پیش از بسته – TechCrunch

چیزی که بررسی هدفون ها را بسیار دشوار می کند این است که هیچ دو دسته از گوش ها دقیقاً یکسان نیستند. هک، هیچ دو گوش دقیقاً یکسان نیستند، نقطه. به عنوان فردی که مستعد درد استفاده از مجموعه اشتباه برای مدت طولانی است، می توانم از اهمیت یافتن جفت مناسب قدردانی کنم.

وقتی Beats Fit Pro برای اولین بار به بیرون درز کرد، من شک داشتم. از نظر طراحی، کم و بیش شبیه Studio Buds است که شرکت تابعه اپل در تابستان منتشر شد، با یک تفاوت عمده: بال ها. بال، نوک بال، گوش، باله، هر چه اسمشان را بگذاری، من از آنها متنفرم. من در واقع به دیدن آنها واکنشی غم انگیز می دهم – چیزهای کوچک و کوچک عجیب و غریبی که قرار است آنها را در گوش خود بچسبانید.

در حال حاضر، من اعتراف می کنم که بسیاری از این موارد مربوط به آزمایش هدفون های تمرینی چند سال پیش است. در آن روزها، بالها، به اشتباه، چیزهای پلاستیکی سختی بودند که هر ذره به همان اندازه که به نظر می رسید نوک تیز بودند. و در حالی که می توانم از نقطه نظر پایداری درک کنم که چنین ویژگی در طول، مثلاً درازمدت، چگونه کار می کند، تا حد زیادی سعی می کنم از قرار دادن چیزهای نوک تیز در یا نزدیک قسمت های حساس بدنم اجتناب کنم – مگر در مواردی که کاملاً ضروری است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

علیرغم تردید اولیه ام، خوشحالم که می گویم نگرانی هایم بیش از حد بود. Fit Pros راحت هستند. مانند شگفت آور است. خود جوانه ها نسبتاً کوچک هستند و نوک گوش ها طول بال ها را به طرح اضافه می کنند. آنها از این نظر بی شباهت به Powerbeats Pro نیستند، اما می توانند کار خود را با پلاستیک بسیار کمتر انجام دهند. کلید موفقیت نوک ها اندازه و شکل آنها است و به همان اندازه مهم، این واقعیت است که سیلیکونی که از آن ساخته شده است، شکل پذیر است، به این معنی که آنها چیزها را بدون حفاری در غضروف اطراف ثابت نگه می دارند.

من نمی خواهم آنها را راحت ترین هدفون هایی که آزمایش کرده ام بدانم. راستش را بخواهید، این تمایز احتمالاً متعلق به برادر بزرگتر آنها، Powerbeats Pro است. در حالی که این طرح بزرگ و تا حدودی غیر قابل انعطاف است، بالای گوش وزن و فشار جوانه ها را جابجا می کند. و در حالی که Fit Pros تنها 11.2 گرم وزن دارد، اما پس از مدت‌های طولانی همچنان می‌تواند روی شما بپوشد.

آنها همچنین کار تحسین برانگیزی را انجام می دهند که همه چیز را در جای خود نگه می دارند. من اخیراً دوباره دویدن را شروع کردم و همه انواع هدفون را امتحان کردم (با موفقیت محدود). هنگامی که به نگه داشتن هدفون در هنگام تمرین فکر می کنیم، (من فکر می کنم قابل درک است) تمایل داریم روی حرکت فیزیکی تمرکز کنیم. چیزی که ما تمایل به نادیده گرفتن آن داریم این است که چگونه با عرق ترکیب می شود و هم نگه داشتن جوانه ها در جای خود را دشوار می کند و هم تنظیم آنها را سخت می کند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

Fit Pro در آنجا بهتر از هر جوانه قدیمی قدیمی در این جبهه برتری داشت. اگر در درجه اول به دنبال یک جفت جوانه های باشگاه هستید، شکست دادن آنها سخت است (به اصطلاح). نوک بال با جوانه برخورد می کند تا یک دکمه فیزیکی را تشکیل دهد. قرار است در دورترین لبه از نوک فشار داده شود. فشار دادن در وسط فشار بیشتری به گوش شما وارد می کند. با یک فشار یک تماس پخش/مکث/پاسخ دادن به تماس، دوبار پرش یک آهنگ به جلو، سه فشار به عقب و یک فشار طولانی بین حالت‌های ANC و شفافیت تغییر می‌کند.

این نوع دکمه های فیزیکی برای هدفون های تمرینی ضروری هستند. هنگامی که عرق می کنید، لمس کمی مشکل می شود. بزرگ‌ترین نقطه ضعف در این قسمت این است که اندازه نسبتاً کوچک آن باعث می‌شود تا در صورت نیاز به تنظیم آنها در حین انجام تمرین، برخی دکمه‌ها به طور تصادفی فشار داده شوند. اما با این وجود، آنها به خوبی از اکثر هدفون ها برای این منظور جلوتر هستند. همچنین یک تغییر خوب نسبت به Studio Buds است که برای من نگه داشتن آن در هنگام دویدن بسیار دشوار بود.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

شایان ذکر است که اتصال نوک بال به دکمه به این معنی است که قابل جابجایی یا تعویض توسط کاربر نیست. این کمی بد است. خیلی خوب است که بتوانیم وقتی تمرین تمام می شود نکات را حذف کنیم، اگرچه احتمالاً یکپارچگی ساختاری آنها را به خطر می اندازد – و این فقط چیز دیگری است که احتمالاً از دست می دهیم. اما اگر نوک بال آسیب ببیند، باید کل آن را پس بگیرید (در صورت گارانتی). اپل/بیتس این مقدار را جداگانه نمی فروشد.

صدا در اینجا خوب است – بسیار شبیه به آنچه در بیت های دیگر می گیرید. یعنی باس سنگین است. اگر به دنبال یک جفت غنچه برای مثلا لذت بردن از ظرافت های ظریف جاز هستید، من چیزی از سونی را توصیه می کنم. اینها بیشتر هدفون‌هایی هستند که «بیایید یک لیست پخش پرتاب کنیم و برای دویدن برویم» – و مطمئناً جایی برای آن وجود دارد. حذف نویز فعال نیز عالی است. این کار به خوبی جلوی سر و صدای خیابان و موسیقی بد باشگاه را گرفت، به خصوص زمانی که من یک جفت نوک سیلیکونی بزرگ را عوض کردم.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

از آنجایی که متعلق به اپل است، احتمالاً جای تعجب نیست که جوانه ها با دستگاه های iOS بهترین کار را انجام دهند. این تا حد زیادی به دلیل گنجاندن تراشه H1 است. علاوه بر جداسازی سریع و تعویض خودکار دستگاه، قابلیت Find My و Spatial Audio را دریافت خواهید کرد. آخرین بیت، که در ایرپادهای مختلف نیز موجود است، از هدتراک برای تغییر مسیر صدای صدا استفاده می کند. این به معنای تجربه‌ای شبیه به بلندگو برای گوش دادن به موسیقی و تعیین مکان صداها بر اساس قرارگیری صفحه در FaceTime است. صادقانه بگویم، در حال حاضر احساس تازگی دارد. در همین حال، کاربران اندروید باید اپلیکیشن Beats را برای تجربه کامل دانلود کنند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

یکی از نتایج ناشناخته حرکت از حلقه ها به نوک بال ها، داشتن یک جعبه شارژ به میزان قابل توجهی کوچکتر است. کیس Powerbeats Pro یک هیولا است. Fit Pro به هیچ وجه کوچک نیست (هنوز به طور قابل توجهی بزرگتر از AirPods است)، اما در واقع به اندازه کافی کوچک است که بتوان آن را در یک جیب حمل کرد. و به لطف برخی پیشرفت‌های سخت‌افزاری، شما در واقع باتری ترکیبی بیشتری را در Fit دریافت می‌کنید، در 27 ساعت در مقابل 24 ساعت. خود جوانه‌ها بسته به استفاده شش تا هفت ساعت رتبه‌بندی می‌شوند. این کیس برای شارژ کامل حدود 90 دقیقه طول می کشد، این کار از طریق USB-C انجام می شود – یک مزیت متمایز برای ما که طرفدار لایتنینگ نیستیم. امتیازات از دست رفته، با این حال، به استثنای شارژ بی سیم.

جالب اینجاست که Fit Pros در واقع جایگزین هیچ عضو دیگری از خانواده Beats نمی شود. Power Beats Pro، Studio Buds و تمام واحدهای متصل به هم هستند. در اینجا مقداری افزونگی وجود دارد، اما Beats همیشه آن را کمی سریع‌تر و بازنده‌تر از شرکت مادر خود در آن جبهه بازی کرده است.

با قیمت 199 دلار، آنها دقیقاً بین استودیو Beats و Powerbeats Pro قرار دارند. اما برای اکثر افراد در بیشتر موارد (به ویژه آنهایی که مکررا ورزش می کنند)، آنها بهترین گزینه هستند. آنها امروز برای پیش‌سفارش می‌روند و ارسال را از 5 نوامبر آغاز می‌کنند.