چرا و چه زمانی استارتاپ ها باید به منابع مختلف سرمایه مراجعه کنند – TechCrunch

سرمایه گذاری خطرپذیر محبوب است منبع سرمایه برای استارتاپ های اولیه ، اما قطعاً تنها آن نیست. بدهی یک جایگزین فزاینده محبوب است ، همانطور که تأمین مالی مبتنی بر درآمد غیرقابل کاهش است.

بنابراین ، ما از Accel Partner آرون ماتیو ، بنیانگذار و رئیس Clearco ، Michele Romanow ، و بنیانگذار و مدیرعامل Pipe ، هری هرست ، دعوت کردیم تا هفته گذشته TechCrunch Disrupt 2021 را مورد بحث قرار دهند تا در مورد روش های مختلف شرکت ها برای افزایش سرمایه و بهترین راه ها صحبت کنند. راهی برای استارتاپ هابه (متأسفانه هرست قطع برق داشت بنابراین برای کل پنل در دسترس نبود).

Clearco و Pipe هر دو تأمین مالی مبتنی بر درآمد را ارائه می دهند و هر دو مبالغ زیادی از سرمایه گذاری خود را جمع آوری کرده اند ، برخی ممکن است به طعنه بگویند. اما رومانو و هرست بر این عقیده تأکید داشتند که سرمایه گذاری خطرپذیر و سایر اشکال سرمایه نباید “متقابلاً منفرد” باشد.

رومانو گفت: “من واقعاً فکر می کنم بزرگترین شرکت های موجود در مجموعه ما به طور گسترده از مجموعه های مختلف سرمایه مختلف استفاده می کنند.” “من شما را تشویق می کنم که تحقیقات خود را در مورد اینکه چه نوع سرمایه ای برای کدام مرحله از شرکت مناسب است و برای چه هدف خاصی استفاده می کنید ، انجام دهید. و اگر این کار را بکنید ، فکر می کنم خواهید دید که در پایان روز بسیار کم رقیق تر می شوید. و در واقع با گذشت زمان اهرم بیشتری پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد خیلی سریعتر مقیاس بندی کنید. “

متیو استدلال کرد که اکثر استارتاپ ها در واقع هستند نه مناسب برای سرمایه گذاری سرمایه گذاری “سرمایه گذاری سرمایه گذاری گران است و بسته به اینکه از چه کسی سرمایه گذاری می کنید ، با انتظارات خاصی همراه است. ”

رومانو خاطرنشان کرد که آیا م aسس باید سرمایه گذاری خطرپذیر یا سایر انواع تأمین مالی را انتخاب کند یا خیر ، بستگی به این دارد که آنها قصد دارند از این پول برای چه چیزی استفاده کنند. به عنوان مثال ، اگر یک استارتاپ به دنبال سرمایه ای بود که برای موجودی و تبلیغات هزینه کرد ، دلارهای خطرپذیر بهترین گزینه نخواهد بود. رومانو گفت: “واقعاً منطقی نیست که از سرمایه اولیه با ارزش در مراحل اولیه صرف نظر کنیم تا کاری انجام دهیم که هزینه قابل تکرار و مقیاس پذیری با بازدهی ثابت باشد.”