پلتفرم قابلیت مشاهده عملیات Avenue با 4 میلیون دلار راه اندازی می شود – TechCrunch

جاستین بلوئل ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت ، به TechCrunch گفت ، خیابان Avenue روز جمعه راه اندازی شد تا ابزارهای خود را برای نظارت بر تیم ها در اختیار آنها قرار دهد و در حال ایجاد “مرکز فرماندهی” برای این حوزه از تجارت است که اغلب فراموش می شود.

علاوه بر راه اندازی ، شرکت اعلام می کند که 4 میلیون دلار بودجه به رهبری Accel با مشارکت Flexport و گروهی از سرمایه گذاران فردی از شرکت هایی مانند Coinbase ، Uber ، Stripe و Thumbtack تامین می کند.

بلوئل و موسسش ، جف بارگ ، با ساختن برنامه های iOS با هم بزرگ شدند و سپس راه های جداگانه خود را پیش گرفتند ، بلئول به Uber و Barg به آمازون. در زمان حضور در Uber ، بلوئل بر روی قابلیت مشاهده-نظارت منفعل یا فعال-کار می کرد و بسیاری از ابزارهای داخلی را برای نظارت بر بازار برای داده هایی مانند تجربه سوار کار می کرد.

هر دو شاهد ساختن این ابزارها برای تیم های عملیاتی بودند و خیابان متولد شد. این فناوری به تیم های تجاری این امکان را می دهد تا هشدارهایی را برای مشاهده مواردی که مشکلی در داده ها وجود دارد تنظیم کنند ، به درستی عمل کرده و نحوه عملکرد تیم کلی را بهبود بخشند.

وی افزود: “داده ها اکنون همگی در انبارهای داده متمرکز شده اند ، بنابراین می توانید بر روی آنها به نحوی که قبلاً نمی توانستید کار کنید ، مانند Fivetran ، و فعال سازی آن را انجام دهید.” “قبلا باید هشدارهای یک به یک برای هر ابزار ایجاد می کردید ، اما اکنون می توانیم آنها را به طور فعال از انبار هدایت کنیم.”

داشبورد خیابان. اعتبار تصویر: خیابان

این شرکت که در سال 2020 تأسیس شد ، از گروه Y Combinator زمستان 2021 بیرون آمد و یکی از مشتریان اولیه آن سرویس وانت غذا Snackpass است که از خیابان برای نظارت بر زمان به روز و دریافت اعلانات هنگامی که شرکای رستوران ، به عنوان مثال ، قرص سفارش دارند ، استفاده می کند. شارژ باتری یا از بین رفتن Wi-Fi Snackpass می تواند با محل تماس گرفته و به آنها کمک کند بفهمند چرا آفلاین شده اند. در نتیجه ، این شرکت توانست درصد فروشگاه های آفلاین را به نصف کاهش دهد.

مشتری شیرین خیابان خیابان شرکتها یا انبارهای نظارت بر سهام است. با این حال ، بنیانگذاران همچنین می بینند که فناوری آنها توسط شرکت های دیگر مانند شرکت های تحویل مبلمان برای نظارت بر قابلیت اطمینان یا اطلاع از سطح موجودی آنها استفاده می شود. مشتریان همچنین گزارش ها را بسته بندی می کنند و آنها را در مورد نحوه بهبود عملیات با سایر تیم های داخلی به اشتراک می گذارند.

بارگ گفت ، این شرکت قصد دارد از منابع مالی برای ایجاد تیم کوچک سه نفره خود استفاده کند ، به ویژه در زمینه مهندسی تا بتواند با محصولات جدید به بازار برود.

Avenue با بیش از 50 شرکت همکاری می کند و از ماه آوریل بیش از 200،000 هشدار ارسال کرده است. مدل این شرکت به ازای هر بار هشدار به مشتریان صورتحساب می دهد و تیم در حال بررسی مدل آزاد و همچنین سطوح سازمانی است.

در همین حال ، آمیت کومار ، شریک Accel ، از طریق ایمیل گفت که این شرکت “بسیار تز محور است” ، یکی از آنها مجموعه داده مدرن است. Accel سرمایه گذاری های اولیه ای را در شرکت هایی مانند Airbyte ، Monte Carlo و Privacer انجام داد و فرصتی را برای برنامه های کاربردی پایین دستی جدید مبتنی بر نوآوری دید ، که Avenue از آن برجسته بود.

ترکیب Bleuel و Barg “به دلیل تسلط آنها به فضای مشکل” به دلیل سابقه کار در Uber و آمازون و تجربه اینکه چگونه تیم های عملیاتی “ضعیف” عمل می کنند و چگونه می تواند بر کل تجارت تأثیر بگذارد ، “بسیار قانع کننده بود”.

او معتقد است که رویکرد فعلی تیم های فعال در بازار امروز به شدت به داشبورد ، جارو های دوره ای و صفحات اکسل با کد رنگی متکی است-فرایندی که “اغلب نادرست و بی نظم است”. در همان زمان ، مهندسان محصول با ابزارهای کاملاً جاافتاده در اطراف مشاهده پذیری و واکنش در برابر حوادث ، پر شده بودند.

کومار افزود: “با توجه به ظهور استارت آپ های” اتم “که توسط گروهی از اپراتورهای سابق Uber و آمازون کار می کنند ، جاستین و جف به طور منحصر به فردی در جستجوی شرکای اولیه طراحی و مشتریان در بین شبکه های همسال خود قرار گرفتند.” وی گفت: “با توجه به اینکه تیم های عملیاتی به طور فزاینده ای رایج و ضروری برای نتایج کسب و کار می شوند ، من انتظار دارم که فرایندهای آنها بالغ شده و از ابزارهای مشابه سود ببرند. این تز در پشت خیابان است و کشش اولیه نشان می دهد که شرکت های پیشرو در نسل بعدی موافق هستند. “