پلت فرم استخدام دریایی Seafair 5.7 میلیون دلار به رهبری General Catalyst – TechCrunch دریافت می کند

افرادی که در کشتی های کشتیرانی کار می کنند برای تجارت جهانی حیاتی هستند ، اما هنوز هم بسیاری از فرایندهای استخدام غیرعادی را تجربه می کنند. بسیاری از آنها در مورد موارد مهمی مانند دستمزد یا حتی شرایط کاری کشتی هایی که ماه ها برای آن هزینه خواهند کرد شفافیت ندارند. بستر استخدام دریایی Seafair برای حل این مشکلات ایجاد شد. دریانوردان و اپراتورهای حمل و نقل را مورد بررسی قرار می دهد و از الگوریتم های منطبق برای مناسب سازی اعضای خدمه با کشتی های مناسب استفاده می کند.

این شرکت امروز اعلام کرد که 5.7 میلیون دلار به رهبری General Catalyst با مشارکت FirstMinute Capital ، Signal Ventures ، TA Ventures ، SV Angel ، SpeedInvest و FJ Labs سرمایه گذار بازدهی جمع آوری کرده است. این مجموع بودجه Seafair را به حدود 7 میلیون دلار می رساند.

Seafair اواخر سال گذشته توسط Agapitos Diakogiannis ، که در یونان متولد و بزرگ شده بود ، راه اندازی شد و مشتریان فعلی آن یکی از 100 شرکت برتر خرید جهان هستند.

یونان یکی از ابرقدرت های جهانی در زمینه کشتیرانی است ، بنابراین زمانی که من در زمینه مشاوره کار می کردم ، بیشتر روی پروژه های دریایی تمرکز کردم. من به صنعت نزدیک شدم و واقعاً عاشق آن شدم. “

پس از مشورت ، دیاکوگیانیس مدتی را در سرمایه گذاری خطرپذیر گذراند و دید که چگونه بازارهای کار در صنایع مانند ساختمان ، تولید ، نفت و گاز اختلال ایجاد می کنند.

دیاکوگیانیس متوجه شد که از شبکه ای برای رسیدگی به یک فرصت بزرگ در بازار برخوردار است ، اما دلیل دیگری برای راه اندازی Seafair وجود داشت. پس از صحبت با دریانوردان ، متوجه شد که روند استخدام چقدر مبهم است. بسیاری از افراد با وجود اینکه نیروی کار آنها تقاضای زیادی دارد و قبل از پذیرش محل کار اطلاعات زیادی در مورد شرایط کار یا حقوق ندارند ، در یافتن شغل مشکل دارند.

Seafair کارگران را با شرکت های حمل و نقل بر اساس سابقه ، مهارت ها و عملکرد آنها مطابقت می دهد و از الگوریتم های منطبق برای کارآمد کردن روند پر کردن جای خالی استفاده می کند. همچنین نرم افزار منابع انسانی را در اختیار اپراتورهای کشتی قرار می دهد که به آنها کمک می کند داده هایی را که در غیر این صورت در سیستم عامل ها و صفحات گسترده ERP مختلف تهیه شده اند ، ادغام کنند. Seafair در حال حاضر بر نقش افسران ارشد ، مانند مهندسان ارشد و استادان کشتی متمرکز است ، زیرا این موقعیتها بیشترین گواهینامه و آموزش را برای پیگیری دارند.

شرکت های حمل و نقل در سراسر جهان مستقر هستند ، اما حدود 50 درصد از دریانوردان از اوکراین و فیلیپین می آیند ، بنابراین آنها معمولاً به آژانس های کارکنان کشتی ها متکی هستند. دیاکوگیانیس گفت ، از آنجا که آژانس ها به استخدام کمیسیون هایی برای درآمدزایی متکی هستند ، ممکن است همیشه بهترین گزینه ها را برای افتتاحیه فراهم نکنند.

Seafair یک نسخه دیجیتالی و شفاف تر از آژانس های سنتی را ارائه می دهد (و دارای مجوز فعالیت به عنوان نمایندگی در اوکراین و فیلیپین ، با برنامه ریزی بیشتر کشورها).

ابتدا ، دریانوردان رزومه خود را بصورت آنلاین بارگذاری می کنند ، سپس Seafair یک سری بررسی های پیشین و ارزیابی های آنلاین را انجام می دهد. اگر تصمیم گرفت که کسی برای کشتی مناسب است ، مصاحبه ها را برنامه ریزی می کند. در صورت استخدام ، Seafair روند استقرار ، از جمله قراردادهای دیجیتالی را آغاز می کند.

این پلت فرم همچنین کارفرمایان و کشتی های تحت مدیریت آنها را قبل از شروع استفاده از Seafair تأیید می کند. نرم افزار منابع انسانی استارتاپ شامل ابزارهایی برای مدیریت پرداخت ها ، بیمه ، برنامه ها و ساعات استراحت است. برخی از ویژگی های آن که برای صنعت دریانوردی سفارشی شده است شامل هشدارها برای زمان پایان اعتبار گواهینامه های دریانورد و توصیه های حقوق و دستمزد برای افزایش نرخ نگهداری می شود.

بودجه جدید Seafair برای ایجاد فناوری بیشتر برای بررسی دریانوردان و توسعه در بازارهایی از جمله آلمان ، کشورهای شمال اروپا و ایالات متحده استفاده خواهد شد.

نیکو بوناتسوس ، مدیرعامل General Catalyst در بیانیه ای گفت: “صنعت دریایی یکی از آخرین مرزهای دست نخورده است. برای موفقیت در چنین بازاری نیاز به بینش عمیق صنعت ، چشم انداز بلند پروازانه و تیم مصمم است – و ما همه موارد فوق را در Seafair مشاهده کردیم. “