چرا Discord شما را مجبور می کند نام خود را تغییر دهید؟

برنامه محبوب چت و استریم Discord باعث می شود که هر یک از کاربران خود نام خود را تغییر دهند، و شما می توانید ببخشید که چرا اصلاً چنین حرکت مخربی انجام می دهید. اما بنیانگذاران این پلتفرم می گویند که این امر بیش از آنچه فکر می کنید ضروری است.

معمولاً کاربران Discord با یک نام و شماره تصادفی که با یک علامت هش از هم جدا شده اند شناسایی می شوند – مانند MinaHarker#1897. استانیسلاو ویشنفسکی، یکی از بنیانگذاران، توضیح می دهد که در اصل، مینا هارکر بود، زیرا آنها نیازی به نام های منحصر به فرد نداشتند (شما فقط به کانال یکی از دوستان خود می پیوستید)، اما بعداً زمانی که آنها نیاز به متمایز کردن کاربران با نام های یکسان داشتند، آنها را اضافه کردند. متمایز کننده» عدد چهار رقمی.

همانطور که Discord رشد کرده است، همین سیستم در جای خود باقی مانده است، اما برای اشتراک گذاری خارج از Discord ایده آل نبود. با شخصی در زندگی واقعی ملاقات کنید و می توانید بگویید: “من @BigDraculaEnergy در اینستاگرام هستم” یا هر چیز دیگری. اما تعداد کمی از مردم شماره 4 رقمی یا در واقع حروف بزرگ نام خود را در Discord به یاد می آورند، که در واقع مهم است.

شما می گویید: «خوب، آن را بفهمید،» اما مشکل اینجاست که بسیاری از مردم این کار را نکردند: «تقریباً نیمی از درخواست های دوستی کاربر را با فردی که می خواستند با او مطابقت کنند ارتباط برقرار نمی کند، بیشتر به این دلیل که کاربران اشتباه یا اشتباه وارد می کنند. نام کاربری نامعتبر به دلیل ترکیبی از ممیز مفقود و حروف نادرست،” ویشنفسکی می نویسد، و مشکلات دیگر نیز رایج بودند. این نوع اصطکاک و ناامیدی خبر بدی برای جامعه در حال رشدی است که در تلاش برای دستیابی به مخاطبان جدید است.

بنابراین پس از بحث های طولانی، تیم تصمیم گرفت رویکردی را اتخاذ کند که برای کاربران شبکه های اجتماعی آشنا باشد: یک نام کاربری منحصر به فرد، به علاوه یک نام نمایشی آزادانه که می تواند در هر زمان تغییر کند.

تصویری که قبل و بعد از نام کاربری و نام های نمایشی Discord را نشان می دهد.

مشکل به سادگی این است: با وجود داشتن یک نام، همه اکنون باید نام جدیدی را انتخاب کنند، که ممکن است شبیه به نام قبلی باشد یا نباشد.

اگر دوست ما MinaHarker#1897 بخواهد نام او را رد کند، ممکن است متوجه شود که دیگران قبلاً این کار را انجام داده اند، و اگرچه او قبلاً فقط با نامش شناخته می شد، اکنون باید چیزی را تغییر دهد، شاید نقطه، زیرخط یا اعداد را اضافه کند ( تنها شخصیت های مجاز دیگر). مطمئناً می توان بحث کرد که m1na_h4rk3r گفتن یا جستجوی آن دشوارتر از MinaHarker#1897 است. و با صدها میلیون کاربر که قبلاً هر نامی که می خواستند داشتند، می توانید مطمئن باشید که این نوع تضاد نسبتاً رایج خواهد بود.

کاربران به طور قابل درک از این تغییر ناراحت هستند. ممکن است جستجوهای دوستان ناخوشایند و اغلب ناموفق بوده باشند. اما این یک ناراحتی موقتی است – شما دوباره از دوست خود بپرسید یا اطراف را بررسی کنید و نام صحیح را پیدا کنید. چه چیزی در مورد این نمی تواند توسط یک تابع جستجوی هوشمندتر برای کمک به تمایز بین Jonathan#6733، Jonathan#7633 و Jonathan#3367 برطرف شود؟

در حل برخی از مشکلات، موارد دیگری را نیز معرفی می کند – که برای کاربران رسانه های اجتماعی نیز آشنا خواهد بود. به عنوان مثال، Discord چگونه تضمین می کند که شخصیت های آنلاین قابل توجه مورد هدف جعل هویت قرار نگیرند؟ هر پلتفرمی در نبرد دائمی با جعل‌کنندگان است و به سختی می‌توان انتظار داشت که کاربر معمولی بداند که @ninja یا @ninja_ همان چیزی است که می‌خواهد. (و پس از همه، چرا یک نینجا واقعی نباید یکی از این نام ها را انتخاب کند؟)

دیگران اشاره کرده‌اند که کانال‌های Discord برای عملکردهای خودکار (مانند تولید تصویر Midjourney، یک جامعه عظیم در آنجا) و ربات‌های دوستانه، که ممکن است خراب شوند یا برای کار در شرایط جدید نیاز به بازسازی جدی داشته باشند، عالی هستند. داشتن یک نام مستعار جهانی ممکن است برای همه مفید نباشد. آیا می‌خواهم در کانال K-drama خود با همان نامی که در کانال سیم‌کارت مسابقه‌ای من است شناخته شوم؟

این شرکت امیدوار است با انتشار آهسته و اولویت‌بندی نام‌های کاربری برای افرادی که طولانی‌ترین مدت در این پلتفرم بوده‌اند، از عصبانیت جلوگیری کند. اما این کاربران احتمالاً بیشترین امتیاز را دارند، زیرا زمانی که Discord یک برنامه چت نسبتاً بی‌زحمت برای گیمرها و سایر جوامع بود به آن ملحق شدند – این خزش دائمی به سمت تبدیل شدن به یک شبکه اجتماعی کامل ممکن است در نهایت آنها را به کاوش گزینه‌های جایگزین سوق دهد.