پنج تا از فیلم‌های «اسپایدرمن» سونی به دیزنی پلاس می‌آیند

دیزنی + دارد اعلام کرد که شش فیلم مرد عنکبوتی و فیلم 2018 “Venom” در سرویس استریم در ایالات متحده راه اندازی خواهند شد. سه گانه توبی مگوایر از «مرد عنکبوتی»، «مرد عنکبوتی 2» و «مرد عنکبوتی 3» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» اندرو گارفیلد فردا روی سکو می‌آیند و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» ساخته تام هالند فردا روی سکو می‌آید. و تام هاردی “ونوم” در 12 می خواهد آمد.

عرضه‌ها برای طرفداران مارول به پلتفرم اضافه می‌شود، به خصوص که اکثریت قریب به اتفاق فیلم‌های مارول در حال حاضر در سرویس استریم هستند.

شایان ذکر است که در این فهرست تعدادی از فیلم‌های مرد عنکبوتی وجود ندارد، زیرا «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2»، «مرد عنکبوتی: دور از خانه» و «مرد عنکبوتی: هیچ راهی برای بازگشت به خانه» درج نشده است. با توجه به اینکه دیزنی پلاس در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که انتظار می رود عناوین اضافی از کتابخانه فیلم و تلویزیون سونی پیکچرز در اواخر سال جاری روی پلتفرم نمایش داده شوند، این فیلم ها احتمالاً در آینده به سرویس استریم عرضه خواهند شد.

با توجه به اینکه سونی و دیزنی در سال 2021 قراردادی را برای آوردن مرد عنکبوتی و دیگر فیلم‌ها به دیزنی پلاس اعلام کردند، اخبار امروز تعجب‌آور نیست.