پروژه های ماموریت محور در طول همه گیری سریع رشد می کنند-TechCrunch

شما اسم SPAC ها را شنیده اید، سهام میم و خرید کنید ، بعداً پرداخت کنید ، اما آیا نام LTSE ، First Women’s Bank و Upsolve را شنیده اید؟

در طول همه گیری همه گیر ، توجه زیادی به ساختارها و فعالیت های جدید بازار شده است که کوتاه مدت ، خطرناک یا سوداگرانه تلقی می شوند. این که آیا هستند و چه نتایج خالصی برای ذینفعان مختلف ایجاد می کنند ، س usefulالات مفیدی است.

اما این سر و صدا تحلیل و پوشش سایر پروژه های بسیار بلند پروازانه فناوری را خنثی کرده است – هدف آنها ارتقاء و اصلاح بازارهای مالی با تشویق طول عمر ، اجتماع و توانمندسازی است.

طول عمر: انتخاب های بیشتر برای رفتن و عمومی ماندن

حجم IPO های خرید شرکت ویژه (SPAC) که ما از طریق همه گیری دیده ایم از نظر تاریخی حیرت انگیز است.

تعداد IPO های SPAC از سال 2003 تا 2021

اعتبار تصویر: Statista (در پنجره جدیدی باز می شود)

با کنار گذاشتن حامیان مالی ، سرمایه گذاران بازار خصوصی و شرکت های نوپا ، واکنش ها به SPAC ها تا حد زیادی منفی بوده است. نماهای دوتایی یادآور تصاویری است که در جریان دیوانگی ICO در سال 2018 مشاهده کردیم.

مباحثات در مورد اینکه آیا گروه SPACs همه گیر همه گیر یا وضعیت آنها به عنوان یک ساختار نقدینگی خالص مثبت یا منفی است ، سایر طرح های بلندپروازانه را تحت الشعاع قرار داده است که هدف آنها تشویق برنامه ریزی بلند مدت و مشارکت بیشتر در بازارها است. یک مثال بورس بلند مدت (LTSE) است.

در اوت امسال ، LTSE اریک ریز دو شرکت اول خود ، Asana و Twilio را فهرست کرد. شرکت هایی که در بورس لیست می شوند باید به پنج اصل آن پایبند باشند که هدف آنها حداکثرسازی تنوع و شمول ، تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی ، رفاه کارکنان و اعتقاد طولانی مدت است.

LTSE بر تمرکز بر شفافیت تأکید می کند-به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر LTSE اطلاعاتی را در Asana جستجو می کند ، ابتدا اطلاعاتی در مورد ارزش های شرکت ، اصول بلند مدت و معیارهای رشد پیدا می کند.

تصویری از جستجوی Asana در LTSE

تصویری از جستجوی Asana در LTSE. اعتبار تصویر: LTSE

در مقابل ، Asana را در Nasdaq جستجو کنید ، و کاربر بر عملکرد قیمت در افق های مختلف زمانی تأکید می کند ، و همچنین درخواست می کند تا در رسانه صرافی مشترک شود.

تصویری از جستجوی آسانا در NASDAQ.

تصویری از جستجوی آسانا در Nasdaq. اعتبار تصویر: نزدک

LTSE تنها صرافی نبود که در طول همه گیری همه گیر راه اندازی شد. بورس اعضا (MEMX) ، با حمایت کنسرسیومی از گروه های بزرگ مالی مانند JP Morgan و BlackRock ، اخیراً اولین سالگرد خود را جشن گرفت و 4 درصد سهم بازار را به دست آورد.