چرا باید از 275 میلیون دلار افزایش TripActions برای fintech تشکر کرد – TechCrunch

قبل از همه گیری COVID-19 ، TripActions عمدتا به دلیل ادغام بسیاری شناخته می شد جنبه های رزرو سفرهای شرکتی – پروازها ، هتل ها و اتومبیل های کرایه ای – با پیگیری هزینه.

اما مستقر در پالو آلتو TripActions یکی از استارتاپ هایی بود که از همه گیری کووید -19 بسیار ضربه خورد. در حقیقت ، بحران جهانی منجر به آن شد طبق گفته مدیر عامل و بنیانگذار آریل کوهن ، درآمد آن به 0 دلار کاهش می یابد. در مارس 2020 ، این شرکت خبرساز شد اخراج نزدیک به 300 کارمند در مواجهه با کندی تجارت در ارتباط با همه گیری.

در آن زمان بود که TripActions تصمیم گرفت زمان بندی محصول هزینه fintech خود ، TripActions Liquid را که تنها یک ماه قبل از همه گیری راه اندازی شده بود ، تسریع کند. از آنجا که این بیماری همه گیر منجر به افزایش دیجیتالی شدن در سراسر صفحه شد ، کارکنان ناگهان در مورد هزینه های خارج از دفتر تصمیم گیری می کردند و تجار بیشتری پرداخت های دیجیتالی را قبول می کردند.

کوهن به TechCrunch گفت: “ما به سرعت متوجه شدیم که نیازهای مشتریان خود را برطرف می کنیم تا نه تنها هزینه سفر ، بلکه تمام هزینه کارکنان شرکت را مدیریت کنیم.” وی گفت: “ما می دانستیم که کارکنان پراکنده شده اند و به جای سفر ، اکنون تجهیزات اداری خانه و نرم افزارهای مجازی را افزایش می دهند. و بنابراین ما انواع هزینه هایی را که کارکنان می توانند ارائه دهند ، گسترش دادیم. “

ثابت شده است که این محور یک حرکت هوشمند برای این شرکت است ، زیرا امروز اعلام کرد که 275 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری “رشد” سری F با ارزش 7.25 میلیارد دلار جمع آوری کرده است. Greenoaks هدایت تامین مالی را بر عهده داشت ، که شامل “مشارکت قوی” از Elad Gil ، شرکای Base و “همه سرمایه گذاران اصلی مالی موجود” بود. حامیان قبلی این شرکت شامل Andreessen Horowitz (a16z) ، Zeev Ventures ، Lightspeed Venture Partners و Group 11 هستند.

TripActions سرمایه گذاری 155 میلیون دلاری سری E را در اوایل سال جاری به ارزش 5 میلیارد دلار بست. با آخرین دور ، این شرکت از ابتدای سال 2015 تا کنون 1.3 میلیارد دلار جمع آوری کرده است – حدود 780 میلیون دلار از آن در دوران همه گیری تأمین شده است.

آخرین منابع مالی به چند دلیل قابل توجه است. برای اولین بار ، این نشان می دهد که TripActions از یک راه اندازی اصلی “سفرهای شرکتی” به عنوان یک شرکت مدیریت هزینه است. این بدان معناست که در طبقه بندی فن آوری های سریع در حال رشد مانند Brex و Ramp قرار دارد. اما بزرگترین تفاوت از نظر کوهن این است که این دو شرکت “از سفر متفاوتند »و بنابراین تمرکز بیشتر بر شرکتهای کوچک و متوسط ​​و TripActions بیشتر بر شرکتهای سازمانی.

وی گفت: “همچنان که TripActions همچنان بازار مسافرتی را مختل می کند ، TripActions Liquid جایگزین راه حل های سنتی مدیریت هزینه می شود.” “هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه T&E واحد و واحد نیست [Travel & Expense] راه حلی برای شرکت های تجاری در مقیاس جهانی. “

امروزه TripActions بیش از 5000 مشتری دارد ، از جمله Crate & Barrel ، Wayfair ، Pinterest ، Lyft ، Zoom ، Toast ، Amplitude ، Ancestry ، Box ، Axios ، SXSW ، Glassdoor ، SurveyMonkey ، Lennar و Qualcomm.

TripActions

اعتبار تصویر: TripActions

در حالی که کوهن از افشای ارقام سخت درآمد خودداری کرد ، او گفت که TripActions اکنون از نظر حجم رزرو و درآمد از سطح قبل از بیماری همه گیر فراتر رفته است. کوهن افزود ، این استارتاپ ، بودجه کل سفر خود را تحت مدیریت بیش از دو برابر کرده است ، در حالی که بودجه هزینه تحت مدیریت 1400 درصد رشد کرده است. و ، در شش ماه گذشته ، TripActions Liquid بیش از 500 درصد رشد حجم معاملات و نزدیک به 400 درصد رشد در کاربران فعال را ثبت کرده است. برنده های اخیر مشتریان شرکت شامل Heineken ، Snowflake ، Thomson Reuters و Adobe است.

TripActions در حال حاضر 1500 کارمند دارد در حالی که در ماه مارس 2020 تعداد کارکنان خود 800 نفر اعلام کرد.

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود در درجه اول استفاده کند TripActions Liquid ، پرداخت های fintech و راه حل مدیریت هزینه را با هدف گسترش بیشتر در سطح جهانی دو برابر کنید.

همچنین در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری “عمیق تر” در Reed & Mackay است ، آژانس که اخیراً آن را خریداری کرده است و پشتیبانی سطح بالا (از جمله VIP و M&E برای TripActions) را ارائه می دهد. TripActions همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش وسیع تری در اروپا است که 30 درصد از تجارت آن را به خود اختصاص داده است. به طور خاص ، این شرکت قصد دارد در سال مالی جاری بیش از 150 نفر در انگلستان ، اسرائیل و سراسر اروپا اضافه کند.

این شرکت همچنین قصد دارد به سرمایه گذاری در سفرهای اصلی با هدف تبدیل شدن به “ابزار ضروری برای شرکت ها در آینده ورود به کار” ادامه دهد. به طور خاص ، پیشنهاد رزرو مسافرتی شخصی خود ، Lemonade را ادامه می دهد ، که کوهن می گوید حجم رزرو در این سال مالی تقریباً 10 برابر شده است.

نیل مهتا ، بنیانگذار و شریک مدیریت گرینواکس ، در بیانیه ای کتبی گفت: “تغییرات دریایی در صنایع مسافرتی و سرمایه گذاری شرکت ها در حال انجام است زیرا شرکت ها به دنبال راه حل های قدرتمند و ساده سفر در اقتصاد پس از همه گیری هستند.” “TripActions به سرعت در بین برخی از بزرگترین شرکت های جهان طرفدار پیدا کرده است و هیچ شرکتی موقعیت مناسبی برای پیشگامی در مسیر بهبود سفرهای جهانی ندارد.”

سرمایه گذار Elad Gil ، که اخیراً سرمایه شخصی خود را جمع آوری کرده است ، TripActions را “یک شرکت N-of-1 در یک TAM عظیم” توصیف می کند.

وی گفت که این شرکت به خوبی عمل کرده است و همچنان این کار را ادامه می دهد.

گیل از طریق ایمیل نوشت: “شما شروع به دیدن سفرهای تجاری سریع کرده اید و TripActions در موقعیت مناسبی قرار دارد تا از این فرصت استفاده کند.” “و ، مشاغل اضافی جدید مانند Liquid به خوبی مقیاس می گیرند.”

به طور کلی ، او معتقد است که این استارتاپ “بسیاری” ارائه می دهد دارای ویژگی های عالی برای بهبود تجربه سفر ، از جمله ویژگی های هوشمندانه در برنامه ریزی سفر مربوط به COVID. “