چرا Heroes Jobs ترجیح داد خود را به جای بالا بردن سری A بفروشد؟

Heroes Jobs اخیراً پس از اینکه متوجه شد شرکتش به تنهایی بهتر است، خریداری شد

نه همه استارت آپ ها برای خروج میلیارد دلاری ساخته شده اند – یا اصلاً به عنوان یک شرکت مستقل رشد کنند.

ظاهر شدن سرمایه‌های بعدی آسان به احتمال زیاد منجر به افزایش شدید سرمایه در چند سال منتهی به سال 2022 شد. این بدان معنا نیست که همه این شرکت‌ها به هیچ وجه بد هستند! بسیاری از آنها مشتریان دارند، که ثابت می کند که آنها چیزی را می سازند که مردم می خواهند. برخی از مشاغل احتمالاً حتی درآمد قابل توجهی دارند.

از سوی دیگر، برخی از آن‌ها متوجه خواهند شد که بدون سرمایه‌گذاری خطرپذیر فراوان، مدل کسب‌وکارشان به تنهایی موفق نخواهد بود و باید طرح جدیدی ارائه دهند. Heroes Jobs یکی از آنها بود.

این استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو در سال 2018 راه اندازی شد تا یک LinkedIn برای Gen Z ایجاد کند: راهی غیررسمی تر برای شرکت ها و کارمندان بالقوه برای اتصال با استفاده از ویدئو و ساخت پلت فرمی شبیه به TikTok. این شرکت به تازگی اعلام کرد که به مبلغ نامشخصی توسط JobGet خریداری شده است، یک استارت آپ بازار کار ساعتی که بیش از 50 میلیون دلار سرمایه گذاری خطرپذیر جمع آوری کرده است.

سیریاک لفور، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل هیروز جابز، گفت که علیرغم اینکه شرکت دارای یک برگه مدت امضا شده برای سری A است، ادامه افزایش سرمایه گذاری خطرپذیر به عنوان یک شرکت مستقل دیگر معنی ندارد.