پلت فرم استخدام ModernLoop 3.3 میلیون دلار به منظور ایجاد تجربه بهتر استخدام فنی به دست می آورد – TechCrunch

هر کسی که به دنبال شغل است ، حتی در دهه گذشته ، می داند که کار چقدر دشوار است یا بوده است-برنامه هایی که وارد سیاهچاله CRM می شوند ، هیچ پاسخی و پیگیری ندارند یا این روند برای ماه ها متوقف می شود.

لیدیا هان و کریستوفر تریولو ModernLoop را در دسامبر سال 2020 پس از مشاهده مشکل جذب فنی از طریق دست خود آغاز کردند. هان ، که مدیر محصول Slack بود ، در همان زمانی که خواهرش یک استخدام کننده فنی در آنجا بود و در مورد نقاط درد شنیده بود ، در Brex کار می کرد. در همین حال ، تریولو ایده ایجاد بستر “کمک های خیریه” را در فیس بوک مطرح کرد. آنها استخدام را صنعتی می دانستند که برای همکاری بیشتر برای ارائه تجربیات بهتر کاربران به محصولات و فناوری نیاز داشت.

مدیرعامل هان به TechCrunch گفت: “هنگامی که نامزدی در دست تهیه دارید ، باید آنها را متقاعد کنید که این کار را انجام دهند.” “این فرایند اولین برداشتی است که کسی از شرکت دارد ، بنابراین شما باید او را در این روند پیش ببرید ، آنها را در مقابل مصاحبه کنندگان مناسب قرار دهید و آماده ارائه تجربه باشید.”

استخدام کنندگان به طور سنتی فرایند استخدام را به صورت دستی با صفحات گسترده پیگیری می کنند ، اما ModernLoop بسیاری از کارهای تکراری را به صورت خودکار انجام می دهد و در عین حال برنامه ریزی و متعادل کننده حجم کار مصاحبه است تا نه تنها افراد مناسب ، بلکه ترکیبی متنوع از مصاحبه کنندگان نیز درگیر شوند.

ModernLoop

داشبورد ModernLoop. اعتبار تصویر: ModernLoop

این پلتفرم همچنین مصاحبه کنندگان را با تجربه سایه زدن آموزش می دهد و ارتباط و هماهنگی را از طریق Slack تسهیل می کند تا افراد در شرکت و طرف کاندید همه اطلاعات مورد نیاز برای مصاحبه را داشته باشند.

ModernLoop بخشی از گروه Y Combinator Winter 2021 بود و اعلام کرد که 3.3 میلیون دلار بودجه به رهبری Accel جمع آوری کرده است که شامل شبکه سرمایه گذاری وب ، برخی از رهبران سابق هان در Brex و سرپرست محصولات زوم است.

آمارهای وزارت کار ایالات متحده تخمین می زند که در حال حاضر 40 میلیون نیروی کار با استعداد جهانی مواجه هستند و این تعداد تا سال 2030 به بیش از 85 میلیون نفر می رسد. بخش استخدام همچنان به جذب کارآفرینانی ادامه می دهد که مهارت های خود را در زمینه فناوری بزرگ تقویت کرده اند و اکنون می خواهند این مسئله را حل کن.

رویکرد ModernLoop یکی از جدیدترین رویکردهایی است که مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. به عنوان مثال ، در ماه گذشته ، استخدام پلت فرم Gem 100 میلیون دلار جمع آوری کرد تا شرکت را بیش از 1 میلیارد دلار ارزش گذاری کند. بنیانگذاران آن از Dropbox و Facebook هستند. CodeSignal ، متخصص در ارزیابی فنی ، 50 میلیون دلار درآمد داشت-یکی از بنیانگذاران آن از Google است.

آمیت کومار ، مدیر شرکت Accel نیز وقتی در توییتر عضو کمیته استخدام بود ، روند استخدام را از نزدیک مشاهده کرد. تیم ها با نامزدها مصاحبه می کنند ، داده ها را تجمیع می کنند و در اختیار افرادی قرار می دهند که تصمیم نهایی را می گیرند.

او می گوید که عملیات استخدام به اندازه کافی دشوار است ، اما این روند در طول همه گیری جهانی بسیار پیچیده تر شد. ModernLoop دارای “اصالت واقعی با فضا ، ناسازگاری و پاسخ اولیه است که طنین انداز بود”.

او می گوید: “من لیدیا را تحسین می کردم و او را تشویق می کردم که یک شرکت راه اندازی کند و کارآفرینی کند.” “هیچ کس علاقه ای به استخدام افراد ندارد. من قبلاً نوع پاسخ اولیه ای را که او با مشتریان دریافت می کرد ندیده بودم و ما 80 درصد از مکالمات را با یک محصول بدون استخوان بسته بودیم. “

در واقع ، در اوایل ، هان به برخی از نیروهایی که برای دستیابی به آنها با وی تماس گرفته بودند ایمیل کرد تا در مورد ایده ModernLoop با آنها صحبت کند و بپرسد که آیا آنها به محصول علاقه مند هستند یا خیر.

لیست مشتریان ModernLoop در حال حاضر شامل Benchling ، Chainalysis ، Ramp ، Primer.ai و VSCO است. هان گفت ، از زمانی که Chainalysis کار خود را با ModernLoop در ماه مارس آغاز کرد ، این شرکت از 200 نفر به بیش از 300 کارمند رسید.

اکنون که این شرکت دارای محصول و پرداخت مشتریان است ، بودجه جدید به منظور ایجاد تیم مهندسین و گسترش پایگاه مشتری اختصاص می یابد.

هان گفت: “ما خود در قلب همه گیری تاسیس شدیم و با دور شدن شرکت ها و دور ماندن ، تجربه مصاحبه نیز باید از راه دور باشد.” “همچنین ، هرچه مصاحبه کنندگان شما بهتر آموزش ببینند ، شرکت شما بهتر خواهد بود.”