پوشیدنی موسیقی Mictic 2.5 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند تا شما را به خرد کردن، خراشیدن و کوبیدن کمک کند – TechCrunch

Mictic مستقر در سوئیس یک جفت پوشیدنی ساخته است که هوای رقیق را به سالن کنسرت شما تبدیل می کند. یک ترمین بدون ترمین را تصور کنید که به یک ایستگاه حلقه هوشمند متصل است و ایده درستی دارید. فقط با توجه به دموها و توضیحات، این نوع استارتاپی است که بعد از یک روز طولانی CES، سر خود را روی آن می خراشید و در مورد آن صحبت می کنید تا دیگر خبری از آن نباشد. با این حال، Mictic به اندازه کافی از ترفندها بالاتر رفت تا سرمایه اولیه 2.5 میلیون دلاری را از PTK Capital به دست آورد – و حتی موبی فوق ستاره موسیقی را به جدول اصلی خود اضافه کرد.

دستگاه Mictic یک جفت مچ بند است که دارای حسگرهایی برای اندازه گیری حرکات شما است. این برنامه به گوشی هوشمند شما متصل می شود و برنامه خلاقیت ساخت موسیقی را برای مبتدیان بدون هیچ مهارت موسیقی باز می کند. در زمان راه اندازی، این برنامه 15 صدا و منظره صوتی، از جمله انواع سبک ها و سبک های موسیقی را ارائه می دهد.

این استارت‌آپ یکی از داستان‌های آغازین عجیب‌تر را دارد – با یک بازی بدمینتون شروع شد. بنیانگذاران به یک بازی تنیس رفتند که به دلیل باران لغو شد و به جای آن بازی به داخل خانه منتقل شد. بنیانگذاران در مورد اینکه بازی از نقطه نظر لذت شنیداری تا چه حد ضد اوج است بحث می کردند. بنابراین آنها رفتند و محصولی را با هم هک کردند که هر سیلی خروس شاتل را به یک انفجار حماسی یا جلوه های صوتی دیگر تبدیل می کند. از آنجا، تیم مجموعه ای از صداهای دیگر را اضافه کرد، رابط کاربری را تغییر داد و در نهایت به ساخت یک ساز موسیقی کامل پرداخت.

علاوه بر صداهای از پیش ساخته شده، بنیانگذاران شرکت در مورد پتانسیل محصول خود به عنوان یک ساز موسیقی جدی تر هیجان زده هستند.

«افراد می توانند با Ableton ارتباط برقرار کنند و می توانند از Mictic به همان روشی که از هر کنترلر MIDI استفاده می کنند استفاده کنند. ماتیاس فری، مدیر ارشد فناوری این شرکت می‌گوید: امیدواریم مردم راه‌های جدیدی برای استفاده از محصول ما پیدا کنند. ما همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش تجارت پلتفرم خود در آینده بسیار نزدیک هستیم. پس از عرضه محصول، یکی از مراحل بعدی برای کاربران این است که بتوانند به راحتی مناظر صوتی خود را ایجاد کنند.”

دور تأمین مالی شرکت را قادر می سازد تا رشد بیشتری داشته باشد و محصول خود را در بازار آزمایش کند. Mictic در حال حاضر از 10 نفر تشکیل شده است و امیدوار است رشد بیشتری داشته باشد.

ما واقعاً مجبور شدیم برای مدتی بوت استرپ کنیم و سپس این دور جمع آوری کمک مالی را ایجاد کردیم. قدم بعدی ما این است که محصول را در اسرع وقت خارج کنیم. مرشاد جوان، مدیر عامل Mictic می گوید: ما به آن افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظریم تا درک کنیم که مردم چگونه قصد استفاده از این محصول را دارند. او موافق است که 2.5 میلیون دلار برای تحقق تمام رویاهای شرکت کافی نیست. “این پول زیادی نیست، اما برای ما مهم این است که محصول خود را به مشتریان خود ارسال کنیم، و امیدواریم از آنجا به بالاترین سطح برسیم. به محض اینکه بتوانیم برخی از داده های کلیدی و بینش های تجاری را به ارمغان بیاوریم، می توانیم به رشد خود ادامه دهیم و احتمالاً پس از آن، دور دیگری از بودجه را جمع آوری کنیم.”

Mictic در مطالب مطبوعاتی خود از حضور موبی در میز اصلی شرکت بسیار خوشحال است و از پتانسیل همکاری و پتانسیل مشاور هیجان زده است، اما اعتراف می کند که این نوازنده یک شرکت کننده نسبتاً کوچک در راند بود و کمتر از 10٪ سرمایه گذاری کرد. از دور 2.5 میلیون دلاری علاوه بر سرمایه گذاری مستقیم در Mictic، این نوازنده یک شریک محدود (یعنی یک سرمایه گذار) در PTK Capital است، شرکت سرمایه گذاری که دور Mictic را رهبری می کند.

Mictic در آخر هفته برای پیش‌سفارش باز شد و آلات موسیقی عجیب و غریب و شگفت‌انگیز می‌توانند با 199 دلار مال شما باشند. این شرکت انتظار دارد که در یک ماه آینده ارسال شود.