چرا بنیانگذاران “باید به چرخش خود ادامه دهند”

آیا شما یک مرحله اولیه هستید بنیانگذار که در حال ساخت یک تک شاخ است؟

شریک موسس NFX، جیمز کریر، می‌خواهد در زمان شما صرفه‌جویی کند: استارت‌آپ‌هایی که به شرکت‌های میلیارد دلاری تبدیل می‌شوند، سه شکل اساسی از قابلیت دفاع دارند.

  • اثرات شبکه: محصول شما با استفاده بیشتر از آن ارزش بیشتری پیدا می کند.
  • جاسازی: خدمات خود را به قدری عمیق ادغام کنید که مشتریان «نمی توانند آنها را از بین ببرند».
  • حلقه‌های داده: داده‌ها را جمع‌آوری، پردازش و عمل می‌کند.

او در ماه گذشته در TechCrunch Early Stage گفت: «این واقعاً فقط در مورد کسب و کارهای بزرگ و در حال تغییر دنیا صحبت می کند که تأثیر زیادی دارند و می توانند یک میلیارد دلار یا بیشتر ارزش داشته باشند. “این چیزی است که ما در آن سرمایه گذاری می کنیم. و آنچه من امروز در مورد آن صحبت می کنم فقط برای افرادی است که می خواهند آن نوع مشاغل را ایجاد کنند.”

کوریر پس از ارائه یک سخنرانی که قبلاً در مدرسه بازرگانی هاروارد، استنفورد و MIT به اشتراک گذاشته بود، مدل‌های ذهنی را که بنیانگذاران تک‌شاخ اتخاذ می‌کنند، تشریح کرد و توصیه‌های صادقانه‌ای را برای کارآفرینان در مراحل اولیه ارائه کرد.

ریسک بازار را نپذیرید – چیزهایی را پیدا کنید که مردم می خواهند و فقط کار بهتری در آن انجام دهید. این رایج ترین راه برای رسیدن به یک شرکت تک شاخ است.” جیمز کوریر، شریک موسس NFX

او گفت: «این تصور که 99 درصد تعریق و 1 درصد تصور است، درست نیست، زیرا ایده درست در آن قدرت دارد. “ایده مناسب در زمان مناسب استعدادهای مناسب را برای شما جذب می کند، سرمایه را برای شما جذب می کند – بسیار خوب، مطبوعات را برای شما جذب می کند که استعدادهای بیشتر، سرمایه بیشتری را برای شما جذب می کند.”

کوریر گفت: فرهنگ پاپ و روزنامه‌نگاری فناوری بنیان‌گذارانی را که برای ماه عکس می‌گیرند، شیر می‌کنند، «بنابراین اکثر مردم به داشتن ایده فکر می‌کنند. در انجام این کار، آنها ریسک بازار را با ریسک اجرایی مبادله کردند که مدیریت آن بسیار ساده تر است.

ریسک بازار را نپذیرید – چیزهایی را پیدا کنید که مردم می خواهند و فقط کار بهتری در آن انجام دهید. این رایج ترین راه برای رسیدن به یک شرکت تک شاخ است.”

طبق گفته کریر، که یک سرمایه‌گذار فرشته در Lyft، DoorDash و Patreon بود، NFX هر سال حدود 8000 معامله را بررسی می‌کند، اما فقط در حدود 30 معامله سرمایه‌گذاری می‌کند. منطقه مرده – اگر ایده های بد را دنبال کنید، این منطقه انرژی های زندگی شما را هدر می دهد.