پس از مشارکت IBM ، سلونیس با ServiceNow – TechCrunch یکی را اعلام کرد

Celonis ، استارت آپ معدنی در اواخر مراحل پردازش با ارزش 11 میلیارد دلار ، امروز از همکاری جدیدی خبر داد ، این همکاری با ServiceNow.

الکساندر رینکه ، بنیانگذار و مدیرعامل Celonis می گوید که او و مدیرعامل ServiceNow بیل مک درموت با هم فاصله زیادی دارند و کار مشترک باید مزایای بزرگی را برای این دو شرکت به همراه داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که ما به مشاغل کمک می کنیم تا فرایندهای اساسی خود را و سیستم هایی که این فرآیندها بر روی آنها اجرا می شود را مدرن کنند. “

این دو شرکت با هم همکاری خواهند کرد تا ابزار اتوماسیون گردش کار با کد پایین ServiceNow را که در ماه مارس اعلام کرد با ابزار استخراج فرآیند سلونیس ترکیب کنند. دیو رایت ، مدیر ارشد نوآوری در ServiceNow می گوید که با تجمیع تخصص Celonis در اجرای فرآیند با اتوماسیون ServiceNow ، یادگیری ماشین ، اتوماسیون روباتیک و قابلیت توسعه برنامه های کد پایین ، می توانند گردش کار را برای مشتریان مشترک خود بهبود بخشند.

رایت گفت: “این امر به مشتریان کمک می کند تا درک عمیق تری داشته باشند که چگونه کار در سراسر شرکت حرکت می کند و از این بینش برای تسریع نوآوری های دیجیتال و پیش بینی چگونگی بهبود کار استفاده می کند.”

اعلامیه امروز پس از توافق مشابهی با IBM در آوریل اعلام شد و به این شرکت یک سازمان بزرگ دیگر می دهد تا در فروش نرم افزار خود به آن کمک کند. رینکه می گوید که این سه شرکت در واقع می توانند با هم کار کنند.

“این مشارکت برای سود همه مشتریان و شرکای استراتژیک ما از جمله IBM Global Business Services (GBS) طراحی شده است. IBM GBS هم در ServiceNow و هم در Celonis تجربه دارد و اکنون می تواند هر دو پلتفرم را برای تحول سریعتر و اساسی فرایندهای سازمانی ترکیب کند. “

این شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ چیزی را در اینجا می بینند و این شرکتی است که نرم افزار استخراج فرآیند می سازد تا به مشتریان کمک کند تا بفهمند چگونه کار در سازمان های آنها جریان دارد و از آنجا چگونه می توان آن را از طریق اتوماسیون کارآمدتر کرد. همکاری با این سازمانهای بزرگتر باید به رشد تجارت سلونیس کمک کند ، در حالی که به این شرکتهای بزرگتر عمومی اجازه دسترسی به برخی از نرم افزارهای پیچیده را می دهد که می توانند با نرم افزار و خدماتی که در حال حاضر ارائه می دهند ترکیب شوند.

ServiceNow همچنین در سال گذشته به طور گسترده ای به سمت اتوماسیون حرکت کرده و تعدادی حرکت را برای تسریع این تغییر اعلام کرده است. این شامل خرید فروشنده جمهوری خواه Intellibot و اعلام ابزارهای ایجاد گردش کار بدون کد در ماه مارس بود.

ارزش 11 میلیارد دلار در ماه ژوئن زمانی اعلام شد که سلونیس سری D یک میلیارد دلاری را اعلام کرد.