چت صوتی به Roblox می آید – TechCrunch

روبلوکس به عنوان یکی از پیشتازان رقابت در ساخت متاورس در حال فکر کردن به آنچه دنیای مجازی واقعاً به آن احتیاج دارد است. و در حالی که این پلتفرم در روند فعلی خود کمبودی نداشته است – در ماه جولای ، 47 میلیون کاربر فعال روزانه از آن برخوردار بودند – اما به دنبال این است که راهی را برای تجربیات مجازی عمیق تر و غنی تر ترسیم کند که مردم را برای سالهای آینده باز خواهد داشت.

برای این منظور ، Roblox گام های دقیق اما قاطع در راستای ایجاد چت صوتی در تجربه اصلی این پلتفرم بر می دارد. اولین حرکت: دعوت از گروهی از توسعه دهندگان مورد اعتماد برای بررسی چگونگی ادغام صوتی مبتنی بر مجاورت در تجربیات بسیار محبوب که در قلب پلتفرم می تپد-از بازی های خنک ، موج دار و موجدار گرفته تا شروع بازی در اسکیت با پشتیبانی ونز پارک

با استفاده از صدای فضایی ، کاربران قادر خواهند بود از طریق چت صوتی زنده با سایر افراد نزدیک صحبت کنند. Roblox محصول صوتی جدید خود را به عنوان یک فرمت طبیعی نحوه عملکرد چت متنی در حال حاضر می داند ، اما به جای حباب های متنی که روی سر یک نماد ظاهر می شود و برای هر کسی در اطراف آنها قابل مشاهده است ، بازیکنان قادر خواهند بود به طور طبیعی با افراد دیگر صحبت کنند. برخورد کردن

بگویید که در یک اسکیت پارک مجازی در Roblox با صدای فضایی فعال هستید ، در حال گذراندن هستید: اسکیت بازها در نیمه لوله با شما بلند و واضح صدا می دهند ، درست مانند در زندگی واقعی. اما شما نمی توانید بشنوید که شخصی در پیاده رو آن طرف خیابان راه می رود ، زیرا آنها خیلی دور هستند. برای داشتن یک مکالمه خصوصی با یکی از دوستان نزدیک ، می توانید پوست خود را جدا کرده و به سمت مغازه ای واقع در طبقه پایین بروید.

مانوئل برونشتاین ، مدیر ارشد محصول Roblox در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: “همانطور که ما در مورد آینده ارتباطات در metaverse فکر می کنیم ، فکر می کنیم که این ارتباط باید بسیار طبیعی باشد و بسیار شبیه به نحوه ارتباط ما در دنیای واقعی باشد.” اما می تواند از برخی محدودیت هایی که فیزیک و فضا در دنیای واقعی ایجاد می کند ، فراتر رود. “

برونشتاین در ماه مارس به این شرکت پیوست و گوگل را ترک کرد تا به درک ویژه روبلوکس در مورد متاورس کمک کند. قبل از رفتن به Roblox ، برونستاین در تیم های محصول در Zynga ، Xbox و YouTube کار می کرد – سه شرکت بسیار متفاوت که احتمالاً به کارهای مساوی مربوط می شوند.

“اگر به متاورس به عنوان تجسم بعدی جایی فکر کنید که می دانید می توانم خرید کنم یا می توانم به کنسرت بروم ، می توانم به مدرسه بروم ، فکر می کنم شما باید برای همه افراد جامعه مناسب باشید و شما باید هر دو محتوا ، قوانین ، ویژگی هایی را که همه این رفتارها را پشتیبانی می کند ، ایجاد می کنند. ” “و بخشی از رساندن صدا به پلت فرم این است که اطمینان حاصل شود که مخاطبان قدیمی ما راه طبیعی برقراری ارتباط را دارند.”

چت صوتی بسیار در راه Roblox است ، اما این بدان معنا نیست که یک شبه ظاهر می شود – و این از نظر طراحی است. این شرکت از گروه اولیه ای از 5000 توسعه دهنده که همگی 13 سال به بالا هستند ، دعوت می کند تا قابلیت های چت صوتی فضایی جدید را در فضای اجتماعی Roblox سفارشی امتحان کنند.

“ما مجموعه ای از ویژگی های مرتب را در آنجا و مکان هایی برای گپ زدن و معاشرت آنها قرار داده ایم و آنها قادر خواهند بود از کدی که برای آن فضای اجتماعی نوشتیم یاد بگیرند … بنابراین چند هفته بعد یا یک ماه بعداً آنها می توانند آن را در تجربیات خود قرار داده و آن را روشن کنند. “

برونشتاین تأکید می کند که Roblox این روند را به آرامی انجام می دهد و ابزارهای جدید تعدیل و ایمنی را به موازات آن ایجاد می کند. پخش صدا به آرامی پیش می رود ، از حلقه توسعه دهندگان انتخاب شده شروع می شود و به تدریج از آنجا گسترش می یابد زیرا شرکت احساس اطمینان می کند که می تواند با ابزارهای تعدیل کننده خود ، محیطی به اندازه کافی امن ایجاد کند.

برونشتاین می گوید: “من فکر می کنم ما می خواهیم آن را به آرامی پیش ببریم و می خواهیم در حین مطالعه یاد بگیریم.” “ما همانطور که اشاره کردم ممکن است با توسعه دهندگان شروع کنیم. به احتمال زیاد بلافاصله پس از آن ، می توانیم به تماشاگران بالای 13 سال برویم و مدتی در آنجا پارک کنیم تا قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را برای مخاطبان جوانتر باز می کنیم ، دقیقاً بدانیم که آیا همه قطعات در جای خود قرار دارند یا خیر. “

Roblox برای تعدیل گستردگی دنیای مجازی ، از ترکیبی از اسکن خودکار و یک تیم ایمنی 3000 نفره از بازبین های انسانی استفاده می کند. مانند هر شبکه اجتماعی دیگر ، بازیکنان می توانند سایر بازیکنان را گزارش دهند ، مسدود کرده و آنها را بی صدا کنند تا تجربه های خود را راحت تر احساس کنند. و از آنجا که نیمی از بازیکنان زیر 13 سال سن دارند ، Roblox به والدین گزینه هایی را می دهد که چه نوع تجربه های مناسب سن را مجاز می دانند و برای مواردی مانند چت متنی تغییر می دهد. اگر گپ صوتی به گروه های سنی جوانتر راه پیدا کند ، والدین می توانند آن را به طور کامل غیرفعال کنند.

جمعیت زیر 13 سال Roblox شامل بخش عظیمی از کاربران آن است ، اما تعداد شگفت انگیزی از بچه های بزرگتر و جوانان نیز آنجا حضور دارند. به گفته این شرکت ، 50 درصد از کاربران آن بالای 13 سال سن دارند و در بین نوجوانان 17 تا 24 ساله شاهد بیشترین رشد کاربران بوده است. Roblox در حال جذب کاربران جدید است ، اما کاربران اصلی آن نیز در حال بزرگ شدن هستند و شرکت می داند که باید در کنار آنها رشد کند.

این که آیا چت صوتی برای کاربران جوانتر راه اندازی شود یا خیر ، Roblox به خوبی می داند که حفظ محیط مجازی با احساس امنیت و دوستانه در چت صوتی یک چالش بزرگ است. این شرکت قصد دارد بر اساس گزارشات مبتنی بر استفاده کاربران ، در حین انتشار صدا تکیه کند و در حال بررسی ابزارهای دیگری است که می تواند این تلاش ها را تقویت کند. این شرکت در حال بررسی چند ابزار مختلف است ، از جمله ضبط خودکار قطعه ای از مکالمه درست قبل از گزارش کاربر به عنوان راهی برای بدست آوردن رفتار بد برای داوران. همچنین علاقه مند به گسترش سیستم های شهرت است که به طور خودکار کاربرانی را که تعداد مشخصی اعتصاب علیه آنها دارند محدود می کند.

Roblox دقیقاً مانند هر پلتفرم اجتماعی ، به گزارشات کاربران بسیار وابسته است ، که بار نامتناسبی را بر دوش کاربران به دلیل نفرت و مزاحمت می اندازد – نتیجه ناگواری که هیچ شرکت اجتماعی منابع انسانی را به درستی برای حل آن اختصاص نداده است.

بعدی در نقشه راه صوتی

برونشتاین صوت فضایی را “یکی از اجزای” دیدگاه روبلوکس در ارتباطات طبیعی توصیف می کند. مرحله بعدی ادغام یک تجربه چت صوتی است که در سراسر تجربه ها پایدار است ، و به کاربرانی که یکدیگر را می شناسند اجازه می دهد حتی زمانی که کار مشابهی را انجام نمی دهند ، با هم معاشرت کنند. برای هرکسی که در ابتدای این ماه به خرید آرام شرکتی به نام Guilded توسط شرکت توجه کرده باشد ، این تعجب آور نخواهد بود. اگرچه کار Roblox روی صدا قبل از خرید است ، Guilded زمینه را برای برنامه های آینده صداگذاری Roblox فراهم می کند

Guilded ، یکی از رقبای Discord ، به طور مشابه یک بستر چت برای گیمرها ایجاد کرد و در صحنه بازی رقابتی که Discord افق های خود را فراتر از بازی گسترش داد ، دوچندان کرد. فراتر از چت صوتی گروهی ، Guilded به بازیکنان برنامه زمانبندی و ابزارهای مدیریت اجتماعی می دهد که زحمت سازماندهی رویدادهای اجتماعی پیچیده آنلاین را آسان می کند ، مانند نزاع بیست و چند گیمر عجیب و غریب برای اجرای حملات در World of Warcraft.

برونشتاین گفت: “در آینده نزدیک ، Guilded یک نقشه راه شگفت انگیز دارد ، ما می خواهیم فقط با آن نقشه راه ادامه دهیم و آن را بدون هیچ گونه ادغام سخت در این مرحله توسعه دهیم.”

به متاورس

اعتدال را کنار بگذاریم ، اساساً هیچ چیزی به روش روبلوکس وجود ندارد. این شرکت در ماه مارس به بازار عمومی رفت و امروز ارزش آن 49 میلیارد است و به راحتی یکی از با ارزش ترین شرکت ها در زمینه بازی است. سرمایه گذاران ، تولیدکنندگان محتوا و غول های فناوری به طور یکسان تمام وقت در metaverse حضور دارند و در واقع ، به نظر می رسد یک شرط کاملا مطمئن است.

Metaverse در حال حاضر یک اصطلاح شلوغ است ، اما بیشتر مختصر است تا تبلیغات خالی. وقتی مردم در مورد متاورس صحبت می کنند ، عموماً منظورشان برانگیختن آینده نگرانه دنیای مجازی به هم پیوسته است – فضاهای آنلاین که می توانیم در آنها حرکت کنیم ، معاشرت کنیم و در داخل آنها خرید کنیم (خوب یا بد ، آن قسمت آخر کلیدی است). این که آیا همه اینها در واقعیت مجازی خواهد بود یا خیر و چه زمانی محل بحث است ، اما در واقع به هم پیوسته بخش بزرگترین چالش است در عصر برنامه ، نرم افزار با طراحی طراحی شد. اما برای تحقق وعده متاورس ، خود مجازی و چیزهای مجازی ما باید بتوانند به صورت سیال در دنیای آنلاین حرکت کنند.

چند شرکت در این زمینه جلوتر هستند و تصادفی نیست که دو مورد از بزرگترین آنها ، Roblox و Fortnite-maker Epic-که بیشتر به دلیل دنیای مجازی مربوطه مجهز به آواتارهای قابل تنظیم ، اقتصاد درون بازی و یک لایه اجتماعی یکپارچه شناخته شده اند. -در حال افزایش محتوای ایجاد شده توسط کاربر هستند. این تجربیات و توانایی ملاقات راحت با دوستان هنگام انجام کارها در آنها و جاهای دیگر در فضای مجازی ، چیزی است که متاورس در مورد آن صحبت می کند.

اکثر بزرگسالان به سختی می توانند جذابیت دنیای محصور و حومه ای را که کودکانشان دوست دارند در آن حضور داشته باشند درک کنند ، اما روبلوکس در مورد جایی که زندگی آنلاین در آن وجود دارد ، چیزی اساسی را درک می کند. رفتنبه یا بهتر بگویم به کجا می رویم – به دنیای آنلاین مانند Roblox.