پس از تجارت اجتماعی برای ورزشکاران ، میلیون ها نفر 10 میلیون دلار دریافت می کنند – TechCrunch

Millions.co ، یک پلت فرم تجارت اجتماعی با هدف ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای که مایل به کسب درآمد از طرفداران خود با فروش ویدئوهای تجاری و یا در صورت تقاضا هستند ، 10 میلیون دلار سرمایه به رهبری Volition Capital مستقر در بوستون به دست آورده است.

این دور بعنوان یک سری A در نظر گرفته می شود ، زیرا تیم باتجربه پشت میلیون ها نفر ، اولین موج توسعه را برای راه اندازی این پلتفرم تأمین مالی کردند.

تیم مingسس شامل مدیر عامل Matt Whitteker ، مالک سالن بوکس است که از بنیانگذاران مدیریت داده های زنجیره تامین Unicorn Assent Compliance و NoNotes.com است. CMO Brandon Austin ، بنیانگذار Go-Fish Cam ؛ و در نقش مشاور ، آدریان سالامانوویچ ، بنیانگذار DNA 11 و CanvasPop ؛ اسکات ویتکر (مبارزه برای درمان) و بروس بافر (گوینده پیشکسوت ورزش).

میلیون ها نفر در ماه آوریل پلتفرم تجارت اجتماعی طرفداران خود را راه اندازی کردند-با سه محصول اولیه که ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای می توانند طرفداران خود را معرفی کنند. فیلم های شخصی از من بخواهید و ارائه پرداخت به ازای هر نمایش که به هواداران اجازه می دهد تا برای پخش زنده از ورزشكاران مورد علاقه خود هزینه كنند.

برنامه اولیه این استارتاپ این بود که فقط یک الکترونیک بسازدسالمونوویچ گفت که این تیم با ساختن آن جزء ، این محصول را ساخته است و تصمیم گرفت محصولات ویدئویی-مانند ویدئوهای شخصی شده و “نمایش دموکراتیک” (PPV) را ارائه دهد.

او به TechCrunch می گوید: “بزرگترین مزیت و تمایز ما این است که ما به شدت بر دنیای ورزش و مشارکت هواداران تمرکز کرده ایم.” “رقبای غیرمستقیم آشکار عبارتند از Twitch (تمرکز زیادی بر ورزش های الکترونیکی/بازی) ، Patreon (تمرکز بر سازندگان) ، Represent.com (تمرکز بر فروش محصولات برای” اینفلوئنسرها “) و حتی Onlyfans (ما می دانیم آنها بر چه کسانی تمرکز می کنند) اما ما روی بازار ورزشهای چند میلیارد دلاری متمرکز شده ایم. “

“Cameo محصولی بسیار مشابه با پلتفرم ویدئوی ما” از من چیزی بپرس “دارد – اما ما بر صدای فریادهای تولد تمرکز نمی کنیم ، ما بر این تمرکز می کنیم که به طرفداران اجازه دهیم در مورد تمرینات ، موفقیت ها و پیش بینی های خود از ورزشکاران مورد علاقه خود سوال بپرسند (ما بسیاری از قماربازها از پلت فرم ما برای راهنمایی استفاده می کنند) و کمتر در مواردی مانند Shoutouts. ” “ما عاشق کامئو هستیم ، اما واقعاً متفاوت و متمرکز بر ورزش هستیم.”

سالامانوویچ همچنین استدلال می کند: “اینستاگرام ، TikTok ، Snapchat ، فیس بوک همه بسترهای رسانه های اجتماعی فوق العاده ای هستند که به ورزشکاران اجازه می دهد تا با طرفداران خود تعامل و تعامل داشته باشند ، اما این مکان مناسبی برای کسب درآمد از مخاطبان شما نیست.” “ما به ورزشکاران در ایجاد یک نام تجاری ، ایجاد یک خط تجاری ، فروش محتوای ویدئویی (ویدیوهای شخصی و تماشای مهمانی ها در یک پلتفرم واحد) کمک می کنیم. ما سعی نمی کنیم هیچ یک از این سیستم عامل ها را جایگزین کنیم ، ما این کار را می کنیم مکمل آنها با اجازه دادن به ورزشکاران برای ایجاد یک پیوند و صفحه فرود واحد برای تعامل و کسب درآمد عمیق تر. به نظر می رسد طرفداران نیز آن را دوست دارند. “

در این مرحله ، میلیون ها نفر تنها 300 نمایه ورزشکار را زنده نشان می دهند ، اما می گوید “هزاران” نفر هستند که در رشته های مختلف ورزشی علاقه مند شده اند.

اولین تمرکز آن – از جمله مشارکت با آژانس ها و لیگ های ورزشی – بر روی “ورزش های رزمی و سالن های بدنسازی “. اما این پلتفرم دارای فهرستی طولانی از انواع ورزشها در فیلتر جستجو است – از لاکروس گرفته تا واترپلو تا بیسبال یا ژیمناستیک – بنابراین جاه طلبی این است که به دنبال قیف بسیار وسیعی از افراد حرفه ای و نیمه ورزش برویم.

و برای هر مایکل جردن یا کریستیانو رونالدو – معروف به آن دسته از ورزشکاران درجه یک که می توانند صدها میلیون هزینه حمایت از طریق مشارکت با مارک های برتر برای تبلیغ محصولات خود دریافت کنند و مطمئناً در میلیون ها کلاه فروش نمی یابید – امتیازاتی وجود دارد. ورزشکارانی که قادر به انجام چنین معاملات شیرینی نیستند و طرفداران بسیار کمتری خواهند داشت.

این حوزه وسیعی از بازیکنان و نوازندگان است که میلیون ها نفر امیدوارند به پلتفرم آن سرازیر شوند – و پیشنهاد اختصاصی خود را برای ابزار و فناوری تجارت اجتماعی برای تعامل و کسب درآمد از پیروان خود به کار گیرند.

شان کانتول ، شریک مدیریت Volition Capital ، در اظهارنظر در مورد بودجه ، اظهار داشت: “ورزشکاران همیشه به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط عمیق تر با طرفداران ، ایجاد درآمد اضافی و ایجاد مارک های شخصی خود هستند و میلیون ها نفر همه اینها را در یک پلت فرم واحد ارائه می دهند. ما فکر می کنیم که میلیون ها نفر آینده همکاری طرفداران است. “

میلیون ها نفر برای چرب کردن قیف ورزشکاران مورد نیاز برای حرکت کره چشم به سکوی خود ، هنگام پیوستن و شروع به فروش به ورزشکاران “پاداش امضا” می دهند – با انواع مختلف پاداش (حداکثر 5 هزار دلار) برای هر ورزشکار.

ما در ابتدا می خواستیم تمرکز زیادی بر ورزش های رزمی داشته باشیم و سعی نکنیم “اقیانوس را بجوشانیم”. اکنون ما مشخصات روزانه ورزشکاران جدید را منتشر می کنیم و ورزش های جدیدی مانند فوتبال ، والیبال ، گلف و موارد دیگر را معرفی می کنیم. ” “در واقع ، این پلت فرم برای طراحی شده است هر ورزشکاری کسانی که می خواهند بدون نیاز به تلاش زیادی در مواردی مانند طراحی صفحه ، فناوری ، طراحی یا تدارکات ، به طرفداران خود برسند و کانال های درآمدزایی جدیدی ایجاد کنند … ما از همه چیز مراقبت می کنیم تا آنها بتوانند بر تعامل با طرفداران خود تمرکز کنند و مهمتر از همه ورزش و تمرین آنها. ”

او می افزاید: “ما به دنبال ساختن مهمترین شرکت فناوری ورزشی در تاریخ هستیم.” “ما قرار است Etsy (ارزش بازار 21B) ورزش باشیم. این یک جمله بلند پروازانه است اما واقعیت دارد. 98 درصد ورزشکاران به محصول/پلت فرم ما نیاز دارند. “

تعقیب این مقیاس به همین دلیل است که میلیون ها نفر در حال افزایش هستندبه و در حالی که تمرکز اولیه بر آمریکای شمالی بوده است – جایی که حدود 90 درصد از ورزشکاران سوار از آنجا هستند – اما معتقد است “پتانسیل رشد عظیمی” در اروپا و آسیا وجود دارد ، بنابراین برای ایجاد یک تجارت جهانی بسیار تلاش می شود.

این می گوید که با افزایش سری A پول نقد خواهد شد تیم مهندسی محصول و جذب نیرو برای گسترش تیم خود به طور کلی ، و همچنین هزینه های بازاریابی برای به دست آوردن حرف به ورزشکاران و ثبت نام بیشتر برای ایجاد مارک های خود و فروش مستقیم به طرفداران.

وی افزود: “من معتقدم یک کار قدرتمند که ما انجام می دهیم ، گذشته از ارائه محصول ، این است که ورزشکاران را قادر می سازد تا تیمی داشته باشند.” آستین “با میلیون ها نفر ، ورزشکاران یک تیم بازاریابی ، یک مدیر حساب شخصی و یک تیم طراحی می کنند که می توانند از آنها برای ایجاد نام تجاری و خط تولید خود ، و ارتقاء و توسعه بیشتر طرفداران خود استفاده کنند. ما به ورزشکار اجازه می دهیم تمرکز خود را روی تمرین ، بازی/مبارزه و برنده شدن بگذارد ، در حالی که به مراقبت از سایر موارد کمک می کنیم و به آنها آموزش می دهیم که چگونه خود را معرفی کنند و به بازار عرضه کنند. ”

مدل تجاری میلیون ها نفر این است که 20 درصد از کل فروش ورزشکاران از طریق این پلتفرم را کاهش می دهند – این تقسیم برای فروش کالا یا فیلم یکسان باقی می ماند.

برای شرکت های قبلی ، میلیون ها نفر از شبکه جهانی عرضه کنندگان درخواستی برای انجام این کار استفاده می کنند.

در حالی که محصولاتی که این پلتفرم می تواند برای ورزشکاران سفارشی کند تا به عنوان مارک تجاری خود به فروش برسند شامل تی شرت ، کلاه و کاپشن می باشد.