پلت فرم XaaS آلمان Equipme بذر 3.8 میلیون دلاری تحت رهبری La Famiglia VC را تضمین می کند.

با سخت‌تر شدن اقتصاد، بسیاری از شرکت‌ها از خرید دارایی به اجاره آنها روی آورده‌اند. یک مخفف پر پیچ و خم برای این وجود دارد که XaaS یا “همه چیز به عنوان سرویس” است که به آن “سرویس سازی” نیز گفته می شود. یک مثال از این سرویس، ServiceNow است که خدمات را برای عملیات سازمانی خودکار می کند.

یک بازیکن جدید در این فضا، Equipme، خارج از آلمان است، که خود را به این شیوه XaaS پرداخت می کند.

اکنون 3.8 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری اولیه به رهبری La Famiglia VC، خارج از برلین، 250 میلیون یورو جمع‌آوری شده است که ماه گذشته آن را پوشش دادیم.

سرمایه گذاران دیگر عبارتند از Lightbird، Anamcara و Angels از جمله Ignaz Forstmeier، یکی از بنیانگذاران Personio، و Charlie Songhurst، رئیس سابق استراتژی شرکت مایکروسافت.

Equipme دارای یک بازار B2B و پورتال مدیریت دارایی است که – می گوید – تامین کنندگان را قادر می سازد تا محصولات و خدمات خود را به روش XaaS ارائه دهند. به عبارت دیگر، شرکت ها از ارائه دهندگان خدمات موجود خود به آن دعوت می کنند و سپس خدمات خود را از طریق این مدل سلف سرویس در دسترس قرار می دهند.

در بیانیه‌ای، پل مارتین، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل Equipme گفت: «به عنوان مثال، Equipme فرآیند تجهیز کارکنان را در طول فرآیند سوار شدن، با ادغام یکپارچه همه طرف‌ها و تامین‌کنندگان مربوطه، از جمله خود کارمندان برای انتخاب دستگاه‌های دلخواه خود، ساده می‌کند. و ابزار. متعاقباً، Equipme مدیریت موجودی، اشتراک‌ها و هزینه‌های مرتبط را در کل چرخه عمر در یک مکان مرکزی به عهده می‌گیرد.

Equipme می گوید که توسط 500 مشتری، عمدتاً در منطقه DACH، استفاده می شود، اما قصد دارد در سطح جهانی گسترش یابد. این شرکت در نوامبر 2021 توسط الکساندر سیفرت و پل مارتین با دفتر مرکزی آن در فرانکفورت آم ماین آلمان تاسیس شد.

جودیت دادا، شریک La Famiglia افزود: «تصمیم‌گیرندگان به کارایی هزینه و انعطاف‌پذیری بیشتر اهمیت می‌دهند. به همین دلیل است که نرم افزار به عنوان یک سرویس در سال های اخیر بسیار موفق بوده است.