چرا آوردن خمیر دندان اورژانسی می تواند یک تجارت بزرگ باشد – TechCrunch

با سلام و خوش آمدید به Equity ، پادکست TechCrunch با تمرکز بر سرمایه گذاری خطرپذیر ، جایی که ما اعداد پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

این برنامه چهارشنبه ما است ، جایی که ما به یک موضوع واحد می پردازیم. این بار ما نگاهی به دنیای تحویل درخواستی در اروپا انداختیم ، با تمرکز ویژه بر روی بخش مواد غذایی به اصطلاح “فوری” و اقلام راحتی را تحویل دادیم. برای کمک به ناتاشا و دنی و الکس با گذراندن موضوع ، ما از Alum TechCrunch و معاون فعلی در Zapp ، شرکتی در بخش مورد بحث ، استفاده کردیم ، استیو اوهیر برای گفتگو با ما

ما وقت خود را صرف گفتگو از طریق موارد زیر کردیم:

  • اخبار اخیر از این بخش ، از جمله اینکه Getir ترکیه به تازگی یک سرمایه جدید جمع آوری کرده است و ویزی به دنبال خروج است. مورد اخیر با بحث در مورد تحکیم در فضا مهم شد.
  • استیو یک مرور کلی از Zapp به ما داد و اینکه چگونه رویکرد آن به مادون قرمز می تواند به اقتصاد آن کمک کند.
  • ما در مورد GoPuff و ثروت اقتصادی آن صحبت کردیم ، که از نظر جمع آوری کمک های مالی محکم است ، حتی اگر س questionsالات مربوط به سوددهی آینده هنوز مطرح باشد.
  • و در مورد سوال همه گیر همه گیر ، استیو در مورد رفتار مصرف کننده در صورت باقی ماندن در وضعیت فعلی-در چه زمانی؟ -همه گیری COVID-19 سرانجام ما را ترک می کند.

جمعه برگشتیم! پس چت کن!

ارزش سهام هر دوشنبه در 7:00 صبح PST ، چهارشنبه و جمعه در 6:00 صبح PST کاهش می یابد ، بنابراین در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران!