پلتفرم “حسابداری مستقل” Vic.ai 50 میلیون دلار به رهبری ICONIQ Growth افزایش می دهد – TechCrunch

Vic.ai ، یک استارتاپ که یک پلت فرم مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است و ادعا می کند می تواند حسابداری سازمانی را “خودکار” کند ، یک سری 50 میلیون دلاری سری B به رهبری ICONIQ Growth ، با مشارکت سرمایه گذاران موجود GGV Capital ، Cowboy Ventures و Costanoa Ventures ، جمع آوری کرده است. مجموع سرمایه افزایش یافته به 63 میلیون دلار.

مشتریان این شرکت شامل HSB (بزرگترین شرکت مدیریت املاک سوئد) ، Intercom Inc. و HireQuest Inc. و همچنین شرکت های حسابداری KPMG ، PwC ، BDO و Armanino LLP هستند. Vic.ai می گوید پلت فرم آن بیش از 535 میلیون فاکتور را با دقت 95 درصد پردازش کرده است.

Vic.ai می گوید می تواند این کار را با یادگیری از داده های تاریخی و فرآیندهای موجود انجام دهد تا در فرآیندهای حسابداری اتوماسیون بیشتری ارائه دهد و در نتیجه در زمان صرفه جویی شود ، خطاها و موارد تکراری کاهش یابد.

الکساندر هگروپ ، مدیرعامل Vic.ai (که در سال 2017 راه اندازی شد) گفت: “سال 2021 است ، و زمان آن فرا رسیده است که تیم های مالی و حسابداری از فناوری هوش مصنوعی استقبال کنند. کار حسابداری خسته کننده و تکراری است ، اما دیگر نیازی به آن نیست. پلتفرم هوش مصنوعی ما برای تیم های مالی و حسابداری هم خودمختاری و هم اطلاعات را ارائه می دهد. “

ویل گریفیت ، شریک بنیانگذار ICONIQ Growth ، گفت که تیم Vic.ai “همان اشتیاق ، تمرکز بر محصول و ذهنیت مشتری را نشان می دهد که در سایر بنیانگذاران استثنایی مشاهده می کنیم.”