چرا Swytch به بودجه VC نیاز ندارد؟

دوران همه گیر به بسیاری از ما آموخته است که دوچرخه یک راه عالی برای رفت و آمد در شهرها است. اگر دوچرخه‌های الکترونیکی هستند، دو برابر می‌شوند، از باتری‌هایی پر کنید تا میزان عرق مورد نیاز برای رسیدن به جایی را کاهش دهید. با این حال، Swytch Technology، استارت‌آپی که کیت‌های تبدیل دوچرخه‌های الکترونیکی می‌سازد، دوچرخه‌سوار معمولی شما را در ایالات متحده یا اروپا هدف قرار نمی‌دهد. در عوض، این استارت‌آپ مستقر در بریتانیا به دوچرخه‌سواران معمولی راهی را ارائه می‌کند که دوچرخه‌های موجود خود را به چیزی با اندکی کمی بیشتر تبدیل کنند.

کیت تبدیل سوییچ یکی از سبک‌ترین و کوچک‌ترین کیت‌های موجود در بازار است که از نظر اندازه شبیه به یک گوشی هوشمند بزرگ است و تنها 1.5 پوند وزن دارد. الیور مونتاگ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، به TechCrunch+ گفت: این در یک ساعت شارژ می شود، 10 مایل برد را فراهم می کند و می تواند به راحتی توسط هرکسی که “نحوه استفاده از کلید آلن را بلد باشد و تکه ای از مبلمان Ikea را کنار هم قرار داده است” روی دوچرخه نصب کند.

اوه، و اگر پیش خرید کنید، فقط حدود 500 دلار هزینه دارد.

Swytch در سال 2017 از طریق یک کمپین Indiegogo راه اندازی شد، در این مدت مونتاگ در مورد مزایای سرمایه گذاری جمعی هنگام راه اندازی یک محصول جدید مطلع شد.

سرمایه‌گذاری جمعی در نهایت جای خود را به کراد شاپینگ داد، که شامل واریز ودیعه به مشتریان برای کیت برای تحویل در تاریخ آینده می‌شود. مونتاگ می‌گوید این به سویچ کمک کرده است تا با حذف نیاز به نگهداری بیش از حد موجودی، به سرعت برای یک شرکت کوچک بدون سرمایه‌گذاری عمده VC توسعه یابد. در عوض، Swytch از پول حاصل از سپرده‌ها برای تامین مالی تولید به صورت تقریباً a la carte استفاده می‌کند.

Swytch تا به امروز بیش از 70000 کیت را در سراسر جهان ارسال کرده است. یک لیست انتظار از بیش از 1.5 میلیون مشتری وجود دارد که علاقه خود را به نسخه بعدی ثبت کرده اند. Swytch اخیراً مجبور شد پیش‌سفارش‌های خود را ببندد زیرا تا ماه می فروخته شده است و امروز مشغول انجام بیش از 5000 سفارش در ماه به مشتریان است. دسته بعدی موجودی آن در ماه ژوئن برای تحویل در دسترس خواهد بود و پیش‌سفارش‌ها در ماه آینده بازگشایی خواهند شد.

شرکت ساکت نیست Swytch در حال حرکت به مرحله بعدی رشد خود است که ممکن است شامل ارائه محصول جدید و مشارکت باشد. بنابراین، ما با مونتاگ به بحث در مورد مشکلات سرمایه گذاری VC پرداختیم، اینکه چرا نگه داشتن سهام شما را در معرض خطر قرار می دهد و چگونه Swytch اینقدر سریع بدون افزایش ارزش سهام افزایش یافت.

(یادداشت سردبیر: مصاحبه زیر، بخشی از یک مجموعه در حال انجام با بنیانگذارانی که در حال ساخت شرکت های حمل و نقل هستند، برای طولانی و وضوح ویرایش شده است.)

Swytch توانسته است به سرعت و بدون تکیه بر سرمایه‌گذاری خطرپذیر زیاد یا هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری خطرپذیر، مقیاس خود را افزایش دهد. شما می گویید که این به دلیل مدل “جمعیت خرید” شماست. می‌توانید توضیح دهید که چه تفاوتی با سرمایه‌گذاری جمعی دارد؟

تامین مالی جمعی زمانی است که افراد زیادی دور هم جمع می شوند و برای حمایت از محصول جدیدی که در آینده ارائه می شود، تخفیف های زیادی دریافت می کنند. شاید. و این نکته مهم در مورد تامین مالی جمعی است: “شاید” بزرگ در پایان. بسیاری از پروژه های تامین مالی جمعی هرگز چیزی را ارائه نمی دهند. یا چیزی را تحویل می دهند، اما کار نمی کند. یا کار می کند، اما هیچ خدماتی برای مشتری وجود ندارد، و شرکت یک سال بعد تا می شود.