پلت فرم مدیریت دارایی های رمزنگاری شده Cobo کیف های 40 میلیون دلاری سری B – TechCrunch

Cobo ، یک پلت فرم مدیریت دارایی رمزنگاری مستقر در سنگاپور ، یک سری 40 میلیون دلاری از سری B را برای سرعت بخشیدن به توسعه منابع مالی غیرمتمرکز به عنوان خدمات (DFaaS) جمع آوری کرد.

این دور توسط DST Global ، A&T Capital و IMO Ventures رهبری شد.

این شرکت از درآمدهای خود برای توسعه زیرساخت DeFi به عنوان سرویس (DFaaS) و خدمات نگهداری فعلی خود مانند کیف پول به عنوان سرویس (WaaS) ، تجارت و سهام به عنوان سرویس (StaaS) استفاده خواهد کرد. این بودجه همچنین برای درخواست مجوزهای نظارتی برای اطمینان از رعایت دقیق مقررات مربوط به مبارزه با پولشویی (AML) و مقابله با الزامات تامین مالی تروریسم (CFT) مورد استفاده قرار می گیرد.

در بحبوحه افزایش علاقه به ارزهای رمزنگاری شده در بین سرمایه گذاران آسیایی ، سرمایه گذاران نهادی و سرمایه گذاران خرده فروشی به دنبال گزینه های متنوع برای جلوگیری از تورم و سایر خطرات هستند.

مدیرعامل شرکت و موسس شرکت Discus Fish ، معروف به: شیکسینگ مائو “در گذشته ، ما شاهد بودیم که برنامه های کاربردی رمزنگاری از بیت کوین به DeFi و در حال حاضر NFT تبدیل شده است … در نهایت ، این جمع آوری کمک های مالی ما را یک گام دیگر به چشم انداز بنیادی Cobo در زمینه توانمندسازی 1 میلیارد کاربر برای دسترسی به رمزنگاری نزدیک می کند.”

Cobo در سال 2017 با مأموریت ایجاد فاصله بین رمزنگاری و کاربران ، اعم از خرده فروشی و نهادی ، برای افزایش دسترسی به بلاک چین برای همه تاسیس شد. بنیانگذاران کوبو عبارتند از مدیر عامل شرکت Discus Fish ، بنیانگذار F2Pool و CTO Changhao Jiang ، مهندس سابق پلت فرم در فیس بوک و گوگل که بنیانگذار کیف پول دیجیتالی رمزنگاری شده چینی Bihang است.

یاسمین ژانگ ، شریک A&T Capital می گوید: “با پیشرفت فناوری بلاکچین و نوآوری ، شاهد موجی از افزایش تقاضای نهادی هستیم.”

مدیر عامل شرکت می گوید DeFi معمولاً از مدیران حرفه ای از جمله مدیران صندوق یا مدیران سطح C می خواهد که مستقیماً با پروتکل های وام دهی ارزهای رمزنگاری شده مانند Curve ، Compound ، Uniswap و AAVE تعامل داشته باشند. مدیرعامل این شرکت به TechCrunch گفت ، برخلاف سیستم عامل های DeFi موجود ، DeFi Cobo’s Device as a service (DFaaS) به کاربران سرمایه گذار سازمانی اجازه می دهد تا کارکنان ، حتی ربات های رایانه ای را برای انجام عملیات با خطرات مختلف توانمند سازند. وی افزود: عملیات با ریسک پایین می تواند توسط ربات ها خودکار شود ، در حالی که عملیات پرخطر مانند جابجایی مبالغ زیاد هنوز نیاز به تأیید چند امضا توسط مدیران و/یا CXO ها دارد.

زیرساخت DFaaS Cobo به ترتیب از بستر کیف پول رمزنگاری چند عاملی و خدمات نگهداری از دارایی های رمزنگاری شده برای سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی پشتیبانی می کند. Cobo به بیش از 300 مشتری نهادی از جمله Deribit ، F2Pool ، BitMart و Pionex از طریق خدمات نگهبانی خود مانند Cobo Custody و DFaaS با حجم تجمعی 20 میلیارد دلار خدمات رسانی کرده است. مشتریان سرمایه گذار خرده فروشی آن از Cobo Wallet استفاده می کنند.

Cobo ، که در هنگ کنگ و سیاتل نیز دفتر دارد ، 13 میلیون دلار سری A را در اکتبر 2018 جمع آوری کرد تا وارد بازارهای جدید بین المللی شود.

مدیرعامل شرکت گفت ، Cobo از بیش از 50 زنجیره عمومی ، بیش از 1000 توکن پشتیبانی می کند و در مجموع به 75000 فرد دارای ارزش خالص بالا خدمت می کند.