ای و چشم انداز بلند مدت نظروف برای Chainlink بحث کردیم.

ما همچنین به موارد زیر اشاره کردیم:

  • موارد استفاده غیرمنتظره از قرارداد هوشمند
  • ضمانت های رمزنگاری
  • چگونه شرکت های سنتی می توانند دارایی ها را توکن کنند
  • هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین
  • به روز رسانی CCIP

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. Dispersion Capital صندوق 40 میلیون دلاری را با تمرکز بر زیرساخت های غیرمتمرکز راه اندازی می کند
  2. استارتاپ علمی غیرمتمرکز LabDAO 3.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است
  3. Openfort برای ایجاد حساب‌های رمزنگاری «بدون اصطکاک» برای گیمرها 3 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند
  4. پلتفرم دارایی های دیجیتال PYOR متمرکز بر نهادها 4 میلیون دلار جمع آوری می کند
  5. پلتفرم اتوماسیون اپلیکیشن Fastlane 2.3 میلیون دلار جمع آوری کرده است

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.