پنج روز باقی مانده برای خرید گذرنامه زودرس به Disrupt

شمارش معکوس برای پس انداز اولیه برای TechCrunch Disrupt، که از 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو برگزار می شود، ادامه دارد. فقط پنج روز فرصت دارید تا 800 دلار در هزینه پذیرش صرفه جویی کنید. پنجره اولیه پرنده بسته می شود جمعه، 12 مه، ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT.

ما برای هر نقش و بودجه، مجوزهای Disrupt داریم. بلیط خود را قبل از موعد مقرر بخرید و می توانید مقدار زیادی چدار را بانک کنید.

TechCrunch Disrupt 2023: تازه‌سازی و بازسازی‌شده

امسال، چیزهایی را که در مورد Disrupt دوست دارید بیشتر تجربه خواهید کرد – به علاوه ترکیبی هیجان انگیز از راه‌های جدید را برای کمک به رشد بزرگ‌تر، بهتر و سریع‌تر کسب‌وکارتان دریافت خواهید کرد.

ما شش مرحله برنامه‌نویسی جدید ایجاد کرده‌ایم که بر پیشگامانه‌ترین صنایع در دنیای استارت‌آپ متمرکز شده‌اند. در این جلسات سالن مانند، رهبران این بخش ها تخصص، بینش و روندهای عمیق خود را به اشتراک خواهند گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر مرحله بر روی پیوندهای جداگانه کلیک کنید:

ما TechCrunch+ Stage سال گذشته را با پوششی جدید و استعاری از رنگ تازه کرده ایم. که اکنون به عنوان Builders Stage شناخته می شود، مقصد شما برای ده ها پانل و مصاحبه است که بر روی پیچ و مهره های ساخت و تامین مالی استارت آپ های جدید تمرکز دارند. نگاهی اولیه به دستور کار Builders Stage بیندازید!

بیشتر چیزهایی که در TechCrunch Disrupt 2023 دوست دارید

مثل همیشه، بنیانگذاران، مدیران عامل، VCها و افراد مشهور با فن آوری را خواهید شنید که دیدگاه، توصیه و خرد خود را به اشتراک می گذارند. این فرصتی برای بنیانگذاران در مراحل اولیه است تا از بهترین ها بیاموزند. در اینجا فقط چهار نفر از رهبران جذابی که سال گذشته صحنه را زیبا کردند، آورده شده است:

  • مارک بنیوف، رئیس و مدیر عامل، Salesforce
  • آیلین لی، موسس و شریک مدیریت، Cowboy Ventures
  • ملانی پرکینز، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Canva
  • سرنا ویلیامز، شریک موسس و مدیریت سرنا ونچرز

ما به زودی شروع به معرفی سخنرانان امسال به صورت چرخشی خواهیم کرد.

Startup Battlefield 200 برای دومین سال خود بازمی گردد، و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم کدام استارتاپ های برجسته امسال به گروه سرپرستی می پیوندند. فکر می‌کنید استارت‌آپ شما می‌تواند به موفقیت برسد؟ اگر می خواهید از بسیاری از مزایای انحصاری SB 200 بهره مند شوید، بهتر است عجله کنید و همین الان اینجا درخواست دهید – آخرین مهلت درخواست است. 15 مه در 11:59 ب.ظ. PDT.

تمام فرصت های شبکه در TechCrunch Disrupt 2023

جادوی استارت‌آپ در Disrupt اتفاق می‌افتد، و این زمینه مناسبی برای شبکه‌سازی است که هم مثمر ثمر و هم سرگرم‌کننده است!

  • روی برنامه رویداد، یک ابزار ضروری اتصال و زمان‌بندی، ضربه بزنید.
  • به کافه Deal Flow بروید، منطقه شبکه‌ای کاملاً جدید سرمایه‌گذار تا بنیانگذار ما.
  • زمان خود را در سانفرانسیسکو در رویدادهای بعد از ساعت کاری که در هفته اختلال در سراسر شهر رخ می دهد، افزایش دهید.
  • با کارآفرینان همفکر در بسیاری از کارگاه ها، بحث ها، جلسات و جلسات پرسش و پاسخ در نمایشگاه ملاقات کنید.
  • در سالن TechCrunch+، جایی که مشترکین TC+ می‌توانند با نویسندگان و سایر مهمانان ویژه ما شبکه‌بندی کرده و با آنها چت کنند، شارژ کنید و دوباره به آن متصل شوید.

فرصت شما برای پس انداز تا 800 دلار در پنج روز ناپدید می شود. پاس Disrupt خود را بخرید جمعه، 12 مه، ساعت 11:59 بعد از ظهر PDT. جدی منتظر چی هستی؟

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.