پلتفرم ML کم کد Predibase 12.2 میلیون دلار دیگر جمع آوری می کند

پلتفرم یادگیری ماشینی انتها به انتها Predibase امروز اعلام کرد که از سال گذشته مبلغ 12.2 میلیون دلار را به دور سرمایه گذاری 16.25 میلیون دلاری سری A خود افزایش داده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که پلتفرم ML کم کد و اعلامی آن برای توسعه دهندگان اکنون به طور کلی در دسترس است.

در طول دوره بتا، که با خروج این شرکت از مخفی کاری در سال گذشته آغاز شد، کاربران بیش از 250 مدل را در این پلتفرم آموزش داده‌اند. اکنون که این سرویس به طور کلی در دسترس است، این کاربران همچنین می توانند از Predibase برای استقرار مدل های زبان بزرگ (LLM) خود به جای استفاده از API از امثال OpenAI استفاده کنند. کاربران همچنین به LudwigGPT LLM خود Predibase دسترسی خواهند داشت – که نام آن از مجموعه ابزارهای یادگیری ماشینی، پیرو مولینو، بنیانگذار Predibase که در سال 2019 راه اندازی شد (و نه پادشاه غم انگیز باواریا در قرن نوزدهم) گرفته شده است.

هر شرکتی می‌خواهد با تعبیه ML در برنامه‌های داخلی و مشتریان خود، مزیت رقابتی به دست آورد. متأسفانه، ابزارهای ML امروزی برای تیم‌های مهندسی بسیار پیچیده هستند و منابع علم داده بسیار نازک هستند و توسعه‌دهندگانی را که روی این پروژه‌ها کار می‌کنند، نگه می‌دارند.» “ماموریت ما این است که ساختن برنامه های کاربردی ML را برای تازه کارها و متخصصان به طور یکسان ساده کنیم و آنها را تنها با چند خط کد وارد تولید کنیم. و اکنون ما این قابلیت ها را برای حمایت از ساخت و استقرار LLM های سفارشی گسترش می دهیم.

برای انجام این کار، این شرکت همچنین امروز Data Science Copilot خود را معرفی کرد، سیستمی که می تواند به توسعه دهندگان توصیه هایی در مورد بهبود عملکرد مدل های خود ارائه دهد. Predibase همچنین نسخه آزمایشی رایگان دو هفته ای پلتفرم خود را راه اندازی می کند.

مشتریان فعلی شامل افرادی مانند Paradigm (که کاری با ارزهای دیجیتال انجام می دهد) و Koble.ai (ابزاری که از هوش مصنوعی برای کمک به سرمایه گذاران برای یافتن سرمایه گذاری های اولیه استفاده می کند) هستند.

مانند بسیاری از استارت‌آپ‌ها در این مرحله، Predibase قصد دارد از بودجه جدید برای گسترش عملکردهای خود به بازار و ایجاد پلتفرم خود استفاده کند.

بین پلتفرم‌های ML کم‌کد/بدون کد از امثال AWS، گوگل و مایکروسافت و تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها در این فضا، Predibase در بازار شلوغ‌تر فعالیت می‌کند. این شرکت استدلال می‌کند که تمرکزش بر توسعه‌دهندگان و توانایی آن در ارائه دریچه‌های فرار آسان از محیط کم‌کد به آن‌ها اجازه می‌دهد که متمایز شود.