پلتفرم مجازی مجازی Vowel 13.5 میلیون دلار جمع آوری می کند و هدف آن خستگی جلسه است – TechCrunch

جلسات بخشی اجتناب ناپذیر از روز کاری است ، اما با توزیع بیشتر محل کار در 18 ماه گذشته ، مدیر عامل واو اندی برمن می گوید ما به طور پیوسته به سمت “مرگ در ملاقات” حرکت می کنیم.

پلت فرم جلسات مجازی وی جدیدترین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر – 13.5 میلیون دلار – با هدف مفیدتر شدن جلسات قبل ، حین و بعد است.

واو در حال راه اندازی یک سیستم عامل جلسه با ابزارهایی مانند رونویسی در زمان واقعی است. برنامه های یکپارچه ، یادداشت ها و موارد اقدام ؛ جلسه تجزیه و تحلیل ؛ و ضبط شده در صورت درخواست جلسات. این شرکت دارای یک مدل تجاری آزاد است و همچنین در پاییز امسال یک برنامه تجاری با قیمت 16 دلار برای هر کاربر در ماه ارائه می دهد. ویژگی های اضافی شامل ادغام پیشرفته ، امنیت و کنترل های مدیر است.

سری A توسط دیوید هورنیک از Lobby Capital رهبری شد ، که توسط سرمایه گذاران فعلی Amity Ventures و Box Group و گروهی از سرمایه گذاران فردی ، از جمله مدیرعامل Calendly Tope Awotona ، بنیانگذار Intercom ، Des Traynor ، Slack VP Ethan Eismann ، سابق Yammer به او ملحق شد. ویویانا فاگا ، مدیر سابق InVision ، دیوید فراگا و بنیانگذار Okta ، فردریک کرست.

قبل از شروع Vowel ، برمن یکی از بنیانگذاران شرکت مانیتور کودک Nanit بود. این تیم دارای تیم هایی در سراسر جهان بود و در نتیجه ارتباطات سخت بود. او گفت که در سال 2018 ، شرکت به دنبال ابزاری بود که برای جلسات همزمان و ناهمزمان کار کند ، اما هنوز مناطق زیادی برای مدیریت وجود داشت.

با استفاده از مانیتورهای کودک خود نانیت که بیش از 17 ساعت در روز ویدیو پخش می کردند ، ایده واو متولد شد و شرکت روی این فرضیه تمرکز کرد که کار توزیع شده رایج است.

برمان به TechCrunch گفت: “مردم در ابتدا تصور می کردند که ما دیوانه هستیم ، اما همه گیری همه گیر شد و همه نحوه کار از راه دور را یاد گرفتند.” “اکنون که به کار ترکیبی برمی گردیم ، این را به عنوان یک فرصت می بینیم.”

در سال 2017 ، هاروارد بیزینس ریویو گزارش داد که مدیران هر هفته 23 ساعت در جلسات حضور داشتند. برمان اکنون برآورد می کند که یک کارگر متوسط ​​نیمی از وقت خود را در هفته در جلسات می گذراند.

Vowel با ضبط صدا و تصویر که می تواند در هر زمان متوقف شود ، اجزای Slack ، Figma و GitHub را به جلسات می آورد. کاربران می توانند یادداشت ها را اضافه کنند و ببینند این یادداشت ها در کجای رونویسی زمان واقعی قرار دارند که به افرادی که دیر می رسند یا نمی توانند جلسه را به راحتی انجام دهند ، کمک می کند. پس از اتمام جلسات ، می توان آنها را به اشتراک گذاشت و واو دارای یک عملکرد جستجو است تا کاربران بتوانند به عقب برگردند و ببینند که در مورد شخص یا موضوع خاصی در کجا بحث شده است.

بودجه جدید این شرکت را قادر می سازد تا تیم خود را در زمینه محصول ، طراحی و مهندسی افزایش دهد. Vowel قصد دارد در سال آینده حداکثر 30 نفر جدید را استخدام کند. این شرکت به تازگی آزمایش بتا خود را تعطیل کرده و یک لیست انتظار 10 هزار نفر را جمع آوری کرده است. برمان گفت ، راه اندازی عمومی در پاییز اتفاق می افتد.

بهره وری محل کار و ابزارهای ارتباطی اداری مفاهیم جدیدی نیستند ، اما همانطور که برمن توضیح داد ، زمانی اهمیت پیدا کرد که خانه ها در 18 ماه گذشته به دفتر تبدیل شدند.

رقبا برای حل این مشکلات رویکردهای متفاوتی را اتخاذ کردند: تمرکز بر کنفرانس ویدئویی یا مدیریت صوتی یا ملاقات با افزونه ها. برمان می گوید منطقه ای که بسیاری هنوز موفق نشده اند جلسات را در جریان کار معمولی ادغام می کند. وی افزود که Vowel با سیستم عامل ملاقات خود وارد می شود.

برمان گفت: “هدف ما این است که جلسات را فراگیرتر و ارزشمندتر کنیم ، که شامل آمادگی ، جلسه و پیگیری است.” “ما می بینیم که آینده در مورد مدیریت دانش خواهد بود ، بنابراین تفاوت بین آنچه ما انجام می دهیم این است که شما می توانید به سرعت پیشرفت کنید و این پایگاه دانش را حفظ کنید. یک گزارش گارنر می گوید 75 درصد جلسات محل کار تا سال 2025 ضبط می شود و این روندی است که ما از ابتدا در حال اختراع مجدد آن هستیم. “

دیوید هورنیک ، شریک بنیانگذار Lobby Capital ، گفت که با Vowel از سرمایه گذار فعلی Amity Ventures آشنا شده است. هورنیک ، که در هیئت مدیره GitLab نشسته است ، گفت که GitLab یکی از بزرگترین شرکت های توزیع شده در فضای فناوری ، قبل از همه گیری بود ، و چالش ایجاد عملکرد مناسب تیم های توزیع شده را از نزدیک می دید.

وقتی هورنیک در مورد ووئل شنید ، گفت که در فرصت “سریع پرید”. شرکت او معمولاً در مشاغل پلتفرمی سرمایه گذاری می کند که ظرفیت تغییر فضاهای تجاری را دارند. بسیاری از آنها نرم افزارهای خالص هستند ، مانند Splunk یا GitLab ، در حالی که برخی دیگر شبیه Bill.com هستند ، که نحوه مدیریت عملیات مالی مشاغل کوچک را تغییر داد.

او گفت که همه آنها مانند یک شرکت مانند Vowel به یک شرکت تبدیل می شوند ، به ویژه با توجه به چشم انداز شرکت برای سیستم عامل ملاقات برای تغییر فضای جلسه که در دهه ها پیش حرکت نکرده بود.

هورنیک گفت: “این به سرعت برای من آشکار شد زیرا روز من جلسات است-یک روز هشت زوم یک روز عادی است-فقط آرزو می کنم که همه چیز را به خاطر بسپارم.” “هنگام صحبت با مشتریان اولیه که از محصول استفاده می کردند ، وقتی از آنها پرسیدم اگر این محصول برطرف شود چه می کنید ، اولین چیزی که آنها گفتند” گریه “بود و چون جایگزینی وجود نداشت ، به زوم یا سایر ابزارها باز می گشت ، اما این یک شکست بزرگ خواهد بود. “