پلتفرم تعامل با مشتریان Batch پس از سالها راه اندازی بوت – 23 میلیون دلار – TechCrunch

اگر در اکوسیستم فناوری فرانسه کار می کرده اید ، ممکن است استارتاپی به نام AppGratis را به خاطر داشته باشید. کشف و تبلیغ برنامه راه اندازی اساسا مجبور شد فعالیت خود را یک شبه به دنبال درگیری طولانی و تند و زننده با اپل متوقف کند.

از گروهی که AppGratis را برای شما آورده است ، Batch یک پلت فرم مشارکت با مشتریان است که سالهاست تحت رادار فعالیت می کند. و اکنون ، این استارتاپ 23 میلیون دلار (20 میلیون یورو) دور بودجه به رهبری Expedition Capital با شرکت Orange Ventures نیز جمع آوری کرده است.

اما Batch یک محصول کاملاً متفاوت است. این یک پلت فرم تعامل با مشتریان است که با Braze و همچنین راه حل های بزرگ شرکت Salesforce ، Adobe ، Oracle ، IBM و Microsoft رقابت می کند.

اگر در مارته کار نمی کنید ، بستر مشارکت مشتری برای شما اهمیت چندانی ندارد. اما درک کارکرد آن بسیار آسان است. Batch به عنوان یک پلت فرم اطلاع رسانی فشار مدیریت شده برای iOS ، Android و وب شروع به کار کرد.

در اصل ، اگر یک برنامه روزنامه ، یک برنامه بانکی یا یک برنامه تجارت الکترونیکی را اجرا می کنید ، ممکن است لازم باشد اعلان های فشار را برای مشتریان خود ارسال کنید. این اعلان ها می توانند هم معامله ای باشند (شما انتقال پول دریافت کرده اید) و هم یک پیام بازاریابی (این تبلیغ را بررسی کنید).

دسته ای به شما امکان می دهد آن اعلان ها را در مقیاس بالا مدیریت کنید. شما مجبور نیستید اطمینان حاصل کنید که سرورهای شما می توانند ترافیک را کنترل کنند ، نیازی نیست که سرویس اعلان فشار خود را حفظ کنید.

از آن ایده ، Batch فراتر از آن گسترش یافته و به یک پلت فرم جالب مارته تبدیل شده است. با منابع داده موجود شما مانند CRM ، CDP و محصولات تجزیه و تحلیل شما ادغام می شود. به این ترتیب ، می توانید بخش هایی ایجاد کنید ، اعلان ها را سازماندهی کنید ، مشتریان خود را مجدداً هدف قرار دهید و موارد دیگر.

Batch در حال حاضر 400 میلیارد پیام را برای 300 مشتری سازمانی خود مدیریت می کند. این مشتریان شامل Le Monde ، Le Parisien ، Eurosport ، BNP Paribas ، Société Générale ، Leboncoin و غیره هستند. همانطور که می توانید تصور کنید ، هر مشتری ارزش پول زیادی دارد.

با دور سرمایه گذاری امروز ، این شرکت می خواهد روی فرهنگ داخلی خود سرمایه گذاری کند تا استعدادهای بیشتری را جذب کرده و استعدادهای موجود را حفظ کند. این استارتاپ همچنین افراد بیشتری را برای توسعه محصول و افراد بیشتری در زمینه فروش و بازاریابی برای یافتن مشتریان جدید استخدام خواهد کرد.

رسیدن به آنجا و بهبودی از خرابی AppGratis کمی زمان بر است. اما Batch به وضوح انعطاف پذیری خود را ثابت کرده است و در حال حاضر موقعیت مناسبی برای جلب مشتریان بیشتر و توسعه پلت فرم خود دارد.