چرا آمازون یک ربات خانگی ساخت – TechCrunch

مدیر عامل iRobot یک بار با یک چشمک به من گفت که تا زمانی که یک فروشنده خلاء نشد ، یک روباتیک واقعاً موفق نشد. این خط خوبی است ، و خطی است که به برخی از حقایق اساسی در مورد صنعت خیانت می کند. روبات ها سخت هستند و از بسیاری جهات روبات های خانگی دو چندان هستند.

این که هیچکس نتوانسته است کد را فراتر از موفقیت وحشی خلاءهای روباتیک مانند Roomba بشکند ، به دلیل عدم تلاش نیست. تا به امروز ، این تا حد زیادی حوزه استارتاپ هایی مانند Anki و Jibo (یا استثنای کمیاب کوری ایجاد شده توسط بوش) بوده است ، اما امروز آمازون اعلام کرد که منابع عظیم خود را پشت این مشکل می اندازد.

اعتبار تصویر: آمازون

در واقع ، این کار بیشتر از این انجام می دهد. این شرکت به تازگی اولین ربات خود به نام Astro را معرفی کرد. این محصول اولین قدم های کودک خود را به عنوان بخشی از برنامه Day One Edition آمازون بر می دارد. قبلاً آمازون از این پلتفرم به شیوه ای مشابه Kickstarter یا Indiegogo استفاده کرده بود ، جایی که مشتریان به طور م withثر با پیش خرید خود رای می دادند. این ربات جدید ، که نام خود را با سگ جتسون ، آهنگی در اولین تیم استریپس و تیم بیس بال لیگ برتر در هوستون به اشتراک می گذارد ، به صورت محدود در اواخر امسال در دسترس خواهد بود. Astro بسیار دور و بلند پروازانه ترین دستگاهی است که با این برنامه راه اندازی شده است ، که تا کنون مواردی مانند چاپگر رسید و ساعت فاخته هوشمند را شامل می شود. همچنین گرانترین آن با برچسب قیمت 999 دلار است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

این ربات در هنگام پرتاب سه عملکرد اصلی را انجام می دهد:

  1. امنیت خانه
  2. نظارت بر عزیزان
  3. ارائه نوعی نسخه تلفن همراه از تجربه Alexa در خانه

این شرکت تقریباً چهار سال پیش کار بر روی این ربات را آغاز کرد و از بخشهای مختلف آمازون برای ساخت یک ربات خانگی کاملاً واقعی استفاده کرد.


ما در حال راه اندازی یک خبرنامه رباتیک هستیم! لطفاً برای دریافت Actuator در صندوق ورودی خود به محض انتشار اولین شماره ثبت نام کنید! رایگان!


چارلی تریچلر ، معاون آمازون ، به TechCrunch می گوید: “ما در مورد هوش مصنوعی ، بینایی کامپیوتر و قدرت پردازش صحبت کردیم و یکی از موضوعاتی که مطرح شد رباتیک بود.” “چگونه روباتیک تغییر کرده است تا شاید برای مصرف کنندگان امکان پذیر باشد. البته ما تجربیات زیادی در زمینه استفاده از روباتیک در مرکز تکمیل خود داریم ، اما ما فکر کردیم که شما چه کاری می توانید برای مصرف کننده در خانه انجام دهید تا کارها راحت تر شوند یا آرامش بیشتری ایجاد شود. این باعث شد که ما در مورد آن فکر کنیم و در پایان می گفتیم: “جیزی ، آیا کسی فکر می کند که ما تا 5 تا 10 سال دیگر روباتیک در خانه نخواهیم داشت؟” ”

اعتبار تصویر: برایان هیتر

Amazon Robotics – که در سال 2012 با خرید شرکت Kiva Systems شروع به کار کرد – تابلویی برای ایده های تیم مصرف کننده تشکیل داد. اما روبات های موجود این شرکت صنعتی هستند و در درجه اول بر تحویل بسته ها در کمترین زمان ممکن متمرکز شده اند. سرانجام ، آمازون گفت که باید بسیاری از اجزای Astro را از ابتدا بسازد – از جمله مهم ترین آنها SLAM (بومی سازی و نقشه برداری همزمان) است که برای نقشه برداری و پیمایش خانه استفاده می کند.

این آخرین نکته من را بسیار شگفت آور کرد ، نه تنها با توجه به پیچیدگی این پروژه (این چیزی است که iRobot به طور م forثر برای یک دهه در حال تکرار بوده است) ، بلکه با توجه به برخی از فناوری های رباتیک آمازون که در حال حاضر در آن قرار دارد. مهمتر از همه ، این شرکت Canvas ، یک استارتاپ سبد انبار کاملاً مستقل را در سال 2019 خریداری کرد. اما آمازون اصرار دارد که سیستم جدید SLAM از ابتدا ساخته شده است ، و در حالی که به دنبال خرید استارتاپ های روباتیک بود ، در نهایت این کار را نکرد سفارش ساخت Astro با این حال ، سایر فناوری های داخلی از جمله نظارت امنیتی Ring و انواع الکسا و فناوری های خانگی ، ساخته شده در این ربات ، که دارای دستیار هوشمند آمازون است ، نقش داشتند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من هفته گذشته این فرصت را داشتم که با Astro ارتباط برقرار کنم و از این منظر این ربات کمی شخصیتی دوگانه داشت. شخصیت اصلی این ربات را می توان به عنوان چیزی شبیه R2-D2/BB8 یا Wall-E توصیف کرد. روی صورت آن که عملاً یک صفحه نمایش یا یک تبلت است ، یک جفت چشم مینیمالیستی دارد – مانند مجموعه ای از حروف کوچک و بزرگ “o”. آنها هر از گاهی پلک می زنند و به حرکت در می آیند ، اما به هیچ عنوان به اندازه آنچه آنکی برای انیمیشن سازان سابق پیکسار و دریم ورکس استخدام کرد تا با Cozmo استخدام کنند ، گویا نیستند.

این امر با تپش های گاه و بی گاه افزایش می یابد ، که droids های فوق الذکر جنگ ستارگان را به یاد می آورد. این ربات را می توان با “هی آسترو” احضار کرد ، اما هنگامی که شما نیاز به گفتگوی مستقیم تر دارید ، این امر به “الکسا” نیاز دارد ، در این مرحله ، دستیار صوتی آشنا کار را بر عهده می گیرد.

صفحه نمایش لمسی 10 اینچی Astro علاوه بر ارائه شخصیت ، به عنوان یک صفحه نمایش استاندارد Echo Show نیز عمل می کند ، بنابراین می توانید کارهایی مانند تماشای فیلم ، کنفرانس از راه دور و کنترل خانه هوشمند خود را انجام دهید. صفحه نمایش به تنهایی حرکت می کند و می تواند به صورت دستی 60 درجه کج شود تا ظاهر بهتری داشته باشد. صفحه نمایش همچنین از تشخیص چهره Visual ID جدید آمازون برای شخصی سازی تعاملات با Astro پشتیبانی می کند.

یک جفت بلندگو نیز روی صفحه وجود دارد. اگرچه خود ربات به طور شگفت انگیزی آرام است (این خلاء روباتیک نیست). در واقع ، آمازون به من می گوید که آنها مجبور بودند صدای الکتریکی را به عنوان یک ماشین برقی معرفی کنند ، بنابراین می دانید چه موقع در خانه حرکت می کند. با این حال ، گاهی اوقات صدای سروو را می شنوید ، هنگامی که با تغییر جهت چرخ های خود می چرخد.

در قسمت عقب یک سطل بار وجود دارد (که دارای یک لیوان محافظ اختیاری است) که می تواند تا 4.4 پوند را حمل کند. داخل آن یک پورت USB-C وجود دارد تا بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. خود Astro یک بارانداز شبیه Roomba دارد و شارژ آن از صفر تا کامل کمتر از یک ساعت طول می کشد.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

جای تعجب نیست که تعداد زیادی سنسور روی صفحه وجود دارد. این شامل سنسورهای مجاورت است که در پایه آن تعبیه شده است و یک جفت دوربین ، از جمله یک RGB پنج مگاپیکسلی که در قاب صورت/صفحه آن تعبیه شده است. دیگری غافلگیرکننده تر است و از بالای سر بیرون می زند. این دوربین 12 مگاپیکسلی RGB/IR برای اهداف پخش زنده استفاده می شود. پایه جمع شونده آن می تواند به ارتفاع چهار فوت نیز گسترش پیدا کند تا به نوعی پریسکوپ برای ظاهر بهتر روبات عمل کند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

با گذراندن حدود یک ساعت با ربات و سازندگان آن ، باید بگویم که من از آنچه تیم در اینجا ساخته است بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. البته این س ofال که چند نفر علاقه مند به مالکیت آن چیز هستند کاملاً متفاوت است. این شرکت می گوید Astro را در “هزاران” خانه آزمایش کرده است تا برخی از مشکلات را حل کند – مانند گیر افتادن در گوشه و کنار. برنامه Day One یک بتا عمومی کمتر از روشی برای سنجش علاقه مشتری به محصول است.

“من فکر می کنم این اولین سری از ربات هایی است که ما انجام می دهیم. این یک برنامه فقط برای دعوت است-ما می خواهیم مطمئن شویم که افرادی که از Astro استفاده می کنند ، با توجه به چالش خانه ها و فضاهای مختلف ، می توانند تجربه ای عالی با آن داشته باشند. ” “همانطور که ما در دراز مدت فکر می کنیم ، وقتی به رباتیک مصرف کننده فکر می کنیم ، البته ما می خواهیم انواع مختلف محدوده قیمت و قابلیت ها را داشته باشیم و به عنوان بخشی از آن محصول اصلی اصلی تری را هدایت کنیم. اما ما فکر می کنیم Astro مکان مناسبی برای تأیید مجدد تمام کارهایی است که برای ایجاد ارزش از روز اول انجام داده ایم و اطمینان حاصل می کنیم که آنچه انجام داده ایم واقعاً برای مصرف کننده منطقی است. وقتی ارسال محصول را در اواخر سال شروع کنیم ، ما علاقه مند به دریافت این بازخورد خواهیم بود. “

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021