چرا MPG برای خودروهای برقی اهمیت دارد – TechCrunch

اگر صرفه جویی در محیط زیست صرفاً یک انتخاب سبک زندگی است ، خودروسازان و جدیدترین خودروهای برقی آنها ما را تحت پوشش قرار داده اند. Tesla’s Plaid عملکرد را اعلام می کند. Leafs ، ​​Priuses و Volts تواضع را موعظه می کنند. و فورد با پرتاب موستانگ های برقی و F-150 عضلات خود را خم می کند.

اما اگر قرار باشد که انتخاب های مصرف کننده به آینده ای سبزتر کمک کند – اگر بخواهند صرفه جویی در مصرف انرژی را بیش از فلاش انتخاب کنند – به توانایی تصمیم گیری در زمینه خرید هوشمند نیاز دارند. برای فعال کردن آن ، یک چوب اندازه گیری قدیمی از دوران بنزین می تواند مفید باشد: مفهوم مایل در هر گالن.

در عصر خودروهای برقی (EV) ، خرید خودرو دیگر یک امر ساده یافتن یک خودرو با MPG بالا و یک گالن گاز ارزان نیست. هزینه برق گیج کننده است. یافتن اطلاعات قیمت و کارآیی سخت است و درک آن دشوار است. و در نهایت ، شما باید ریاضی را انجام دهید.

این بدان معناست که واحد انتخابی انرژی الکتریکی را بشناسید: کیلووات ساعت یا کیلووات ساعت-رشته ای از شخصیت ها که برای یک کتاب درسی مهندسی مناسب تر است. برای تعیین هزینه ها و رد پای کربن ، رانندگان باید بازی های فکری را حل کنند که کیلووات ساعت را به دلار و مایل تبدیل می کنند.

اگر این کار را نکنید ، به خودروسازان اعتماد دارید که کار مناسب خود و محیط را انجام دهند.

دولت می تواند در حل این مشکل پیش قدم شود. در واقع ، دارد و دارد. از دیرباز برای ذکر قیمت یک گالن ، گالن پمپ شده و کل هزینه پر کردن ، به پمپ های گاز نیاز بوده است. مایل بر گالن یک وسیله نقلیه-که بر روی داشبورد و برچسب MPG هر خودروی جدید نمایش داده می شود-همه را به هم پیوند می دهد.

بنابراین شاید ما در حال حاضر یک وجه مشترک برای عصر EV داریم. یک واحد انرژی ملموس و آشنا که به ما سیب به سیب می دهد تا در مورد هزینه ، کارایی و آلودگی فکر کند.

هموطنان آمریکایی ، سلام کنید – دوباره – به گالن. حتی وقتی خودروی گازسوز را پشت سر می گذاریم ، می توانیم واحد انرژی آن را حفظ کنیم. این ملموس است و اگر برای انرژی موجود در گاز کار کند ، می توانیم آن را برای برق کار کنیم.

به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ، یک گالن گاز بدون سرب حدود 34 کیلووات ساعت انرژی دارد. با دانستن آن ، می توانید به راحتی استنباط کنید که هزینه خرید انرژی شما چقدر است و چقدر می تواند شما را از آن دور کند. این گالن حتی می تواند به شما در درک بهتر مصرف برق دیگر کمک کند و هزینه های انرژی خانه شما را به صورت سیب به سیب با هزینه های انرژی خودرو شما تعیین کند.

هنگامی که قبض های انرژی خود را برای ماه آگوست گالون زدم ، متوجه شدم:

  • خانه من 56 گالن (1888 کیلووات ساعت) برق مصرف می کرد.
  • هزینه برق من برای هر گالن 6.34 دلار بود.
  • در سوپرشارژر تسلا ، 8.43 دلار برای هر گالن (25 سنت برای هر کیلووات ساعت) پرداخت کردم.

دولت قبلاً معادل MPG را برای خودروهای برقی و هیبریدی منتشر کرده است. با استفاده از MPG ، مشخص می شود که وسایل نقلیه الکتریکی هزینه بالایی برای هر گالن را در بر می گیرد و اغلب دارای رتبه بیش از 100 MPG است.

MPG در حال حاضر برای خرید خودرو بسیار مفید است. دستورات MPG شهر نیویورک از سال 2009 مصرف سوخت تاکسی ها را دو برابر کرده است. (این شهر همچنین بخشی از مجوزهای تاکسی – مدال ها – را برای خودروهای هیبریدی محفوظ می دارد). به

خرید هوشمند انرژی به تنهایی نمی تواند تغییرات آب و هوایی را حل کند. ناظران انرژی همچنین باید تأثیر کربن صنعت از تولید برق و تولید سخت افزار مربوط به EV را زیر نظر داشته باشند.

با این حال ، استفاده از انرژی کمتر به معنای آلودگی کمتر است. و واحدهای معمولی می توانند ما را به سمت انتخاب های هوشمند هدایت کنند که بسیار بیشتر از خودروهای ما را شامل می شود. آیا باید باتری بخرم تا بتوانم برق را در کمترین زمان ذخیره کنم؟ آیا صفحات خورشیدی منطقی هستند؟ عایق بهتر یا وسایل کارآمدتر چطور؟

یک وسیله نقلیه با MPG بالا و خانه ای که با گالن نیز فاصله زیادی دارد؟ با هم ، این یک انتخاب سبک زندگی محکم خواهد بود.