پلت فرم حسابداری Synder 2 میلیون دلار برای خودکار حسابداری تجارت الکترونیکی-TechCrunch جمع آوری می کند

هنگامی که دو بنیانگذار Synder مایکل آستریکو و ایلیا کیسل در Y Combinator زمان خود را به پایان می رسانند ، آنها همچنین مبلغ 2 میلیون دلار سرمایه گذاری خود را از TMT Investments اعلام کردند.

اگرچه دور قبل از ورود به برنامه شتابدهنده به دست آمده بود ، این جفت مستقر در بلاروس می خواست منتظر بماند تا این مرحله عام را به طور عمومی به اشتراک بگذارد. از آنجا که آنها چشم انداز خود را بر سفر بعدی خود در جهت رشد و توسعه متمرکز می کنند ، بودجه جدید به سمت جذب مشتری بیشتر ، دید و فروش می رود.

این شرکت به عنوان یک بستر حسابداری آسان برای مشاغل تجارت الکترونیکی صورت حساب می کند. این شرکت در ابتدا به عنوان CloudBusiness در سال 2016 تأسیس شد و اتوماسیون حسابداری و مدیریت امور مالی مشاغل را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​توسعه داد.

Astreiko و Kisel Synder را راه اندازی کردند ، در سال 2018 و یک سال بعد به طور تمام وقت روی شرکت تمرکز کردند تا راهی آسان برای شرکت های تجاری برای فروش به کانال های عمومی ایجاد کنند ، چیزی که Astreiko به TechCrunch گفت به دلیل پیچیدگی های مختلف می تواند “درد بزرگی” باشد. سیستم های پرداخت و هزینه های بالا

کیسل گفت: “راه حل های زیادی در بازار وجود دارد ، اما شما هنوز باید دانش خاصی برای فعالیت در حسابداری یا تجارت داشته باشید.” “برای ما ، سادگی به این معناست که ارزش آن را دارد اگر بتوانید با چند کلیک به موجودی ، سود و بدهی های تلفیقی دسترسی پیدا کنید. بعضی اوقات کسب و کارهای کوچک به دلیل رقابت این اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند ، اما اگر چیزی کارساز و آسان باشد ، قطعاً آن را به اشتراک می گذارند. “

Synder با اتصال کانال های فروش مانند Amazon ، Shopify ، eBay و Etsy به یک پلتفرم که کاربران می توانند با عملیات یک کلیک مدیریت کنند ، سنگینی را برای شرکت ها انجام می دهد. کیسل گفت ، همچنین راهی برای کمک به جریان حسابداری ایجاد شد تا بتوان از همه روش های مختلف پرداخت استفاده کرد.

آستریکو گفت ، این شرکت در حال حاضر با 4000 مشتری کار می کند و اکنون به سرعت در حال توسعه آنها است ، اما به افراد مناسب برای کمک به رشد شرکت نیاز دارد.

ایگور شویفوت ، شریک TMT Investments ، گفت که پس از فارغ التحصیلی شرکت از YC به هیئت مدیره Synder ملحق می شود. او از سادگی کاری که شرکت انجام می دهد خوشش می آید.

وی افزود: “اغلب بهترین راه حل ها مقرون به صرفه ، مختصر و زیبا هستند – شما می توانید در 10 دقیقه سوار شوید.” “هیچ کس واقعاً راه حلی مشابه ارائه نمی دهد که به این سادگی باشد یا نیازی به بارگیری یا نصب چیزی نداشته باشد. من همچنین تمرکز آنها بر رشد را دوست دارم ، این واقعیت که آنها سوختگی ندارند و پول در می آورند. “

مدل تجاری Synder یک مدل اشتراک SaaS است که به صورت آزمایشی رایگان شروع می شود و کاربران می توانند خدمات متناسب با شرکت های کوچک و بزرگ را در داخل پلتفرم خریداری کنند.

بیش از 15 کارمند آن در سراسر اروپا پخش شده اند و این شرکت به تازگی در زمینه های بازاریابی و فروش در ایالات متحده استخدام کرده است