چرا Techstars در اروپا دو برابر می شود – TechCrunch

همانطور که به دست می آوریم به منظور ورود به شماره های سرمایه گذاری خطرپذیر Q3 2021 ، به ویژه یک منطقه توجه ما را جلب می کند: اروپا.

در حالی که افزایش سرمایه گذاری در بازارهایی مانند هند ، آمریکای لاتین و اکوسیستم بزرگ استارتاپ آفریقایی چشمگیر بوده است ، اروپا نتایج قوی خود را به نمایش گذاشته است. مجموعه ای از خروجی های اخیر از مراکز استارتاپی اروپا عملکرد آن را جذاب تر می کند.

داده های جدید نشان می دهد که بازارهای نوپای فرانسه از نظر دلارهای جمع آوری شده رکورد ثبت می کنند. CB Insights نزدیک به 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری در استارتاپ های فرانسوی در دو سه ماهه اخیر دارد و مجموع آن تقریباً بین دو دوره تقسیم شده است. برای مقایسه ، این رقم دو چهارم میلیاردها بیشتر از استارتاپ های فرانسوی است که در سال 2020 جمع آوری شده است.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


IPO های قابل توجه ، از جمله Truecaller را صبح امروز بیندازید و باید حداقل یک چشم به اروپا داشته باشید.

دیدگاه ما در این مورد به سختی منحصر به فرد است: Techstars اخیراً دو برنامه جدید را در این قاره اعلام کرده است ، یکی در فرانسه و دیگری در سوئد ، که نشان می دهد در اروپا نیز موارد زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

بورس می خواست بداند چرا گروه شتاب دهنده جهانی این دو بازار را بر بازارهای دیگر انتخاب کرده است ، چگونه این گروه به میزان نقدینگی خود برای سهام نزدیک می شود ، آیا موسسان کافی در اروپا برای پر کردن حتی بیشتر گروه های شتاب دهنده وجود دارد و آیا این منطقه دارای سرمایه بعدی که برای حمایت از استارتاپ های پیش از تولید و سایر مراحل اولیه نیاز دارد.

بنابراین ، ما با مدیرعامل Techstars تلفنی صحبت کردیم معل گاوت تصمیم شرکت خود را بررسی کند. بیایید با اروپا صحبت کنیم!

چرا Techstars پاریس ، استکهلم را انتخاب کرد

به گفته Techstars ، شتاب دهنده پاریس آن دو کلاس در سال کار می کند ، در حالی که استکهلم یک بار در سال 2022 و دو بار در سال از 2023 به بعد کار می کند. این برنامه علاوه بر برنامه هایی که قبلاً در سایر شهرهای اروپایی اجرا می شود: لندن ، آمستردام ، برلین ، اسلو و تورین ارائه می شود.