پلاگین هیبریدی Grand Cherokee جیپ در اوایل سال 2022 وارد بازار می شود-TechCrunch

همانطور که وعده داده شده بود ، جیپ اولین نسخه هیبریدی پلاگین هیبریدی Grand Cherokee خود را ارائه کرده است. این شرکت تأیید کرده است که Grand Cherokee 4xe در اوایل سال 2022 وارد نمایندگی های آمریکای شمالی می شود و از قابلیت های بیشتری نسبت به آنچه انتظار داشتید برخوردار خواهد بود. برآورد 25 مایل رانندگی تمام برقی (مجموع 440 مایل) لزوماً کل رفت و آمد شما را پوشش نمی دهد ، اما جیپ وعده یک PHEV خشن و آماده را می دهد که می تواند بدون لمس موتور توربو گاز 2.0 لیتری از تپه ها بالا برود. همچنین می توانید در حالت ترکیبی کامل برای حداکثر عملکرد و حالت “eSave” رانندگی کنید تا باتری 17 کیلووات ساعت را برای بعدها حفظ کنید.

همچنین می توانید از فناوری جدیدی مانند صفحه نمایش 10 اینچی جلو و عقب سرنشینان با Fire TV داخلی استفاده کنید-فرزندان شما می توانند Prime Video را در صندلی عقب پخش کنند. در همین حال ، راننده از یک صفحه نمایش 10 اینچی با پلتفرم بسیار سریعتر Uconnect 5 برخوردار است که از به روزرسانی های هوایی پشتیبانی می کند.

4xe و همتایان معمولی آن آفرودرهای پیشرفته با میرایی نیمه فعال برای سیستم تعلیق بادی و همچنین قطع اتصال محور جلو هنگامی که SUV احساس می کند نیازی به محرک تمام چرخ ندارد ، قطع می شوند. شما همچنین می توانید از طریق سیستم اختیاری Active Driving Assist که تا زمانی که دستان شما روی فرمان و چشمان شما در جاده باشد ، کار نیمه خودکار دریافت کنید. جیپ وعده حداکثر 6000 پوند ظرفیت بکسل را می دهد.

جیپ قیمت Grand Cherokee 4xe را فاش نکرده است ، اگرچه در نسخه های بارگذاری شده Limited ، Trailhawk ، Overland ، Summit و Summit Reserve در دسترس خواهد بود. اگرچه می توان گفت که این وسیله نقلیه مهمی برای مارک تجاری است. شرکت مادر Stellantis در تلاش است تا با رقبای خود در برق رسانی وسایل نقلیه خود ، با یک نسخه تمام الکتریکی از هر SUV تا سال 2025 برنامه ریزی کند. هیبرید پلاگین اولین گام مهم در این زمینه است.

https://www.youtube.com/watch؟v=FucFL3G7VXY

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.