پس از پیروزی در مبارزه پروکسی ، وقت آن است که Box برخی از اقدامات جسورانه را انجام دهد – TechCrunch

در طول تاریخ آن باکس به عنوان یک شرکت دولتی سواری پر از دست انداز داشته است. این شرکت در سال 2005 به عنوان یک سرویس اشتراک فایل ساده برای مصرف کنندگان تاسیس شد ، اما چند سال بعد به سمت شرکت متمرکز شد و یک سیستم مدیریت محتوا مدرن برای دنیای ابری و موبایل در حال توسعه ایجاد کرد.

هنگامی که یک استارتاپ دره سیلیکون بسیار محبوب بود ، Box پس از ارسال S-1 خود برای عرضه عمومی در سال 2015 به دلیل اینکه مردم نرخ سوخت نقدی آن را زیر سوال بردند ، به شدت سقوط کرد. این امر باعث شد تا IPO آن ماه ها به تاخیر بیفتد ، شاید نشانه مشکلاتی باشد که در سال های بعد در بازار مورد توجه قرار گرفت. اخیراً ، باکس با یکی از سهامداران بزرگتر خود ، Starboard Value ، نبرد نیابتی داشت که در نهایت این شرکت برنده شد.

اکنون یک لحظه مهم برای شرکت مدیریت محتوای ابر است. باکس 500 میلیون دلار از KKR سرمایه گذاری کرده است ، به این معنی که بودجه ای برای خرید برخی از شرکت های کوچک ، پر کردن نقشه راه محصولات و شاید رشد برخی معدنی ها دارد ، مانند خرید شرکت SignRequest در ماه فوریه.

Box در سه ماهه اخیر نیز اندکی درآمدزایی داشته است. پس از ثبت رشد 13.6 درصدی در سه ماهه سوم سال مالی 2020 ، روند نزولی آغاز شد که در سه ماهه چهارم سال مالی قبل از آن رشد به 8.3 درصد کاهش یافت. این زمانی بود که Starboard تصمیم گرفت مبارزه پروکسی خود را انتخاب کند. اما باکس از نادر خارج شد و مسیر صعودی آهسته ای را آغاز کرد که مدیریت آن پیش بینی می کند تا چند فصل آینده ادامه خواهد داشت.

رشد درآمد و پیش بینی ها.

اعتبار تصویر: جعبه

این نمودار جزئیات رشد عظیم را نشان نمی دهد ، اما رشد را یکسان نشان می دهد. آرون لوی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ، قبلاً با مشکل روبرو شده است ، و وقتی صحبت از مخالفانش به میان می آید ، عمدتاً آشتی جویانه عمل می کند و اعتراف می کند که چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد و او همیشه به دنبال بهبود شرکت است.

ما با لوی در مورد آزمایشات و مصائبش صحبت کردیم و اینکه کجا انتظار دارد شرکتش را از اینجا ببرد.

به جلو از طریق همه آن

سال گذشته برای لوی به عنوان رهبر یک شرکت در بحبوحه نبرد نیابتی آسان نبود ، اما مدیرعامل می گوید خوش بینی یا اشتیاق خود را برای این کار از دست نداده است. وقتی در نظر بگیرید که او شرکت را در یک اتاق خوابگاه در USC در سال 2005 راه اندازی کرد – او تمام عمر بزرگسالی خود را روی Box کار می کرد.

“اگر موضوعی وجود داشته باشد که در هر شرایط سختی که تا به حال در آن قرار داشته ایم عبور کند ، در واقع فقط هیجان و خوش بینی من برای آینده است. و من این خوش بینی را نسبت به فناوری به طور کلی و تأثیر آن بر جهان و آنچه می تواند برای ما انجام دهد ، دارم. من این را بیشتر برای Box ، به ویژه ، و فرصت در مورد آنچه که ما در حال ساختن آن هستیم ، دارم. “لوی به TechCrunch گفت.