پلت فرم داده Y42 31 میلیون دلار افزایش می دهد – TechCrunch

پلتفرم داده کم کد Y42 مستقر در برلین امروز اعلام کرد که 31 میلیون دلار سرمایه سری A را با همکاری Atomico و Insight Partners جمع آوری کرده است. La Famiglia که رهبری دور اولیه شرکت را بر عهده داشت و صندوق جامعه داده نیز در این دور شرکت کردند که مجموع بودجه شرکت را تا به امروز به کمتر از 34 میلیون دلار می رساند.

Y42 می خواهد به کاربران خود یک پلت فرم داده سرتاسر ارائه دهد که می تواند جایگزین ابزارهای مختلفی شود که امروزه برای ادغام، تبدیل، هماهنگ سازی و تجسم داده هایشان استفاده می کنند. و بله، این بدان معناست که می‌خواهد بتواند ابزار واحدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد که می‌تواند در اکثر موارد جایگزین سرویس‌های موجود مانند Fivetran، Airbyte، dbt و Tableau شود.

اعتبار تصویر: Y42

Y42 تحت مدیریت و مدیرعامل هانگ دانگ گفت: “این بازار بسیار شلوغ است.” اما به همین دلیل است که روشی که ما در تلاش برای نزدیک شدن به این موضوع هستیم، با داشتن یک فرضیه بسیار متفاوت با اکثر ابزارهای نقطه به نقطه موجود است. […] من با این طرز فکر وارد بازی می شوم که اهمیتی نمی دهم چقدر طول می کشد تا این محصول ساخته شود ، اما اگر یک صفحه تمیز داشته باشم ، چگونه می توانم این محصول را بسازم؟ ما از بهترین شیوه های مجموعه داده مدرن این ابزارهای نقطه به نقطه استفاده می کنیم ، اما آنها را در یک پلت فرم ثابت به کار می بریم. “

این بدان معناست که Y42 می خواهد به تیم های اطلاعات تجاری و تحلیلگران داده ها یک ابزار واحد بدهد که به آنها کمک می کند فاصله بین انجام برخی از تجزیه و تحلیل داده های اساسی و استخدام چندین مهندس داده تمام وقت که می توانند یک مجموعه داده مدرن را حفظ کنند ، پر کند. این حوزه ای است که شرکت در آن مشتریان زیادی را به دست آورده است ، اما این بدان معناست که Y42 باید بتواند با کاربران خود در هنگام ایجاد داده های خود مقیاس داشته باشد ، چیزی که دانگ خوش بین است که شرکت می تواند انجام دهد (به ویژه با توجه به برخی از موارد ویژگی هایی که در نقشه راه خود برای سال آینده دارد).

اعتبار تصویر: Y42

امروزه هر رهبر کسب‌وکاری می‌داند که باید ارزش بیشتری از داده‌های خود استخراج کند، اما استعداد داده‌ای برای اتخاذ و حفظ یک پشته مدرن کمیاب است. تقاضا برای مهندسان داده سالانه 50 درصد افزایش می یابد. Y42 قفل این تنگنا را باز می کند و دسترسی به ابزارهای داده را فراتر از تعداد معدودی دموکراتیزه می کند. در آن، آنها در حال ایجاد یک مقوله جدید هستند.» شریک اتمیکو، ایرینا هایواس گفت.

دانگ همچنین اشاره کرد که تعدادی از بازیگران بزرگتر در صنعت ، از جمله افرادی مانند Snowflake ، علاقه زیادی به همکاری با Y42 دارند. این امر تا حدی به این دلیل است که این سرویس برای مشتریان جدید که ممکن است هنوز از انبار داده استفاده نکنند ، کمی شبیه دروازه بان عمل می کند. از آنجا که Y42 خود در بالای Google Cloud قرار دارد ، BigQuery همیشه یک توصیه طبیعی برای این مشتریان بود ، اما بدیهی است که این تنها توصیه نیست.

این شرکت در حال حاضر حدود 70 کارمند دارد ، در حالی که این تعداد در ماه مارس 25 نفر بود. مشتریان آن شامل LifeMD ، Petlab و Everdrop هستند. با کمال تعجب ، Y42 قصد دارد از بودجه جدید برای تسریع توسعه پلتفرم خود ، مقیاس تیم خود و گسترش تلاش های خود برای بازار استفاده کند. Y42 در حال حاضر ساخت یک تیم مستقر در ایالات متحده را نیز آغاز کرده است.