پنج روز دیگر برای صرفه جویی 100 دلار در گذرنامه های TC Sessions باقی مانده است: SaaS 2021 – TechCrunch

ما در حالت شمارش معکوس هستیم. تنها یک ماه به برگزاری جلسات TC باقی مانده است: SaaS 2021 ، گذرگاه اولیه پرنده با زمان امانت زندگی می کند-به طور دقیق پنج روز. از دسترسی کامل به رویداد با قیمت تخفیف استفاده کنید. قبل از پایان فروش ، گذرنامه خود را بخرید 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT) و 100 دلار کیف خود را نگه دارید.

TC Sessions به دلیل غواصی های متمرکز و عمیق خود در بخش خاصی از فناوری شناخته می شود و این اولین بار است که ما توجه SaaS را جلب می کنیم. بازی به سرعت در حال تغییر و گسترش است و زمان مناسبی برای بررسی این است که نسل بعدی استارتاپ های SaaS به کجا می روند و آنها چه چیزی را ایجاد می کنند.

شما از صداهای برجسته این صنعت خواهید شنید – موسسان موفقی که از زمان راه اندازی تا اسب شاخدار ، CISOs توصیه هایی در مورد ایمن نگه داشتن سیستم عامل ها و البته VC ها ارائه می دهند که در محصولات SaaS به دنبال چه ویژگی هایی هستند. به علاوه ، موارد استفاده در دنیای واقعی و شبکه های درجه یک.

مورد: جی کرپس ، مدیرعامل و بنیانگذار Confluent ، برای گفتگو در مورد پردازش حجم عظیمی از داده های جریان در زمان واقعی به ما ملحق می شود. او می داند که در چه مورد صحبت می کند – سال گذشته Confluent به ارزش 4.5 میلیارد دلار رسید و در حال حاضر ارزش بازار آن بیش از 17 میلیارد دلار است.

ادنا کانوی ، مدیر ارشد امنیت و ریسک مایکروسافت در آزور ، برای ارائه ارائه ای به نام ، به اولیویا رز ، CISO و معاون فناوری اطلاعات و امنیت در Amplitude ملحق می شود. SaaS Security ، امروز و فردابه آنها تخصص قابل توجه خود را به اشتراک می گذارند و توضیح می دهند که استارتاپ های SaaS در مورد امنیت در حال حاضر و در آینده باید بدانند.

اگر تمایل به جمع آوری کمک های مالی دارید ، این بحث پنل را با مدیران سارا گوو (گرایلوک) ، کوبی فولر (سرمایه گذاری های پیش رو) و کیسی آیلوارد (سرمایه گذاری کاستانوآ) از دست ندهید. هر سه به دنبال موفقیت راه اندازی SaaS هستند و در مورد آنچه توجه آنها را جلب می کند صحبت خواهند کرد.

مطمئن شوید که برنامه رویداد را بررسی می کنید – ما هنوز به آن اضافه می کنیم – برای خیر بیشتر SaaS.

و اگر هرگز در جلسه TC شرکت نکرده اید ، در اینجا آنچه شرکت کنندگان قبلی در مورد تجربیات خود به ما گفته اند ، آورده شده است.

جلسات TC: تحرک فقط یک فرصت آموزشی نیست ، بلکه یک فرصت واقعی برای شبکه سازی است. همه مشتاق و مشتاق ایجاد برنامه های آزمایشی یا مشارکت های دیگر بودند. این هیجان انگیزترین قسمت بود. و اکنون – به لطف ارتباط کنفرانسی – ما با آزمایشگاه نوآوری Goodyear صحبت می کنیم. ” – کارین ماآک ، مدیر ارشد ارتباطات در FlashParking.

“رفتن به رویدادهای TechCrunch ، اعم از Disrupt یا TC Sessions ، به من کمک می کند تا از روندها ، فناوری ها و استارتاپ های در حال ظهور که بر آینده تحرک تأثیر می گذارند پیشی بگیرم.” – Rachael Wilcox ، تهیه کننده خلاق ، Volvo Cars.

شما پنج روز فرصت دارید تا در TC Sessions شرکت کنید: SaaS 2021 با قیمت اولیه. پاسپورت خود را بخرید قبل از افزایش قیمت ها در 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)، و 100 دلار پس انداز خواهید کرد.

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه