پلتفرم مراقبت های بهداشتی مجازی اطفال کانادایی KixCare 2 میلیون دلار کمک مالی برای بذر خود جمع آوری می کند – TechCrunch

KixCare ، یک پلت فرم مراقبت های مجازی اطفال کانادایی ، اعلام کرد که 2 میلیون دلار کمک مالی برای بذر جمع آوری کرده است. Esplanade Ventures ، پیشروترین شرکت سرمایه گذاری در حوزه سلامت دیجیتالی کانادا ، با مشارکت سرمایه گذاران Horizon Capital و سرمایه گذاران فرشته ، دور سرمایه گذاری را رهبری کرد.

این بستر خانواده ها و فرزندان آنها را با خدمات سلامت از راه دور اطفال متصل می کند و هدف آن ایجاد دسترسی عادلانه به مراقبت با کیفیت برای همه کودکان کانادایی است. تیم متخصصان مراقبت از کودکان KixCare شامل متخصصان اطفال ، روانشناسان ، درمانگران رفتاری ، متخصصان تغذیه ، متخصصان ضربه مغزی و موارد دیگر است. این شرکت در حال حاضر خدمات خود را در استان انتاریو ارائه می دهد و به دنبال گسترش در سراسر کانادا است.

دانیل وارنر ، مدیرعامل KixCare ، دانیل وارنر ، در مصاحبه با TechCrunch گفت: “این بودجه به ما امکان داد تا حضور خود را در انتاریو افزایش دهیم و تا پایان سال آینده در کبک راه اندازی خواهیم کرد.” “این بودجه برای رشد تیم ما ، بهبود تجربه دیجیتالی و توسعه شبکه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از جمله متخصصان اطفال مورد استفاده قرار می گیرد.”

وارنر خاطرنشان کرد که KixCare معتقد است که مدل فعلی مراقبت های بهداشتی کودکان اغلب نمی تواند نیازهای خانواده ها و ارائه دهندگان را برآورده کند. این تیم معتقد است که گزینه های بهداشتی سنتی و دیجیتالی موجود اغلب نمی توانند مراقبت های اطفال و کودکان را از طریق متخصصان در دسترس قرار دهند.

از طریق KixCare ، خانواده ها و فرزندان آنها می توانند به مراقبت های اولیه و جامع برای مواردی مانند سلامت روان و امتیازات ، همراه با نگرانی های مربوط به خواب ، رژیم غذایی و شیردهی دسترسی پیدا کنند. متخصصان اطفال KixCare در خارج از ساعات درمانگاه سنتی با قرار قبلی و یا در عرض یک ساعت در مواقع ضروری در دسترس هستند.

KixCare یک راه حل ساده برای بسیاری از چالش هایی که امروزه در مراقبت های بهداشتی کودکان وجود دارد ، ارائه می دهد. ما بسیار هیجان زده هستیم که اولین کسانی باشیم که خدمات مراقبت مجازی مخصوص کودکان را راه اندازی کرده ایم. مأموریت اجتماعی ما این است که به همه 10 میلیون خانواده کانادایی کمک عادلانه کنیم و در سفر مراقبت های بهداشتی خود در کنار آنها و فرزندان کوچک آنها باشیم. “

“زمان مناسب برای معرفی ستون جدیدی به فضای مراقبت از کودکان است. ما می خواهیم فرزندان و خانواده های آنها برای مشکلات بزرگ یا کوچک به KixCare مراجعه کنند که بسیاری از آنها به صورت مجازی قابل حل است. به ویژه با همه گیری ، والدین برای مراقبت های بهداشتی با کیفیت برای فرزندان خود به کجا مراجعه کرده اند؟ اگر این نگرانی مربوط به مراقبت های اولیه یا نگرانی های مربوط به سلامت روان است ، به کجا مراجعه می کنید؟ اکنون پاسخ KixCare است. “

هنگامی که در مورد تفاوت KixCare با دیگر سیستم عامل های مراقبت های بهداشتی مجازی سوال شد ، وارنر گفت که KixCare تنها پلتفرمی است که منحصراً بر سلامت کودکان متمرکز شده است. وی همچنین خاطرنشان کرد که برخی دیگر از سیستم عامل ها از جیب خود هزینه دریافت می کنند یا از کاربران می خواهند بیمه کنند ، اما KixCare به خانواده ها این امکان را می دهد تا از طریق کارت های بهداشت استان خود به این سرویس به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند.

از نظر آینده ، وارنر گفت KixCare به دنبال افزودن خدمات و ابزارهای تشخیصی بیشتری است ، زیرا این شرکت قصد دارد اطمینان حاصل کند که می تواند یک تجربه همهجانبه و با کیفیت را برآورده کند که نیازهای کودکان را برآورده می کند.

علاوه بر این ، دکتر Janaki Vallipuram ، یکی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی KixCare ، در یک ایمیل به TechCrunch گفت که “این پلت فرم اکنون بیش از همیشه مورد نیاز است – هنگامی که دسترسی به موقع به مراقبت های اولیه به دلیل همه گیری مشکل است و بخش های اورژانس تعداد بیشتری از کودکان را مشاهده می کنند. بازدیدهایی که لزوماً نیازی به حضور در آنجا ندارند.

“با این حال ، من معتقدم که Kixcare نقشی فراتر از این همه گیری دارد و می تواند به عنوان یک افزودنی عالی برای مدل مراقبت های بهداشتی موجود ما ادامه یابد. من از این که بخشی از یک پلتفرم بسیار تأثیرگذار هستم و همکاری با تیمی که دارای چشم انداز عالی هستند ، بسیار هیجان زده هستم. “

KixCare توسط تیمی از جانبازان مراقبت های بهداشتی ، از جمله دکتر شلدون المان ، پزشک خانواده با بیش از 45 سال سابقه در مراقبت های بهداشتی و همچنین بنیانگذار و رئیس Persistence Capital Partners و Esplanade Ventures تاسیس شد. دکتر المن با دکتر هارلی آیسمن ، افسر ارشد پزشکی KixCare و مدیر پزشکی اورژانس اطفال در بیمارستان کودکان مونترال با بیش از 25 سال تجربه به عنوان پزشک ، همراه است.