پلتفرم Cloud Deluxe Clockwork افت بسته ها را حذف می کند و عملکرد شبکه ابری را بهبود می بخشد

Clockwork امروز سرویس جدیدی را معرفی کرد که از سرویس همگام سازی ساعت خود برای حذف افت بسته ها برای کمک به کسب و کارها برای بهبود عملکرد شبکه خود استفاده می کند.

یک سال پیش، این شرکت با اعلام سرویس همگام‌سازی ساعت خود که به کسب‌وکارها کمک می‌کند ناوگان سرور خود را همگام‌سازی کنند، سروصدا به پا کرد. همگام نگه داشتن ساعت ها با دقت حداکثر 5 نانوثانیه (برای مهرهای زمانی مبتنی بر سخت افزار) یک دستاورد کاملاً بزرگ است، اما ایده اینجا همیشه بالا رفتن از پشته و ساخت ابزار در بالای این فناوری اساسی بود. اولین ابزار، Latency Sensei، داده های دقیقی را در مورد تأخیر در شبکه هایشان در اختیار کاربران قرار می دهد. اکنون، Clockwork این ابزار را با ویژگی‌های دیگر و داشبورد «حس و کنترل» جدید برای مدیریت همه آن‌ها همراه می‌کند تا به کسب‌وکارها کمک کند تا تأخیر شبکه، لرزش را کاهش دهند و عملاً افت بسته‌ها را بین دستگاه‌های خود، صرف نظر از مکان یا محاسبات، از بین ببرند. محیط ها

به طور سنتی، سوئیچ های شبکه برای کاهش افت بسته ها (و این افت ها و ارسال مجدد آنها از ویژگی های اساسی TCP هستند که اینترنت را کار می کنند)، سوئیچ های شبکه از بافرها استفاده می کنند. اما همانطور که یکی از بنیانگذاران Clockwork و استاد علوم کامپیوتر استنفورد، بالاجی پرابهاکار در طی مصاحبه ای در KubeCon اروپا در اوایل این ماه اشاره کرد، این امر با هزینه های زیادی همراه است.

تیم‌های Clockwork استدلال می‌کنند که اندازه‌گیری‌های یک‌طرفه نشان‌دهنده ازدحام بسیار دقیق‌تر از افت بسته است و در نسخه آزمایشی شرکت، به سادگی فعال کردن این ویژگی کنترل ازدحام Packet Rocket، همانطور که شرکت آن را می‌نامد، تلفات بسته را تقریباً به صفر می‌رساند. کاهش تأخیر و افزایش استفاده از پهنای باند. این تقریباً خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما Clockwork می تواند این ادعاها را تأیید کند و این شرکت در حال حاضر تعدادی مشتری سازمانی دارد که پلت فرم کلی Cloud Deluxe را با موفقیت آزمایش کرده اند.

«اگر ساعت‌های دقیقی در شبکه‌ها داشته باشیم، اولین کاری که انجام می‌دهیم این است که تراکم را بسیار دقیق اندازه‌گیری می‌کنیم – یک طرفه، نه زمان رفت و برگشت تقسیم بر دو. دوم، اگر بتوانید اندازه گیری یک طرفه را سریع و دقیق انجام دهید، در واقع می توانید ازدحام را طوری کنترل کنید که قبلاً نمی توانستید انجام دهید. از آنجایی که بیشتر مشکل تراکم شبکه، اگر نمی‌خواهید به سمت کاهش بسته‌ها بروید – این گزینه هسته‌ای است – اگر نمی‌خواهید به آن نزدیک شوید، مردم همیشه می‌گویند: اینجا یک بافر است. با این حال، فهمیدن چگونگی اندازه‌گیری دقیق تراکم دشوار است، و حتی با یک بافر بزرگ، قبل از اینکه سیستم به آستانه لازم برای شروع به کار برسد، تعدادی از بسته‌ها (و سربار مربوط به آن‌ها) طول می‌کشد.

اعتبار تصویر: سیستم های ساعت کاری

با استفاده از این فناوری اصلی، Clockwork می‌تواند به راحتی پهنای باند را به یک ماشین مجازی معین اختصاص دهد و/یا ترافیک را بر اساس نیازهای یک برنامه خاص اولویت‌بندی کند. با وجود داده‌های تأخیر، این شرکت همچنین می‌تواند کشف کند که کدام ماشین‌ها احتمالاً در همان میزبان فیزیکی قرار دارند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حجم کاری را جابجا کنند تا از مشکل خواهر و برادر پر سر و صدا جلوگیری کنند.

«ساعت کار آلبرت گرینبرگ، معاون مهندسی پلتفرم در اوبر گفت: «سیستم‌ها به ما کمک می‌کنند تا دید بهتری در محیط پیچیده چند ابری خود داشته باشیم. “ساعت کاریفناوری نوآورانه می‌تواند با اندازه‌گیری‌های تأخیر دقیق، گلوگاه‌های تراکم را مشخص کند – و با از بین بردن تأخیر بسته‌ها و حذف افت بسته، مشکل را برطرف کند. ما تحت تاثیر آزمایش‌هایی که تا کنون انجام شده‌ایم، و در حال بررسی پتانسیل آن هستیم ساعت کارینرم افزار Cloud Deluxe به ما کمک می کند تا زیرساخت شبکه با کارایی بالا را در بالای محیط های ابری عمومی بسازیم.

به‌زودی، پرابهاکار به من گفت، این شرکت همچنین می‌تواند عکس‌برداری بهتر از وضعیت شبکه برای پشتیبان‌گیری و بازیابی فاجعه را فعال کند. به طور سنتی، برای دریافت یک عکس فوری دقیق از وضعیت شبکه، باید برنامه را متوقف کنید، منتظر بمانید تا بسته ها به مقصد برسند و سپس عکس فوری ایجاد کنید. اما با ساعت‌های دقیق‌تر، می‌توان به سادگی گفت: همه ماشین‌های مجازی برای چند نانوثانیه استراحت می‌کنند، چند میلی‌ثانیه صبر می‌کنند تا همه چیزهایی که هنوز در پرواز هستند فرود بیایند، عکس فوری بگیرید و از سر بگیرند.

همه اینها اکنون توسط Clockwork’s UniChron API تامین می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا مرزهای پویا را روی دقت ساعت تنظیم کنند و از طریق کنترل پنل تعاملی جدید شرکت کنترل می‌شوند. این شرکت همچنین دسترسی برنامه‌ریزی شده به تمام ویژگی‌ها را از طریق API ارائه می‌دهد.