پلت فرم هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تبلیغات خلاقانه 5.1 میلیون دلار از سرمایه گذاران، از جمله a16z، جمع آوری می کند

در این دوران که به طور فزاینده ای مبتنی بر هوش مصنوعی است، تیم های خلاق و رسانه ای احتمالاً باید از این فناوری برای بهبود بازی خود در تجزیه و تحلیل دارایی های خلاقانه و آزمایش A/B خود استفاده کنند – در غیر این صورت شخص دیگری به سادگی آنها را شکست خواهد داد.

آلیسون یک استارت آپ خارج از اسرائیل است که کارهای خلاقانه مانند حروف تایپ، رنگ ها، صداها و متن را تجزیه و تحلیل می کند. سپس به تیم خلاق یک پیام کوتاه خلاق مبتنی بر داده می دهد که می توانند از آن برای تغذیه به یک پلت فرم تولید هوش مصنوعی مانند Midjourney یا (حتی!) استفاده کنند. انسان تیم خلاق

این شرکت اکنون مبلغ 5.1 میلیون دلاری را از سرمایه گذارانی از جمله a16z، Crescendo Venture Partners و yellowHEAD جمع آوری کرده است.

Asaf Yanai، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، می گوید: در حالی که رقبای اصلی آن شامل VidMob، Replai و Vizit هستند، Alison AI می گوید که می تواند به تبلیغ کنندگان اجازه دهد «ببینند که کدام عناصر خلاق بیشترین تأثیر را بر خلاقیت رقبای آنها داشته است».

این کار را با تجزیه و تحلیل عناصر خلاق تبلیغاتی با استفاده از بیش از 10 مدل هوش مصنوعی، از جمله تشخیص متن، تشخیص صدا، تشخیص بصری، تشخیص احساسات و غیره انجام می دهد تا عناصر خلاق را شناسایی کند.

Yanai ادعا می‌کند که AlisonAI در حال حاضر ۱ میلیارد عنصر خلاق را در تمام پلتفرم‌های اجتماعی تجزیه و تحلیل می‌کند.

آلیسون در حال حاضر از YouTube، AdWords، AdMob، Facebook، Instagram، Snapchat و TikTok و دیگر پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند.